Su 12.12.2021 Dinamo Minsk - Jokerit

  • 9 012
  • 130

Biisoni

Jäsen
Eiköhän tämä(kin) peli sössitty ihan itse. Tuomareista voi olla mitä mieltä tahansa, mutta oma tehottomuus ja av tämän ratkaisi. Vetopaikka Minskin yv:llä pelattiin aina svedulle, mutta Marjatta ei osaa reagoida…
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Minun mielestäni Jokerit pelasi yllättävän hyvin, kun otetaan huomioon 8 pelaajan poissaolo kokoonpanosta loukkaantumisten ja sairastumisten takia. Dinamo Minsk oli selvinnyt joukkuetta viime viikkoina rassanneesta loukkaantumis- ja sairastumissumasta ja siltä puuttui ”vain” 2 runkopelaajaa, puolustuksesta Lindholm ja hyökkäyksestä Tedenby.

Pitkäaikaispotilaiden Schroederin ja Haapalan lisäksi Jokereilta puuttui liikaa pelaajia, kun Spartak-pelistä puuttuneiden Björnisen, Grantin, Joensuun ja Junttilan lisäksi rivistöstä oli pudonnut tähän otteluun joukkueen tärkein pelaaja O’Neill ja lisäksi Leskinen.

Ottelun ratkaisi Dinamo Minskin erittäin hyvin onnistunut ylivoimapelaaminen ja Malte Strömwallin hattutemppu.

Lopputulokseen vaikutti mielestäni myös se, että Dinamo Minsk tarvitsi pisteitä enemmän kuin Jokerit. Joukkue keikkuu sijoilla 8-9 taistellen pääsystä pudotuspeleihin. Piste-erot ovat niin pienet, että kauden alun vireen löytäessään Dinamo voisi vielä kohennella asemiaan ennen pudotuspelejä.

Harvoin on ottelun jälkeisessä haastattelussa nähty yhtä tyytyväistä päävalmentajaa kuin Dinamo Minskin Woodcroft. Hän näyttää yleensä vakavalta, mutta tämän ottelun jälkeen hän hymyili lakkaamatta ja kiitteli Malte Strömwallia ja tehokasta ylivoimaa ”yhden KHL-liigan parhaimmista joukkueista voittamisesta”.

Olen erityisen iloinen Henri Ikosen puolesta. Kauden 1. maali 21. ottelussa, jossa hän pääsi pelaavaan kokoonpanoon. Oli mukava nähdä, miten hän ja joukkuekaverit iloitsivat hänen onnistumisestaan aitiossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös