Su 27.9.2020 Jokerit - TsSKA Moskova

  • 10 709
  • 133

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
2-4 tyhjiin, kiitos Jensen. Ei Jensenin maali mut tappiossa on kyllä vahvasti tanskalaisen pullan tuoksuinen vivahde.
 
Viimeksi muokattu:

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Nyt kävi näin. Jokereilla meni liikaa näpräilyksi ja suoraviivaisuutta olisi kaivattu enemmän. CSKA:lle ansaitut pisteet.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Senhän tiesi kun mä katson matsin. Turpaan tuli.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei. Jokerit muutti Koreaan, joten tänään peli tulee suorana Koreasta. Kim Jong Ung on huhujen mukaan aitiossa Jartsan kanssa ottamassa märkää
Siis mitä hemmettiä? :DDD Olin jostain lukenut uutisen, että Jokerit pelaa seuraavan kotimatsin Venäjällä, mutta tää oli menny kyl kokonaan ohi. Liittyyks tää jotenkin KHLn laajenemishaluihin aasian markkinoille? Nyt kyl Jokerifaneja koetellaan...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin jostain lukenut uutisen, että Jokerit pelaa seuraavan kotimatsin Venäjällä, mutta tää oli menny kyl kokonaan ohi.
Niin se yks kotipeli pelataan joulukuussa Venäjällä, ku Koreassa on just sillon joku keskitysleiri hallissa, eikä siellä pääse pelaamaan.


Liittyyks tää jotenkin KHLn laajenemishaluihin aasian markkinoille?
Juurikin niin. Jokerit meni Koreaan viemään jääkiekkoa näytille. Kim Jong olisi halukas omistamaan joukkueen, joten saa nähdä ostaako hän esim Jokerit, vai perustaako isolla rahalla Koreaan oman joukkueen.


Nyt kyl Jokerifaneja koetellaan...
Maailmassa vallitseva poikkeustilanne, joten pakkoraossa ollaan vaöitettavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös