Stanley Cup -finaalit, GAME 6: Chicago Blackhawks vs. Tampa Bay Lightning (ma-ti yö 15. - 16.6)

  • 24 403
  • 208

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kohta tippuu taas kiekko, viimeisen kerran United Centerissä. Onko ottelu koko kauden viimeinen? Sen näemme ottelun päätyttyä.

Vuonna 1938 Blackhawks on viimeeksi nostanut kannua ensimmäisen kerran tuulisessa kaupungissa, viimeinen vuoro Madhouselle? Give it to me.

Chelsea Dagger soimaan!

LET'S GO HAWKS!
 

Flagger

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Columbus Blue Jackets
Kovasti puolueettomana olen tässä sarjassa yrittänyt pysyä, mutta pakko se nyt on tulla kaapista ulos ja myöntää, että haluan Kimmolle sen cupin. Game-seveniä vastaan minulla ei toki mitään ole...

Mainiota kiekkoyötä kanssavalvojille!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Sanookohan mun Viaplay itteni irti, kun ei ole alkanut GameCenterin kautta feedi vielä?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Heh, enkö mä oikeesti pääse kuunteleen Emrickiä vaan Mäkistä, kun Viaplayn lähetys toimii, mutta ei GameCenterissä tule edes sitä ihanaa pyörivää Game will start blaaaaaah.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No niin, game 7 hakemaan.
 

Wick3r

Jäsen
Suosikkijoukkue
Capitals
Diggaan tosta Tampan jengistä, mutta Kimelle toivois pystiä.. Ihan sama, mielenkiintoinen peli luvassa. Game 6!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ei vittu mikä fiiliksen tappaja kattoo tätä Suomi-lähetystä ja Seppäsen itkuja... Nyt herätys Gamecenter kiitos!

En näköjään siis ole yksin. Mutta ei jumalauta oikeastiko tuo ei lähe?
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Aiai, on tää herkkua! Ei haluais tämän loppuvan. Kimelle ja Teuvolle pytty olisi todella hienoa, mutta Tampalla erittäin mielenkiintoinen ja tavallaan sympaattinen joukkue. Kummankin voitto tänään sopii itselleni, ehkä toivon kuitenkin sitä huikeeta Game 7:iä vähän enemmän!

Let's Play Hockey!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jos Tampa voittaa tänään, toivon, että se voittaa koko roskan. Jos taas Hawks voittaa, olen hyvin iloinen Timosen vuoksi.

2007 Selänne voitti mestaruuden 15 vuoden päästä edellisestä ja ainoasta mestaruudestaan. Timosella edellisestä ja ainoasta mestaruudesta on 17 vuotta.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Netti ei selvästikään tajua pelin merkitystä, kun halusi pelleillä kanssani. Nyt kai lähti pyörimään.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ja peli alkaa ilman, että pääsee kuuntelemaan GameCenteria. Oikeesti mitä vittua Viaplay...
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Ai, Kucherov pelaa! Loistavaa! Nyt nautitaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pakko tässä on toivoa Timosen uran viimeistä peliä. Ei mitään Tambalta pois, mutta Timonen viimeistä kertaa, "kotona" ja mestaruus, niin olisihan siinä jotain.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lääkärille aamulla mutta nyt ei haittaa. Ehkä viimeinen peli tällä kaudella pitää katsoa.
 

Fowler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Oisko liikaa pyydetty että Stanley Cupin ratkaisupelin pystyisi katsomaan? Voi vittu, mistä me Viaplaylle maksetaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös