Suljen radion heti jos kuulen...

  • 28 208
  • 231

Kun kuulen tätä radiosta, vaihdan kanavaa/suljen aparaatin...

  • Anna Hanski

    Ääniä: 105 28,0%
  • Rainer Friman

    Ääniä: 126 33,6%
  • Elvis Presley

    Ääniä: 44 11,7%
  • Freeman

    Ääniä: 65 17,3%
  • Janos Valmunen

    Ääniä: 113 30,1%
  • Georg Ots

    Ääniä: 79 21,1%
  • Irwin Goodman

    Ääniä: 48 12,8%
  • J. Karjalainen

    Ääniä: 58 15,5%
  • Frederik

    Ääniä: 67 17,9%
  • Sepi Kumpulainen

    Ääniä: 90 24,0%
  • Tomas Ledin

    Ääniä: 99 26,4%
  • Badding

    Ääniä: 48 12,8%
  • Hanna Ekola

    Ääniä: 137 36,5%
  • Glenn Medeiros

    Ääniä: 95 25,3%
  • Kaikki ylläolevat kelpaa!

    Ääniä: 92 24,5%

  • Äänestäjiä
    375
Apulannalta Toinen jumala ja Elämänpelko,
Five Finger Death Punch - Gone Away
Battle Beastiltä lähes jokainen biisi

En hirveän mielelläni myöskään kuuntele Nightwishin biisejä, joissa Tarja Turunen on laulajana. Olen varmaan melko yksin mielipiteeni kanssa, mutta Tarjan laulaminen kuulostaa korvissani suorastaan karmealta korvien pahoinpitelyltä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mamban koko tuotanto... "Joskus kauan sitte unohtuneen..."

Somebody shoot me!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Martina Aitolehden kertomassa kuntoilusta tai jopa laulamassa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaija Koo, varsinkin "uusi" kappale

Mä käyn kaupassa moikkaan mun naapureita. Juoksen järven ympäri aamuisin.
Mä käyn töissä, mä nään mun kavereita
Oon tiukasti elämässä kii


Vittu mitä umpipaskaa. Tekis mieli rakentaa pommi ja räjäyttää se auton takakontissa aina kun tuo alkaa soimaan.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Policen "Roxanne". Muuten Policen ja Stingin tuotanto on pääosin ihan kuunneltavaa, mutta tää vinkumisbiisi saa aikaiseksi välittömän oksennusreaktion.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kaija Koo, varsinkin "uusi" kappale

Mä käyn kaupassa moikkaan mun naapureita. Juoksen järven ympäri aamuisin.
Mä käyn töissä, mä nään mun kavereita
Oon tiukasti elämässä kii


Vittu mitä umpipaskaa. Tekis mieli rakentaa pommi ja räjäyttää se auton takakontissa aina kun tuo alkaa soimaan.

Tässä on ihan tyyppi esimerkki mitä on tämän päivän "musiikki". Sama komppi raikaa koneellisena joka ujelluksessa ja kappaleiden "tarina" on juuri tällainen. En mä oikeastaan ihmettele miksi nykyihmiset vain muuttuvat entistä tohvelimmaksi kännykän räplääjäksi ja maalaisjärjettömiksi uuvateiksi kun heille tällaista tarjotaan radioista ja sinnikkäin osa jopa maksaa siitä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
- Cheekiä
- Mikael Gabrielia
- Ronnie James Dioa
- Ultra Brata
- Five Finger Death Punchia tai muuta geneeristä katalogiheviä
- Johnny Cashin Hurtin
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
- Cheekiä
- Mikael Gabrielia
- Ronnie James Dioa
- Ultra Brata
- Five Finger Death Punchia tai muuta geneeristä katalogiheviä
- Johnny Cashin Hurtin

Ihan mielenkiinnosta, paljonko Dion musiikkia soitetaan nykyisin radiossa? Herra kun kuoli jo 2010.

En radiota kuuntele jos vain mahdollista, joten en tiedä tähän vastausta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ihan mielenkiinnosta, paljonko Dion musiikkia soitetaan nykyisin radiossa? Herra kun kuoli jo 2010.
Radio Cityllä suunnilleen kolmanneksi eniten ACDC:n ja Maidenin jälkeen ja Rockilla melko paljon myös. Ihan kamala ääni ja pelkästään huonoja biisejä. Yliarvostetui rokkikukko ikinä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Radio Cityllä suunnilleen kolmanneksi eniten ACDC:n ja Maidenin jälkeen ja Rockilla melko paljon myös. Ihan kamala ääni ja pelkästään huonoja biisejä. Yliarvostetui rokkikukko ikinä.

Mielenkiintoista tietää tämäkin, kiitos infosta. Luulin, ettei Dion biisejä enää missään soiteta koska kuolemasta on jo liki vuosikymmen.

Mielipiteesi on tietysti omasi, mutta valitettavasti olet tässä asiassa täysin väärässä, koska Dio oli ja on heavy metalin suuri jumaluus nimensä mukaisesti, parhaita laulajia koskaan ja valtaosa hänen kappaleistaan oli erinomaisia. Hieno mies joka lähti ihan liian aikaisin ikävään syöpään.

Mutta en silti avaa radiota kuullakseni Dion ääntä, voin siihen tarkoitukseen käyttää Rainbowin, Black Sabbathin ja Dion soolobändin cd-levyjä joissa ei tarvitse kappaleiden välissä kuunnella mainoksia tai jonkun juontajaidiootin huonosti artikuloitua sekavaa mölinää ja naurahtelua.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...sen menevän päälle. Televisio on keksitty. Tai no sitäkään en ole pariin vuoteen katsonut kun on ollut muuta tekemistä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Irinan "Haluun olla yksin"

Hyi vittu.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
En ala nimeämään yhtään yksittäistä biisiä, mutta yleisellä tasolla sellaset autotuneraiskatut biisit sekä kipaleet joiden tärkein sanoma on kuinka ihanaa on vetää viinaa tai käydä paneskelemassa on mulle sellanen punainen vaate ja kanava vaihtuu tällasen biisin kohdalla salamana.

Antti Tuiskua ei myöskään oikein jaksa kuunnella, mutta tää taisi olla monelle jo itsestäänselvyys.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Antti Tuiskua ei myöskään oikein jaksa kuunnella, mutta tää taisi olla monelle jo itsestäänselvyys.

Miksi olisi? Antti on loistava artisti ja mukava mies. Blaa blaa on yksi kaikkien aikojen parhaita biisejä. Mestariteos.

Ketjun otsikkoon vastatakseni: Jenni Vartiaista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Yleensä jos huomaan radion olevan päällä niin laitan sen pois päältä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Miksi olisi? Antti on loistava artisti ja mukava mies. Blaa blaa on yksi kaikkien aikojen parhaita biisejä. Mestariteos.

Ketjun otsikkoon vastatakseni: Jenni Vartiaista.
Sanoinkin tarkoituksella suurimmalle osalle enkä väittänyt että jokaiselle. Ja sehän on vain hienoa kun löytyy massasta poikkeavia kuuntelijoita (en voi valehdella ettenkö itsekin olisi sellainen).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös