Stefanos Lekkas – vilkas, uljas Kuopion Tim Thomas

  • 4 621
  • 25

Jäässä

Jäsen
Oli aivan pakko

Edit. Mitä tämä jatkoaika sekoilee. Piti avata ketju nimellä: Stefanos Lekkas - vilkas uljas Kuopion Tim Thomas

@Moderaattorit

No käy se tälläikin. On muuten huippumaalivahti teillä! Rubinin ja Heljangon kanssa kyllä taistelee parhaimman maalivahdin tittelistä. Toivottavasti jatkaa ensikaudella
 
Viimeksi muokattu:

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
On kyllä niin hämmentävä mokke kertakaikkiaan. Heiluu ja seikkailee ties missä, mutta jollain ihmeellä kiekot kimpoilee lähes aina suotuisille vesille. Toki "helppoja" menee silloin tällöin, mutta ottaa myös kiitettävällä prosentilla "varmoja maaleja" pois.

Tulee ihan Jack Sparrow mieleen "Pirates of the Caribbean" elokuvista.
 

Kalpankaataja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Kirjoitinkin toiseen ketjuun, että Lekkas ollut aivan uskomaton haku Laineelta ja tällä hetkellä liigan paras maalivahti yhdessä Heljangon kanssa. Missähän KalPa olisi ilman tämän tason kaveria, varsinkin kun Jatkola on ollut/on loukkaantuneena? Tyyliltään muistuttaa epäilyttävästi Tim Thomasia ja hieman samanlaista urapolkuakin tarpoo. Thomasin tapaan vietti neljä vuotta Vermontin yliopistossa, jonka jälkeen siirtyi farmisarjoihin joista tie on vienyt Eurooppaan ja Suomeen aivan kuten Thomasillakin aikoinaan. Thomas pääsi noin 30 vuotiaana NHL:ään, jää nähtäväksi seuraako Lekkas vielä tässäkin?
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kirjoitinkin toiseen ketjuun, että Lekkas ollut aivan uskomaton haku Laineelta ja tällä hetkellä liigan paras maalivahti yhdessä Heljangon kanssa. Missähän KalPa olisi ilman tämän tason kaveria, varsinkin kun Jatkola on ollut/on loukkaantuneena? Tyyliltään muistuttaa epäilyttävästi Tim Thomasia ja hieman samanlaista urapolkuakin tarpoo. Thomasin tapaan vietti neljä vuotta Vermontin yliopistossa, jonka jälkeen siirtyi farmisarjoihin joista tie on vienyt Eurooppaan ja Suomeen aivan kuten Thomasillakin aikoinaan. Thomas pääsi noin 30 vuotiaana NHL:ään, jää nähtäväksi seuraako Lekkas vielä tässäkin?
Muistaakseni Ipi scouttaa maalivahdit ja tämän on tainnut Lainekin ihan itse sanoa, mutta samapa se kuka haun teki. Ehkä käsittämättömintä on se, että Lekkas myös mitä ilmeisimmin jatkaa KalPassa. Aivan pomminvarmasti olisi saanut isomman tilin vaikkapa Saksasta tms. mutta ilmeisesti viihtyy Kuopiossa ja KalPassa. Nämä Jenkit on aina todella arvaamattomia kortteja kun Eurooppaan tulevat, toki Lekkas oli jo vuoden ollut vanhalla mantereella. Toiset ei viihdy ei sitten millään ja toiset käytännössä rakastuu heti siihen miten esimerkiksi Suomessa arjen hommat hoituu. Ukko tuntuu myös olevan todellinen joukkuepelaaja ja mitä ilmeisimmin myös erittäin pidetty ukko KalPan kopissa.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Muistaakseni Ipi scouttaa maalivahdit ja tämän on tainnut Lainekin ihan itse sanoa, mutta samapa se kuka haun teki.
Ipin scouttaius tämä Lekkas kyllä. KalPa tosiaan sai vinkkejä Lekkasista jo ECHL-ajoilta mutta ei halunnut silloin vielä niin isoa riskiä ottaa. Pistettiin kuitenkin scouttauslistalle ja seurailtiin ja vahvan Tanskan kauden jälkeen laitettiin sopimustarjousta tulemaan. Loistava haku on kyllä ollut KalPalta.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
En tiedä onko ne nuo kulmakarvat mutta olen ihan varma että Stefi on ihan kurko myös karaokessa
 

Liitteet

  • 20240322_230442.jpg
    20240322_230442.jpg
    371,2 KB · kertaa luettu: 107

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kiellän @Moderaattorit muuttamaan otsikkoa. Nykyinen kuvaa Lekkasta täydellisesti.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Liitteet

  • 250px-Borat_movie.jpg
    250px-Borat_movie.jpg
    20 KB · kertaa luettu: 55

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
En tiedä onko ne nuo kulmakarvat mutta olen ihan varma että Stefi on ihan kurko myös karaokessa
Olin varma, että olen jo ennen KalPaan tuloa nähnyt Steffin jossakin. Nyt se sitten varmistui, että missä. We are the winners jne.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Sehän on Kummelin Broman!
Janne-Petteri Lekkas. Kyllä tää mulle sopii.

En kyllä ikinä olisi uskonut Steffin hankinnan kohdalla millainen tähti saatiin. Kauden sensaatio piste. Uskomaton äijä ja toivottavasti saadaan nauttia vielä ensi kaudella Steffin palveluksista.
 

isokynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pakko kehua tätä herraa. Katsoin KalPan pelit Ilvestä vastaan puolivälierissä yhtä ottelua lukuunottamatta. Lekkas oli niissä peleissä erinomainen, mutta silti syystä tai toisesta ajattelin, että Lekkas olisi KalPan heikko lenkki Tapparaa vastaan. No eipä ollut. Mies kyllä pelaa aika erilaisella pelityylillä kuin moni moderni huippuveskari (esim. nyt Heljanko), mutta väliäkö tuolla kun kiekko tarttuu noin hyvin. Todella viihdyttävä ja erinomainen maalivahti, toivottavasti jatkaa Kuopiossa myös ensi kaudella!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös