StarGM Mestis -valmentajapeli (ja ongelmat)

  • 1 238
  • 0

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Viimekeväänä lanseerattiin näyttävästi Mesti -sivustolla otsikon mukainen peli. Pelistä on edelleen iso mainos Mestis -sivustolla.

Viime kevätjakson sai pelailla maistiaisiksi ilmaiseksi. Tuli testattua.

Tällä kaudella palata saa 2e / joukkue, mikä on mielestäni halpa hinta tuosta pelistä Mestis -fanaatikolle. Palkintoina on ollut Maaottelu- ja MM -kisalippupaketteja.

Peli on mielestäni erittäin hyvin toiminut ja se on visuaalisesti selkeä ja hyvin totetutettu. Peliin on selvästi panostettu aikaa ja vaivaa. Rahasta en tiedä. Olen ollut erittäin tyytyväinen peliin.

Tämän vuoden Mestis on jaettu 4 jaksoon joista viimeisin on pudotuspelit.

Voitin ensimmäisen jakson ja tulin täpärässti toiseksi 2. jaksolla.

Nyt mennään 3. jaksoa ja ollaan vajaassa puolessavälissä.

Viime keskiviikoon asti peli toimi hyvin eli lähes ongelmitta. 16.1.2013 illalla kun ottelut olivat loppuneet ja tuloksia alettiin päivittää niin sen jälkeen peliin ei ole saanut mitään yhteyttä millään selaimella ainakaan täältä minun koneeltani. Olen lähettänyt lukuisia s-postikyselyjä Ylläpidolle, mutta mitään ei ole kuulunut.

Tänään ensimmäinen s-postikysely tuli bumerangina takaisin eli eipä ole Ylläpitoa ottamassa viestejä vastaan.

Peli ei ehkä saavuttanut sitä suosiota mitä odotettiin. Tämä on oma veikkaukseni. Ovatkohan pelin organisoijat katsoneet että eipä maksa vaivaa pitää yllä peliä, kun rahaa ei kilise kassaan tarpeeksi. Tämä on vaan arvailua.

Toimiiko tämä StarGM Mestis edelleen jollakin teillä osallistujista?

Oletteko saaneet yhteyden Ylläpitoon ja jos niin mitä kautta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös