Samaa mieltä! Voi vittu! Taitaa olla ainut keino päästä maajoukkueen valmetajaks olemalla jok€r€itt€n valmentaja!Viestin lähetti 39er
Se on sitten siinä.
Jääkiekko on kuollut, Jokeridynastia elää!
Kalervo Kummolla ja Harry Harkimo, kiitos kun tapoitte jääkiekon!
Vittu soikoon..
Viestin lähetti 39er
Viestin lähetti kimmo
Mielestäni paras (parhaat) valittiin. Summanen & Westerlund ovat todistaneet taitonsa sekä maajoukkue-, että seurajoukkuetasolla. Paremmin ei olisi voinut valita.
Viestin lähetti eagle
Hjalliksesta en tiedä, mutta jokainen silmät ja aivot omaava huomaa, että jääkiekossa valta on hemmetin pienessä piirissä. Vielä tämän piirin keskittyessä tietyn seuran ja tiettyjen medioitten ympärille en näe kehitystä hyvänä. En pelillisesti, enkä moraalisesti. Mitä tulee päävalmentajaan, niin Jortikan meriitit ovat suomalaisista valmentajista niin reilusti parhaat, että niiden kanssa ei oikein voi edes tapella. Näistä vaihtoehdoista varsinkin ketä päävalmentajaksi oli/on ehdolla. Valmennus tosin on mielestäni nyt parempi kun aiemmin, mutta siitähän ei kai nyt puhuttu.
Viestin lähetti timppa
Ja Jortikkako ei ole?!?
Sori chat.
Viestin lähetti Oloneuvos
Toinen mahdollisista ja kyvykkäistä. Hyvä valinta maajoukkueen peräsimeen. Nyt on mahdollista saada menestystäkin. Olen tyytyväinen ratkaisuun. Paras vaihtoehto Midaksen kieltäydyttyä pestistä.
Viestin lähetti timppa
Ja Jortikkako ei ole?!?
Sori chat.
Viestin lähetti Oloneuvos
Toinen mahdollisista ja kyvykkäistä. Hyvä valinta maajoukkueen peräsimeen. Nyt on mahdollista saada menestystäkin. Olen tyytyväinen ratkaisuun. Paras vaihtoehto Midaksen kieltäydyttyä pestistä.
Viestin lähetti eagle
Jortikan kieltäytymisestä en puhunut mitään, vaan ainoastaan kuka olisi ollut paras paikalle. Vai etkö osaa lukea tekstiä?
Viestin lähetti kimmo
Näinhän en ollenkaan väittänyt, vai väitinkö? Itse pidän vain Summasta & Westerlundia yhdessä osaavampana valmennustiiminä kuin Jortikkaa.
Mulle on aivan sama onko miehet Jokereista, TPS:stä vai Takahikiän Pyllistyksestä. Aina sama valitus Tepsi-kannattajilla, jos Jokereista puhutaan. Toivottavasti Jortikka menee Jokereihin.
Viestin lähetti timppa
Olikohan Jortikan kieltäytyminen suoraan sidonnainen siihen että A-maajoukkueen valmentajan tilipussia pienennetään Arajuuren jälkeen? Vai oliko Jortikalla jo sopimus Jokereiden kanssa? Oliko kenties samaan aikaan molemmat sopimuslaput pöydällä mutta Jokereiden €-määrä huomattavasti korkeampi?
Ihmettelen miksi tuota Kurria pidetään edelleen tuola? Eikös hän aikoinaan keltään oikeastaan mitään kysymättä "ängenyt" mukaan? Kurrilla on hitosti pelaajakokemusta mutta valmentajana..?
Viestin lähetti 39er
Se on sitten siinä.
Kalervo Kummolla ja Harry Harkimo, kiitos kun tapoitte jääkiekon!
Vittu soikoon..
Viestin lähetti TPS4Ever Samaa mieltä! Voi vittu! Taitaa olla ainut keino päästä maajoukkueen valmetajaks olemalla jok€r€itt€n valmentaja![/B]