Starvin Marvin

• 1 909
  • 7

KEspoo76

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Alkukaudesta oli paljon puhetta Hurmeen Markun uran ehtoopuolesta. Ihan mielenkiinnosta piti käydä tarkistamassa kyseisen miehen tehot viimekaudelta ja verrata niitä tähän kauteen. Hifk:n fanit olivat kieltämättä ihan oikeassa Marvinin suhteen ainakin tilastojen valossa. Mielestäni Hurme on kuitenkin pelannut joukkueen eteen tällä kaudella ja onnistunut ihan OK uudessa roolissa. En tiedä minkälaista palkkaa kyseinen herra nostaa mutta veikkaan että hintalaatusu´hde on tässä tapauksessa ihan kohdallaan.
Ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka Marvinista leivottaisiin 2001-2002 playoffseissa vaikkapa MVP
:D

kausi 2000-2001
Hurme Markku 47 8 10 18 +19 -15 4 jäähyt 14min

kausi 2001-2002
Hurme Markku 56 0 14 23 +18 -27 jäähyt 22min

Ps erittäin hyvää rantapalloilu säätä sinne punaisille helsinkiin:cool:

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Hurme on sopinut hyvin omaan rooliinsa ja loppukaudesta teki vielä tehoja ihan kivasti. Kyllä itse ajattelen, että Make on ollut tärkeä pelaaja Bluessille, ei pisteissä välttämättä kuitenkaan.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Samaa mieltä.Itse arvostelin Marvinia alkukaudesta aika paljonkin.Mutta Hirvonen-Hurme-Kalto on tällä hetkellä ehdottomasti Bluesin varmin ketju.Ja Hurme kahmii aloituksia mielestäni hyvällä prosentilla.Pisteitäkin alkoi loppukaudesta tulla.Olen kyllä tyytyväinen siihen että koko em kolmikko jatkaa ensi kaudella.Toivottavasti saavat jatkaa yhdessä.Mutta maaleja mies kyllä paikoista voisi tehdä.Eilenkin pari niin hyvää paikkaa ettei voinut epäonnistua mutta...

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Re: Re: Starvin Marvin

Viestin lähetti Miguel

Pistemäärä: 0+14=23. Yhtälö ei täsmää minun laskupääni mukaan. Käytätkö Boolen algebraa tai jotain?:D

Syöttöpisteet on selvästikin ilmoitettu 19-järjestelmessä. ;) :D ja kokonaistehopisteet sitten meille tutummassa kymmenjärjestelmässä.

Oli kuitenkin sen verran hauska juttu, että oli pakko kommentoida.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juuri tulleen Jääkiekkolehden mukaan Markku Hurme oli helmikuun viidenneksi paras keskushyökkääjä, todella hyvä sijoitus kun ottaa huomioon Jääkiekkolehden anti-Blues -linjan.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Niin Hurmeen tehothan olivat 7+14...

Itsekkin arvostelin Hurmetta, mutta hyväksi hankinnaksi on osoittautunut. Hyvä maskimies YV:ssä joka ei iskuja ja mustelmia kaihda. Kyllä tällaista pelaajaa on pakko arvostaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy