Sportin talous

  • 1 040 020
  • 3 436

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Ennen kuin menee puuro ja vellit sekaisin niin tutustukaa vaikka tähän. YT-laki

palkan alennukseen on esim PAMilla tämä ohje Palkan alennus.

Sitten voi miettiä tarvitaanko yhteistoimintamenettelyä molemmissa.

Aina tietysti voi miettiä onko Esim -25% liksasta touko-elokuun ajalta sama kuin 30 päivän lomautus??
 

rolston

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuinka tämä liittyy Sportin talouteen????
Ei mitenkään. Halusin vain korjata alkuperäistä väittämää, jossa virheellisesti kerrottiin että KalPassa oli päällä yt-neuvottelut koskien pelaajia ja valmennusta. Sportin tilanteeseen ei ole kommentoitavaa, he varmaan osaavat tiedottaa itse jos/kun sen aika on.
 

Boxer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Team Sport
En tiedä mitä on totta. Iltasanomien ja MTV:n mukaan Kalpa on aloittanut yt:t 25.3 ja valmentajien ja pelaajien palkat alennettu. Eikö Sportin yt ilmoitus tullut myöhemmin?
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Ja tällä Sport-Kalpa -väännöllä on nyt mitä lisäarvoa?

Molemmilla on aika hemmetisti työtä edessä syrjäisten maakuntakeskusten joukkueina ilman koronaakin saada vahvistettua kilpailukykyään niin talouden kuin urheilullisuudenkin saralla. Turha tässä on kummankaan seuran kannattajien pullistella. Molempien viime aikojen toiminta on kohtalaisen heikkoa ellei jopa perseestä.

Peace.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Sport tulee todennäköisesti ajautumaan hyvin haastavaan tilanteeseen. Yhteistyösopimuksia on päättynyt ja uusia ei tulla saamaan tilalle, ei ainakaan ihan hetkeen, ei ehkä ennen ensi kauden alkua.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Toisesta ketjusta luin, että Pelicans sai valtiolta 100k euroa koronarahaa. KalPan ja Sportin hakemukset hylättiin jostain syystä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Toisesta ketjusta luin, että Pelicans sai valtiolta 100k euroa koronarahaa. KalPan ja Sportin hakemukset hylättiin jostain syystä.

Ensimmäisenä tuli tuosta mieleen, että Pelsuilla on asiat eniten solmussa? Jos näin on, auttaako 100k euroa..
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
KalPan ja Sportin hakemukset hylättiin jostain syystä.
Suurin osa hylätyistä johtuu kuulemma liiallisesta vieraasta pääomasta. Kalpan ja Sportin vieraasta pääomasta ei minulla sen enempää tietoa.

Edit. Ja varmaan se ettei muuta toimintaa ole kuin jääkiekko, Pelsuilla useampi ravintola pussissaan
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Päätökset kertovat kenellä on talous ja oheiskuviot hoidettu hyvin ja päämäärät selkeät.
Harmi juttu Vaasaan sikäli, onhan Heikki Hiltunen teiltäpäin sentään, eikä edes pystynyt liigaa avaamaan vaikka kuinka aikoi...
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Voi olla ettei talous ole terveellä pohjalla joten hakemus evätty
Voihan sitä voivotella ja heitellä mutuja.

Edit: toisesta ketjusta lainaus

Ihan sieltä Business Finlandin sivuilta voi käydä kurkkaamassa, niin ei tarvitse arpoa..

....Toimialarajauksia rahoituksessa ei ole ja rahoitusta voivat hakea kaikenkokoiset osakeyhtiöt (Oy, Oyj). Tilapäistä rahoitusta ei pääsääntöisesti myönnetä yrityksille, joilla on menossa Business Finlandin rahoittama muu innovaatiorahoitushanke.”...

”...myönnettävän lainan rahoitustaso on 70 % projektin kokonaiskustannuksista. Yrityksen on kyettävä uskottavasti osoittamaan omarahoitusosuutensa projektille”...


summarum: Sportilla jo tuo halliprojekti menossa, KalPa ”vaan” hakenut, kun mahdollisuus.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Voi olla ettei talous ole terveellä pohjalla joten hakemus evätty

kauanko tämä trolli saa mutujaan heitellä, vuositolkulla on syytänyt mutuilujaan kaikesta mahdollisesta, eikä vissiin modeilla riitä kantti ottaa provoilijaa pois.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KK
kauanko tämä trolli saa mutujaan heitellä, vuositolkulla on syyttänyt mutuilujaan kaikesta mahdollisesta, eikä vissiin modeilla riitä kantti ottaa provoilijaa pois.
Mutuilua? Olen kritisoinut Toimekin pitkän sopimuksen ja sen jatkon alusta asti. Olen kritisoinut alusta asti yleisömäärät Vaasasta. Olen kritoisut seurajohdon. Mikä on ollut mutuilua? Ihan aiheesta olen mielestäni ollut huolissani. Sano vain mitä mutua olen heittänyt teidän palstalle. Mikä ei sitten olisi käynyt toteen.

Edit: la alkuillan sekoilut korjattu
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Mutuilua? Olen kritisoinut Toimekin pitkän sopimuksen ja sen jatkon alusta asti. Olen kritisoinut alusta asti yleisömäärät Vaasasta. Olen kritoisut seurajohdon. Mikä on ollut mutuilua? Ihan aiheesta olen mielestäni ollut huolissani. Sano vain mitä mutua olen heittänyt teidän palstalle. Mikä ei sitten olisi käynyt toteen.

Edit: la alkuillan sekoilut korjattu
Voithan sä mielestäsi kritisoida, mutta silmissäni olet aina vaan trolli joka on ensimmäisenä opportunistina heittelemässä omia mutuja. Ja tuskin olet vilpittömässä mielessä huolissasi. Muuta jos väität, teet vaan itsestäsi vielä enemmän naurunalaisen.
 
Suosikkijoukkue
KK
Voithan sä mielestäsi kritisoida, mutta silmissäni olet aina vaan trolli joka on ensimmäisenä opportunistina heittelemässä omia mutuja. Ja tuskin olet vilpittömässä mielessä huolissasi. Muuta jos väität, teet vaan itsestäsi vielä enemmän naurunalaisen.
Boldaus oma.

Aivan, ensimmäinen kertomassa mikä on teillä vituillaan. Vaikea nähdä asiaa subjektiivisesti värilasien takaa. Olen todellakin huolissani. Jos lukisit viestini Sport-alueelle, huomasit, että en ole toivonut teidän organisaatiolle pahaa. Vaikka teillä oli hyvä boogie päällä Mestiksessä, niin mielenijo silloin oli havaittavissa, ettei Kuparisaareen tule tarpeeksi ihmisiä katsomaan otteluita. Glory hunterit erikseen. Sportin tulisi pärjätä paremmin Liigassa, jotta ihmiset kävisi hallilla. Nyt se paska osuu tuulettimeen mistä olen kritisoinut. Olen pahoillani, jos kirjoitukseni on mennyt tunteisiin. Olen oman elämäni aikana kritisoinut "omaa" seuraani paljon enemmän, kuin uskotaan. Edelleen kysyisin, missä olen trollannut tai kritisoinut väärin Sportin talousjohtamisa, yleisömääriä tai mitään, mistä minua syytät. Faktaa pöytään tai suuta soukeemmalle.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
SaiPassa ja JYPissä vältettiin lomautukset leikkaamalla pelaajien palkkoja. Kaiken järjen mukaan pian pitäisi tulla tietoa myös Sportin ja Jukureiden YT:iden lopputuloksesta.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
SaiPassa ja JYPissä vältettiin lomautukset leikkaamalla pelaajien palkkoja. Kaiken järjen mukaan pian pitäisi tulla tietoa myös Sportin ja Jukureiden YT:iden lopputuloksesta.
Twitterissä Timo Kunnari ennakoi jo uutisia ensimmäisistä lomautuksista. Toivottavasti Vaasassa olisivat päässeet sopuratkaisuun, edes laihaan sellaiseen kuten Lappeenrannassa ja Jyväskylässä. Jonne Virtanen oli yksi kolmesta pelaajien edustajasta neuvotteluissa. E. Riska varmastikin toinen. Sunnuntaina JV puhui ympäripyöreästi, että osa ymmärtää leikkaukset ja osa ei. Puhui toki yleisellä tasolla. Eilen olivat kokoontuneet viimeisen kerran ja nyt olisi päätöksen julkaisun aika...
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Twitterissä Timo Kunnari ennakoi jo uutisia ensimmäisistä lomautuksista. Toivottavasti Vaasassa olisivat päässeet sopuratkaisuun, edes laihaan sellaiseen kuten Lappeenrannassa ja Jyväskylässä. Jonne Virtanen oli yksi kolmesta pelaajien edustajasta neuvotteluissa. E. Riska varmastikin toinen. Sunnuntaina JV puhui ympäripyöreästi, että osa ymmärtää leikkaukset ja osa ei. Puhui toki yleisellä tasolla. Eilen olivat kokoontuneet viimeisen kerran ja nyt olisi päätöksen julkaisun aika...
Lähitunteina tosiaan Kunnari kertoi tulevan uutisia jostain suunnalta. Saas nähdä onko nimenomaan Vaasasta.

Tuo on myös mielenkiintoista nähdä, että purkaako joku lomautettu pelaaja sopimuksensa, se kun on mahdollista lomautuksen aikana.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Twitterissä Timo Kunnari ennakoi jo uutisia ensimmäisistä lomautuksista. Toivottavasti Vaasassa olisivat päässeet sopuratkaisuun, edes laihaan sellaiseen kuten Lappeenrannassa ja Jyväskylässä. Jonne Virtanen oli yksi kolmesta pelaajien edustajasta neuvotteluissa. E. Riska varmastikin toinen. Sunnuntaina JV puhui ympäripyöreästi, että osa ymmärtää leikkaukset ja osa ei. Puhui toki yleisellä tasolla. Eilen olivat kokoontuneet viimeisen kerran ja nyt olisi päätöksen julkaisun aika...
Pelicans unohtui kokonaan omasta viestistä ja päivän ensimmäiset lomautusuutiset tulivat juuri sieltä suunnalta: eli Pelicans lomauttaa kaikki yli kaksi kautta Liigassa pelanneet 27.4. alkaen noin kolmen kuukauden ajaksi. Toivottavasti Sport on saanut neuvoteltua pelaajien kanssa järkevän ratkaisun. Tilanne on ymmärrettävä, mutta seura ei kaipaisi enää yhtään paskaa pr:ää.

 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös