Su 12.12.2021 Dinamo Minsk - Jokerit

  • 9 008
  • 130

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereiden kokoonpano:

71 Nicklas Jensen – 11 Kalle Kossila – 81 Iiro Pakarinen (A)
48 Henri Ikonen – 37 John Norman – 77 Teemu Turunen
33 Markus Hännikäinen – 19 Veli-Matti Savinainen – 12 Marko Anttila (C)
63 Tommi Laakso – 34 Niko Mikkola

40 Petteri Lindbohm (A) – 52 Philip Holm
90 David Sklenicka – 41 Vitali Menshikov
4 Tommi Kivistö – 3 Niklas Friman

39 Anders Lindbäck (30 Janne Juvonen)

Sairaslista siis vaan kasvanut ja ohuella mennään. Ennakoin Lindbäckiä ottelun Jokeriksi jälleen. Muuten nähtäväksi jää kuinka ylöspäin pärjätään. Itse en vastustajan otteita ole kaudella seurannut, joten täysi mysteeri minkä tasoinen joukkue luistelee vastaan. Kokoonpanon perusteella joka tapauksessa ei ainakaan helpolla tulla pääsemään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ai Jokerit on matkustanut Minskiin? Ja Nelli sivussa, kannattiko tuolla kokoonpanolla muka edes lähteä perseilemään Minskiin? Luovutusvoitto olisi kunniakkaampi kuin mennä antamaan Lukashenkolle voitto kentällä ja ennen kaikkea pr voitto sillä että peli pelataan.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Popparit on kaivettava esiin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
En meinaa edes katsoa. Tätä peliä ei olisi edes pitänyt pelata tälläkään kaudella.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Mitähän toi sairasteleminen on?+
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Minskin syndrooma?+
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärppäkasvatti Rybar myös Minskin maalilla.

Tuossa yritin aluksi etsiä Jokereiden kokoonpanoja normaaliin tapaan twitteristä, mutta koko päivänä sinne ei ole julkaistu yhtään mitään. Kummallista.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En meinaa edes katsoa. Tätä peliä ei olisi edes pitänyt pelata tälläkään kaudella.
Mä varmaan käännän matsiin, kunhan tuo formula on ohi.
Eihän tätä olisi pitänyt pelata, mutra kun olen katsomisen jo maksanut, niin kait tuon lopun voitsekatakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös