Su 26.11.2017 Jokerit - Jugra Hanti-Mansijsk

  • 4 577
  • 35

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Aikamoista kendoa tuolla saa pelata. Ja tuo poikkari tuli muuten kivasti Reginin kädelle siihen, missä on aika vähän syndiä...
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä menolla matsin lopussa nähdään jotain nyrkkeilymatsin tynkää. Koko ajan nahistellaan, tuomareilta ote hukassa tänään.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Pahaan paikkaan kiskaisee Andersen kiekon katsomoon ja loppuun vielä ylivoima vastustajalle.

edit. Alivoima hoitui ja 3 pistettä Jokereille.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkukaudesta tuomarilinja oli jopa hyvä. Nyt on palattu vanhaan ja turvalliseen ryssäläiseen isänmaalliseen viheltämiseen. Onneksi joukkue ei keskity liikaa tuomareihin. Tuossa olisi helppo kadottaa fokus vääriin asioihin eli tuomareihin ja hävitä peli.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Alkukaudesta tuomarilinja oli jopa hyvä. Nyt on palattu vanhaan ja turvalliseen ryssäläiseen isänmaalliseen viheltämiseen. Onneksi joukkue ei keskity liikaa tuomareihin. Tuossa olisi helppo kadottaa fokus vääriin asioihin eli tuomareihin ja hävitä peli.
Olen eri mieltä. Viime peleissä tuomaritoiminta on ollut linjattomampaa ja epätasapuolisempaa paskaa, kuin kertaakaan KHL:ssa. Koska ollaan silti onnistuttu voittamaan, ei tätä ole sen suuremmin nostettu framille.

Jos jollain tuomari-vihaajalla olisi aikaa ja halua, niin näistähän voisi tehdä semi-raflaavia videokoosteita, melkein joka pelistä.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen eri mieltä. Viime peleissä tuomaritoiminta on ollut linjattomampaa ja epätasapuolisempaa paskaa, kuin kertaakaan KHL:ssa.
Mitä eroa Steve Mosesin kentälle jäähyttömästi jääneisiin etuhampaisiin? Siis ihan esimerkkinä.

Mä olen nähnyt kaikki KHL-pelit ja väitän täysin rehellisesti: Muistisi tekee tepposia.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä oli jotenkin onneton peli. Pitkästä aikaa tuli mieleen Liiga aikojen joku Jokerit-Pelicans sunnuntai lämmittely jossa kenelläkään ei tullut edes hiki.

Kotona pitäisi pystyä parempaan, vieraissa sitten sluibailut ja ohi pelit!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös