"Luistelutekniikka?", "Rytminvaihdokset?" Herranjestas, Cairnsista löytyy ihan uusia puolia ja ymmärrystä jääkiekon muillekin nyansseille. Arvetinkin pian Cairns alkaanee moittimaan Pasi Nielikäistä miesvartioinnin pettämisestä.Viestin lähetti Cairns
Steven luistelunopeus rytminvaihdoksineen jne. jne. oli tuolloin (jo) aivan silmiähivelevän kaunista, nopeata ja scoutit kehuivat kilvan lähes virheetöntä luistelutekniikkaa.
Viestin lähetti Cairns
Tutustuin Steve Kariyaan matkallani Syracuseen vuonna 2000. Kohtelias nuori mies pelasi tuolloin samassa kentällisessä SaiPasta tutun Lubomir Vaicin kanssa.
Viestin lähetti Gentleman
Eli piti kysymäni että pelaako Kariya Ilveksessä jos työsulkua ei tulekaan?
Kaukalossa ?Viestin lähetti TBK
Onnitelut Ilves-leirille kovasta hankinnasta. Onneksi vielä löytyi kovaluu teidänkin hyökkäykseen. Nyt on Koskenkorvalla, Laineella, Alasella ja Venäläisellä kova kilpakumppani Tampereen nopeiman miehen tittelistä.
Eikä kun Hevannan laskettelumäessä.Viestin lähetti Vesa
Kaukalossa ?
Viestin lähetti Draco Mikäli kaveria tyyliin Shane Willis/Steve Kariya saataisiin tännepäin, niin minulla ei olisi ainakaan Rajamäkeä enää sen jälkeen ikävä. Mutta sanokaa minun sanoneen, mitään tuollaista kaveria tänne ei tulla kuitenkaan saamaan, vaikka Kariya nuorempikin on tallannut pääosin farmeja urallaan. Hän voisi sopia kyllä liigaan. Ei kovin fyysinen, mutta vikkelä ja taitava.
Viestin lähetti lake79
Tottakai pelaa, miehellä ei ole sopparia mihinkään nhl-joukkueeseen.
Loistava hankinta! Kiitos Hade ja etenkin Lumme, jonka ansiota suurimmaksi osaksi tämä hankinta kuulemma oli.
Viestin lähetti ranger
Ainakin itse toivon edelleen hartaasti, että Rajamäki pelaa Ilveksessä myös ensi kaudella. Eki on kuitenkin roolipelaajana SM-liigan eliittiä, minkä lisäksi reppukin heilui 2003-04 mukiinmenevästi.
Kariya on joka tapauksessa suuria toiveita herättävä vahvistus.