Laitetaas nyt omiakin mietteitä.
Odotan sarjasta kaikista kovatasoisinta ja tasaisinta ykköskierroksen sarjoista.
Bluessin niiaammisen runkosarjan lopulla jätän täysin omaan arvoonsa.
Rehellisesti sanottuna, en tällä kaudella jaksa uskoa, että Chicago pystyy toistamiseen rikkomaan tuota "senttereillä voitetaan mestaruus" sarjaa mikä on käytännössä ollut käynnissä ties kuinka kauan. Blues tulee viemään mehut meidän pojista ja ratkaisu etenee seiska peliin jonka pelkään Bluesin vievän.
Toinen vaihtoehto on sitten se, että Hawks pääsee rytmiin alusta lähtien ja sweeppaa sarjan, mutta itse en millään jaksa tähän uskoa, vaikka toivonkin moista aivan helvetisti.
Harvoin pystyy ensimmäisestä pelistä paljon sanomaan, mutta tämän sarjan osalta veikkaan, että se on erittäin ratkaisevassa osassa mihin suuntaan sarja lähtee etenemään. Jos Blues saa vaihteen silmään, niin pelottava vastus on kyseessä ja voi mennä pitkällekkin tänä vuonna.
Torstainahan se sitten nähdään, mutta itse en vain osaa olla optimistinen. Jos totta puhutaan niin ennen kun "17 seconds" ja Dave Bolland tapahtui, niin itse uskoin Bostonin vievän viime kaudella mestaruuden. Perustin mielipiteeni puhtaasti silloin tuohon sentteri kysymykseen ja en vain suostu, että olisin väärässä siitä teoriasta. Mielelläni olisin.