suljetulle osastolle

• 1 129
  • 16

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Kyllä vähän pistää taas vituttaa, ettei voi kommentoida suljetulla osastolla!!!

Onko todellakaan mitään mahtavampaa kuin Mazzarat vs. Oivarit????

Ei todellakaan!! hienoa vääntöä loppuun asti ja täytyy myöntää, että itse olen valitettavasti Jokereiden puolella, vaikka haluaisinkin Ojaselle ja Barkoville mestaruuden, niin heidän faninsa ovat tehneet minusta Jokeri- fanin!!!!

mutta OIVA!!! Jos luet tämän niin tiedän, että olet tosiaan Jokeri-fani ja juuri sen takia haluan Jokerien voittoa!!! Onnea valitsemallasi tiellä!! T: masaman!!!!!

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Olemme niin tyhmiä, ettemme ansaitse kirjoittaa Suljettuun. Kirjoittakoon sinne kuka haluaa, EVVK.

Applause for ylläpito..

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Näin on!

En käy enää siellä. Minusta hullua lukea keskustelufoorumia pystymättä osallistumaan keskusteluun. Kuin pelaisi lätkää ilman kiekkoa..

Kaikki kunniotukseni heille, joilla on mahdollisuus osallistua suljetulla osastolla kirjoittamiseen, mutta miksi ihmeessä se ei ole nimensä veroisesti suljettu osasto? Eli siis salasana sisään pääsyyn.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
..sigh....

Nytkin siellä olisi menossa mukava chatti-juttu Ugandan bisneksistä...

Mutta onhan siellä johonkin ketjuun tullut jo melkein sata viestiä. Ja ketjujakin on jo monta sataa.

Nimim. Toinen tyhmä.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti fiftyeight
..sigh....

Nytkin siellä olisi menossa mukava chatti-juttu Ugandan bisneksistä...

Mutta onhan siellä johonkin ketjuun tullut jo melkein sata viestiä. Ja ketjujakin on jo monta sataa.

Nimim. Toinen tyhmä.

>>> 58 helou.... don´t be suprised, if some day somebody will send an announsement to you... kele, tulikohan tuo announ... kirjoitettua oikein?

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Älä suotta vaivaudu. Kiitos kauniista ajatuksesta kuitenkin.

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Wanna some cheese with your whine?

Onko mitään järkeä itkeä, kun ei pääse kirjoittamaan jonnekin? Tuo ei ainakaan nosta osakkeitanne.

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti masaman
Kyllä vähän pistää taas vituttaa, ettei voi kommentoida suljetulla osastolla!!!

Onko todellakaan mitään mahtavampaa kuin Mazzarat vs. Oivarit????

Ei todellakaan!! hienoa vääntöä loppuun asti ja täytyy myöntää, että itse olen valitettavasti Jokereiden puolella, vaikka haluaisinkin Ojaselle ja Barkoville mestaruuden, niin heidän faninsa ovat tehneet minusta Jokeri- fanin!!!!

mutta OIVA!!! Jos luet tämän niin tiedän, että olet tosiaan Jokeri-fani ja juuri sen takia haluan Jokerien voittoa!!! Onnea valitsemallasi tiellä!! T: masaman!!!!!

...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti fiftyeight
Älä suotta vaivaudu. Kiitos kauniista ajatuksesta kuitenkin.

<<< On jo vaivauduttu, joten...

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Predator

>>> 58 helou.... don´t be suprised, if some day somebody will send an announsement to you... kele, tulikohan tuo announ... kirjoitettua oikein?

No siinä tapauksessa...

suprised po. surprised
ja
announsement po. announcement.

me..kele.

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
empä ole edes ¨lukenut kyseistä palstaa, turha lukea jossei pysty kommentoimaan :) tulee samanlainen fiilis ku pelataa futista mutta et saa koskea palloon tms.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Niin, totta tuo on, kiva sinne olisi päästä yrittämään. Jouduin lähettämään Predatorillekin yv:n siitä Oksasenkadun tappajasta :(

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jaksa suljettu minuakaan sanottavammin kiinnostaa, vaikka olen paikan auringossa saanut. Pari kertaa viikossa tulee vilkaistua, mitä siellä on. Kyllähän niitä juttuja lukee, mutta harvoin niin paljoa kommentoitavaa olisi, että siitä saisi kahta riviä enempää.

Ainoa ketju, mihin melkein olen vastannut, oli se "katellisuus kiekkokeskustelussa"-juttu, mutta eipä siihenkään olisi ollut oikeastaan mitään uutta sanottavaa.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samaa mieltä

Skoda siellä asian esittikin nasevasti. Parhaat ketjut löytyvät edelleen muilta osastoilta.

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Habby33
Wanna some cheese with your whine?

Onko mitään järkeä itkeä, kun ei pääse kirjoittamaan jonnekin? Tuo ei ainakaan nosta osakkeitanne.

NYYH!!! ei varmaan olekaan, mutta kun itse nyt satun käyttämään tuota -näytä uusimmat viestit- juttua ja satuin olemaan vielä ihan pienissä (perjantai-lauantai välinen yö!!!!!) niin ihmettelin tovi, että mikä vi**u tässä taas on kun ei meinaa toimia ja vielä siksi, että jos seurasit aikoinaan Mazzarat vs. Oivarit -matsia Kiekkopesässä niin tiedät mistä on kyse!! Siinä painettiin perse hiessä jokaisen kiekon perässä, prkl!!!

Sitäpaitti mulle on toistaiseksi ihan sama, että mihin suuntaan mun osakkeet liikkuu. En muutenkaan jaksa yleensä miettiä, että mitä toiset ovat minusta mieltä, kun olen jotakin tänne aikaiseksi saanut, koska olen kuitenkin kirjoittanut sen, mitä halusin sanoa. Miksi yrittäisin mielistellä (<---- "hienompi" versio perseennuolennasta)

noo kai sekin päivä vielä koittaa, kun näen itseni lentävän täältä ikuisuuteen jonkun "järkevän" kommentin jälkeen :D .... Koittakaas vaan!!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy