Sportin rakennusprojekti kausimallia 2019–2020

  • 220 211
  • 819

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Perskele #63 Lari Heikkinen OU JEAH!! Siinä saakeli kova seppä näköjään!
Jo, siinä uus "litte-big-pommikone", tulee mieleen Kiviranta alà 18 v. Huomasin jo viime kaudella, A-junnejen playarissa, että kaveri taklaa usein, ja kovaa. Hienoja pommeja, eilenkin Piskula ihmetteli että mikä helvetin junnu siellä tuli? Meinas menettää hermonsa.

Jämsällä ja kumpp. hieno öögaa kun heittivät Heikkiselle pahvin, Mestis voi vielä olla hyvä vaihtoehto, mutta ilman muuta aina silloin tällöin myös stunttaamaan Liigan puolella. On kyllä hienoa kun nyt alkaa tulemaan näitä, Erholtz, Haarala, Ylitalo ja sitten vielä tälläaiset yllätyskortit kuin Heikkinen.
 

Bullseye

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hyväntuulisen näköstä porukkaa Uumajassa. Varmasti toimii hyvänä joukkuhengen kasvatusretkenä, joka taitaa tietty reissun tavoite ollakkin. Hieman kiekon lätkimistä siinä ohessa.
 

Golffari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kävin hiukan haistelemassa treenejä ja olin vaan hetken aikaa. Harkka hallin puolella oli valmennuksesta Nygård ja Kotola. Pelaajia oli aika sekalaisesti, valmennus rakensi "taito" radan eli pelaajat kikkaili kiekon kans yms. Selkeästi panostetaan taitoon mikä on hyvä asia. Markkula oli normi paita päällä, Haarala viiletti mustalla. Kyseisellä jäällä ei ollut koko joukkue, en tiedä missä muut oli.

Sen verran mitä yritin poimia niin ulkkareita ei ollut tuolla jäällä.
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Yllätys. Osalaa ja hänen "kotkasydäntä" tuskin nähdään ikinä Vaasassa. Eiköhän kuitenkin ensi kaudella pelaa taas jossain toisessa liigajoukkueessa.
 

Golffari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sääli, että Osalaa ei kiinnosta. Mutta nyt ei voi seuran puolesta enää syytellä ketään, on kerran kyselty. Jos herraa ei kiinnosta niin pitäkööt tunkkinsa.

Ja kyllä, pärjätään ilman Oskaria!
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Luulen että Kuiri lunastaa sopparin Sportiin - toisaalta on todella harmi jos Markkulan loukki haittaa vielä pitkään. Epäilen että tryoutia jatketaan kuukaudella..
Ps. Sen verran täytyy sanoa, että olipa jatkiksen Sportista tekemä analyysi hengetön - ei näin!
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Luulen että Kuiri lunastaa sopparin Sportiin - toisaalta on todella harmi jos Markkulan loukki haittaa vielä pitkään. Epäilen että tryoutia jatketaan kuukaudella..
Ps. Sen verran täytyy sanoa, että olipa jatkiksen Sportista tekemä analyysi hengetön - ei näin!

Jatkoajan ennakot ovat mielestäni muutenkin olleet hieman pakosta suhaistuja ja erittäin aihe köyhiä. Uusia pelaajia käydään lyhyesti läpi ja siihen se sitten jääkin. Odotin kyllä itse paljon kattavampaa ja laajempaa analyysia, onhan niitä saanut täällä keskustelussakin lukea kesän mittaan.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Yllätys. Osalaa ja hänen "kotkasydäntä" tuskin nähdään ikinä Vaasassa. Eiköhän kuitenkin ensi kaudella pelaa taas jossain toisessa liigajoukkueessa.


Ei pitäisi tulla yllätyksenä. On pitkään ollut tiedossa, että niin kauan kuin Ere on puikoissa niin Osalaa ei Sportissa näy.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Ihmiset tapaa olla pikkusieluisia. Toki yllätys, jos Osalasta löytyy tällainen puoli.

Jämsä on osoittanut olevansa ammattimies omassa roolissaan. Koko ajan verkostot kasvaa ja kokemusta karttuu, eli valtakunnassa kaikki hyvin.
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Joku varmaan voisi selventää mikä näiden kahden välillä oikein hiertää? Tuntuu vähän lapselliselta touhulta jos totta.
Olen antanut itseni ymmärtää ja mitä olen kuullut niin tähän soppaan liittyy lisäksi myös ”pappa Osala”. Ilmeisen monisäikeinen ja hankala juttu kyseessä... Tää on lätkää eikä ydinfysiikkaa...
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Paha sanoa kyllä miten ketjut laittaisi kauden avaukseen. Ilmeisesti Liuksiala, Erholtz ja Haarala ovat hyökkäyksestä ainoat ketkä ei avauksessa ole vielä pelikunnossa.

Itse löisin ainakin Kallela-Ainali-DeSousa ketjun kasaan. Jotenkin tuo Kallela ja Ainali kaipaa siihen rinnalle sellaista fyysistä ja suoraviivaista maalintekijää.

Sitten tuo Talaja-Asplund-Erkinjuntti alkaa olla aika varma lukkoonlyöty ketju ja heillä homma alkanut toimimaan.

Kalapudaksen rinnalle pitäisi sitten saada hyvä kentällinen ympärille luotua. Parhaalta kuullostaisi Erholtz-Kalapudas-Liuksiala, mutta valitettavasti molemmat laiturit taitaa olla hetken vielä sivussa. Siinä olisi sitten laidoilla heti näytönpaikkaa ihan liigamatseissa Joko Markkulalle, Heikkiselle tai Paukulle. Itse lähtisin ehkä hakemaan Markkula-Kalapudas-Paukku kokonaisuutta.

Neloskenttään jäisi sitten kasattavaksi rouhijaketju joukosta Vidgren, Riska, Kuiri, Heikkinen, Lehtimäki. Vidgren-Kuiri-Riska ehkä oma valinta.
 

Boxer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Team Sport
Puolustuspelaaminen eilen antoi kyllä kysymysmerkkejä. Wilson kerä turhaan itselleen mainetta, turhia jäähyjä eilen. Tuohilampi yritti kovasti , mutta taso vaan ei riitä. Toivottavasti Ylitalo pääsee antamaan näyttöjä pian. Onkohan Tommila telakalla kun puuttui. Muut hoitivat tehtävänsä odotetusti.
 

Tyttebären

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Kyllä Tuohilampi saa puhtaat paperit minulta ainankin, ainakin taisteli joka tilanteen loppuun asti. Eihän Tuohilampea tänne hankittu pyörittämään ylivoimaa vaan juuri tuohon 7. pakin rooliin. Sekin vaatii taitoa että pystyy vetään sen 10 min per peli ja fokus pysyy kuitenkin koko ajan pelissä. Roolituksessa ollaan onnistuttu tällä kaudella parhaiten jos vertaa muhin kausiin.
 

Golffari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tuohilampi hoiti hienosti tonttinsa. 7.pakkina oleminen tuohon peliaikaan ei ole helpointa.
Annetaan koko jengille vielä aikaa hitsautua yhteen ja 10-15 sarjapeliä niin nähdään mihin tuo alkaa muovautua. Maukka on fiksu koutsi jolle tärkeitä asioita on joukkueen henki/arvot ja luottamus toisiinsa. Turhat hölmöilyt pois, mutta se ei estä pelaamasta kovaa. Ulkkarit vielä opettelee tavoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös