Sportin otteluohjelma runkosarjassa 2015–2016

  • 7 236
  • 27
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Aika harmillinen juttu kyllä ja kyllähän tässä "syyttävä sormi" osoittaa Liigan ja Sportin suuntaan, sillä kun kiekko-ohjelmaa on laadittu, on Veikkausliigan otteluohjelma ollut saatavilla.

Toivottavasti tämä ei nyt sentään aiheuta mitään vastakkaisasettelu potkupallokannattajien ja kendokannattajien välille. Voisikohan Veikkausliiga jopa olla niin kohtelias, että muuttaisi aikatauluaan?

Eikös toi Lügan sivuilla kuitenkin ilmoitettu alkavaksi klo 17? Kuka on taas säätänyt?

Sinällään aika jännä tilanne. Nyt mitataan lajien kiinnostavuutta. Itse kyllä veikkaan Vepsulle valitettavasti kylmää kyytiä, sillä edes HJK ei eilen kiinnostanut, kuin vajaat 2200 katsojaa ja panos oli tässäkin jo kuitenkin huomattava.

Sport voisi lainata seuraavaan Vepsun peliin Komulaisen tuomaan hieman pääpelivoimaa, jos vaikka saataisiin hiukan hajurakoa Jaroon ja KTP:hen.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Toivottavasti tämä ei nyt sentään aiheuta mitään vastakkaisasettelu potkupallokannattajien ja kendokannattajien välille. Voisikohan Veikkausliiga jopa olla niin kohtelias, että muuttaisi aikatauluaan?
Miksi Veikkausliiga muuttaisi aikatauluaan, kun tuo peli on ollut tiedossa jo kun Liigan otteluohjelmaa tehtiin? Lisäksi Veikkausliigassa viimeisten kierrosten otteluiden täytyy alkaa yhtäaikaisesti, joten ei todellakaan ole edes mahdollista.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tuskin Sportilla on ollut juurikaan sananvaltaa, kun Liiga on päättänyt, että tuohon laitetaan uusi hieno kokeilu eli "perhepeli". Sen takia ottelun siirtäminenkään ei onnistunut, koska silloinhan se olisi vain normaali viikonloppupeli.

Sinänsä alkamisaika on ihan hyvä viikonloppupelille. Itse olen toivonut, että niitä pelattaisiin useamminkin aikaisemmin, mitä nykyään. Nyt sattui vain täysin väärä päivä tälle kokeilulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös