Sportin fanituotteet

  • 7 818
  • 20

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Ei tainnut olla vielä ketjua tälle, en tosin yhtään ihmettele. Avataan silti koska muillakin näyttää olevan vastaava ketju.

Muista jutuista eli tässä tapauksessa fanituotteista en osaa vielä sanoa, kun en ole niitä nähnyt, mutta muoviksi niitä on kovasti haukuttu. Niistä sitten tarkemmin lisää omassa Sport-osiossa, kunhan itse olen nähnyt ne. Castillo tai joku muu voisi tehdä valmiiksi kattavan raportin niistä.

Suosittelen harkitsemaan vakavasti tuon välttämistä, on tällä hetkellä kyllä huonossa jamassa fanituotteet. Oliko niin, että juniorsport vastaa tuosta fanituotemyynnistä? Siitä lähtien koko juttu mennyt päin vttua.

Taikurin hattu, viikinkihattu.. MVNT! Ottakaa saman tien vaikka läpsyttimiä myyntiin.

Sportin kauppa

Toivottavasti parempi näkyvyys naurettavalle valikoimalle herättää myös Sportin toimiston. Missään asiassa ei olla yhtä pahasti muita liigajoukkueita jäljessä kuin tässä. Jos kerran avattiin nyt SportShop aitio paikalle, niin ottakaa ihmeessä fanituotteet takaisin edustuksen hoidettavaksi.

Ps. Myymme mielummin muovimukeja kuin kahvimukeja.

Red Armyllakin on oma kauppa, tälle kaudelle ilmeisesti uutuutena valkoiset hupparit. Kauppa - redarmy.fi
 
Viimeksi muokattu:

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Näitäkö tuotteita koetettiin myydä tänään torilla? Näistäkö Castillo puhui tuossa joku aika sitten? Jos on, niin... uhm... noh. Joku saa suorittaa haukkumiset minunkin puolestani. Olen liian väsynyt tähän hommaan. Ehkä lyhyesti: Muovilta haisee ja pahasti.

Sportin suurin ongelma on nimenomaan HOCKEY TEAM SPORT. Tämähän on ollut muodissa muistaakseni kaudesta 2011-2012 alkaen. Onko Vaasa (tai yleisesti vaasalaisuus) nykyään kirosana vai miksi kyseinen nimi on tiputettu pois? Tulkaas nyt joku kertomaan tänne. Onneksi minulla on kaulahuivi, joka kertoo ylpeästi VAASAN SPORT. Sen kanssa olen kasvanut.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Taidan itkeä tänään itseni uneen. Toivottavasti näistä virheistä opitaan viimeistään ensi kesään mennessä fanituotteita uusiessa. Tosin nyt alan pelkäämään sitä, että Sport alkaa raahaamaan viuhkoja katsomoihin jossain ottelussa. Silloin helvetti on irti.

Jos jotain positiivista, niin vielä on olemassa VAASAN SPORTIN JUNIORIT! Koskahan sekin muutetaan Hockey Team Sportin juniorit -nimeksi? Muuhun toritapahtumaan en ota kantaan, koska en ollut paikalla. Se että sellainen järjestetään Vaasassa, niin sille peukkua.
 

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Sportin suurin ongelma on nimenomaan HOCKEY TEAM SPORT. Tämähän on ollut muodissa muistaakseni kaudesta 2011-2012 alkaen. Onko Vaasa (tai yleisesti vaasalaisuus) nykyään kirosana vai miksi kyseinen nimi on tiputettu pois?

Hiltusella näyttää olevan vastaus kaikkeen.

Tähän haluan kommentoida että seuran virallinen nimi on Hockey-Team Vaasan Sport Oy, mutta toki tuotteissa voi käyttää poikkeavaa nimeä. Olen hyvin tietoinen, että erityisesti Vaasassa haluttaisiin poikkeuksetta käyttää Vaasan Sport-nimeä, mutta muistetaan nyt että tavoitteena on saada aikaan koko Pohjanmaan yhteinen liike ja sekin tulisi ottaa huomioon tässä keskustelussa.
 

Palisades

Jäsen
Onko muille tullut vielä sähköpostia liittyen noihin keväämmällä (16.3.) mainostettuihin näkyvyyspaketteihin? Ajattelin vain, että kun aiottu liigakauden aloitus lähenee kovaa vauhtia, ettei olisi meili joutunut hukkateille.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Onko muille tullut vielä sähköpostia liittyen noihin keväämmällä (16.3.) mainostettuihin näkyvyyspaketteihin? Ajattelin vain, että kun aiottu liigakauden aloitus lähenee kovaa vauhtia, ettei olisi meili joutunut hukkateille.
Minä ostin 20 euron näkyvyyspaketin heti silloin ja sain sähköpostiin vahvistuksen ostoksesta. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Toivotaan nyt ettei ole jäänyt seuralta unholaan. Niin saattaa käydä jos on liian vähän kiinnostuneita että lakaistaan vaan maton alle ne jotka laittoivat rahaa (kuten minä).

Koronan vaikutukset toki moninkertaistui tuon jälkeisillä viikoilla, mutta olisi ehkä syytä herättää kampanja henkiin nyt, tai palauttaa rahat meille harvoille jotka osallistuivat jos se ei onnistunut.
 

Palisades

Jäsen
Minä ostin 20 euron näkyvyyspaketin heti silloin ja sain sähköpostiin vahvistuksen ostoksesta. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Toivotaan nyt ettei ole jäänyt seuralta unholaan. Niin saattaa käydä jos on liian vähän kiinnostuneita että lakaistaan vaan maton alle ne jotka laittoivat rahaa (kuten minä).

Koronan vaikutukset toki moninkertaistui tuon jälkeisillä viikoilla, mutta olisi ehkä syytä herättää kampanja henkiin nyt, tai palauttaa rahat meille harvoille jotka osallistuivat jos se ei onnistunut.

Voisihan seura vaikka muistuttaa ihmisiä tästä, nyt kun kauden alku on jo ihan lähellä. Ehkä kevään epätietoisuudessa ihmiset eivät innostuneet tästä, mutta nyt voisi olla toisin. Takarajaa tukisummille ei tuolloin keväällä mainittu, joten vielähän tässä olisi aikaakin. Vai ajattellaanko seurassa, että menee ruinaamiseksi?
 

jaaza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Nyt vaan ottelujen yhteyteen myyntiin noita Sportin kasvosuojuksia, tokikaan ei kukaan niistä 19€:a maksa.
Hinta vaan kohdilleen, niin ollaan yhtä suurta perhettä siellä katsomossa.
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Onko todella niin, että kaikki tuotteet, mitä on saatavilla on täällä: SportShop - Vaasan Sport

Jos niin on, niin on kyllä todella köppänen valikoima. Eikö tuossakaan nyt nähdä sitten markkinarakoa, että jos tuotteet olisivat sillä tasolla, että niitä viitsisi edes ostaa niin voisi tuottaakin jotain? Löysin kaulahuiveista tasan kaksi jotain ihmeversiota: retro ja sitten joku nolo, jossa lukee "Kotivoitto". Facepalm.

Missä ne tavalliset kaulahuivit / fanihuivit ovat? Vaatteita voisi olla reippaasti enemmän, samoin muita fanituotteita. Vai enkö mä vain osaa etsiä? Katsoin kyllä nuo kaikki kategoriat läpi.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Onko todella niin, että kaikki tuotteet, mitä on saatavilla on täällä: SportShop - Vaasan Sport

Jos niin on, niin on kyllä todella köppänen valikoima. Eikö tuossakaan nyt nähdä sitten markkinarakoa, että jos tuotteet olisivat sillä tasolla, että niitä viitsisi edes ostaa niin voisi tuottaakin jotain? Löysin kaulahuiveista tasan kaksi jotain ihmeversiota: retro ja sitten joku nolo, jossa lukee "Kotivoitto". Facepalm.

Missä ne tavalliset kaulahuivit / fanihuivit ovat? Vaatteita voisi olla reippaasti enemmän, samoin muita fanituotteita. Vai enkö mä vain osaa etsiä? Katsoin kyllä nuo kaikki kategoriat läpi.


On muutakin, ei ilmeisesti kumminkaan verkkokaupassa. Köppänen on silti valikoima ja esim. fanimyymälä ei ole auki kuin ottelun aikana. Tavallisia huiveja löytyy kyllä myymälästä ja esim. pipoja useampia erilaisia.
 

Kilpiliima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Jämsän ja muun johdon vaihduttua
On muutakin, ei ilmeisesti kumminkaan verkkokaupassa. Köppänen on silti valikoima ja esim. fanimyymälä ei ole auki kuin ottelun aikana.
Tässä vois kopioida surutta isompia. Esim. HIFK:lla on hyvää tavaraa, ja laadukasta. Jotenkin tosta paistaa läpi se että joku tekee vasurilla. Toisaalta ymmärrettävää, ei tolle ISOA markkinarakoa ole, mutta silti jos halutaan olla vakavasti otettava niin toi on osa kokonaiskuvaa.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Tässä vois kopioida surutta isompia. Esim. HIFK:lla on hyvää tavaraa, ja laadukasta. Jotenkin tosta paistaa läpi se että joku tekee vasurilla. Toisaalta ymmärrettävää, ei tolle ISOA markkinarakoa ole, mutta silti jos halutaan olla vakavasti otettava niin toi on osa kokonaiskuvaa.


Ässien fanimyymälä on esimerkillinen! Keskiverto Siwan kokonen ja löytyy perkele Harvian kiukaasta lähtien. Patalogolla tietty.
 

Tuima

Jäsen
Onko todella niin, että kaikki tuotteet, mitä on saatavilla on täällä: SportShop - Vaasan Sport

Jos niin on, niin on kyllä todella köppänen valikoima. Eikö tuossakaan nyt nähdä sitten markkinarakoa, että jos tuotteet olisivat sillä tasolla, että niitä viitsisi edes ostaa niin voisi tuottaakin jotain? Löysin kaulahuiveista tasan kaksi jotain ihmeversiota: retro ja sitten joku nolo, jossa lukee "Kotivoitto". Facepalm.

Missä ne tavalliset kaulahuivit / fanihuivit ovat? Vaatteita voisi olla reippaasti enemmän, samoin muita fanituotteita. Vai enkö mä vain osaa etsiä? Katsoin kyllä nuo kaikki kategoriat läpi.

Olen joitakin vuosia sitten pommittanut toistue toimistoa kysymyksillä, että minkä helvetin takia ne legendaariset huivit, joissa lukee "Vaasan Sport", korvattiin nousuhössötyksessä ja "koko Pohjanmaan joukkue" -brändäyspannukakussa huiveilla missä lukee "Hockey Team Vaasan Sport". Mä häpeän.
Olisivat edes tehneet huivin missä lukee "Pohjanmaa". Kotiseuturakas saa ja pitääkin olla, joten huivi punavalkosilla raidoilla pelkästään "Vaasa - Vasa" -teksillä kävisi mulle, jos seuran nimeä ei siihen haluta painattaa.

Tuo koko fanituotepuoli on ottanut takapakkia. Muistan kun Tamin aikana sai Prismasta ostaa Sportin tuotteita. Se oli vitun hyvä se.

ps. Toimisto ei koskaan vastannut sähköposteihin.


Edit: "Vasa" lisätty.
 

Kilpiliima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Jämsän ja muun johdon vaihduttua
ps. Toimisto ei koskaan vastannut sähköposteihin.

Edit: "Vasa" lisätty.
Kun on seurannut tätä palstaa, Sportin oman sivun palstaa, silloin kun se annettiin olla hengissä.. niin en ole yllättynyt.
Seurassa ei olla koskaan oltu hyviä ottamaan palautetta vastaan. Tämä on oma kokemus vaan..
Kuitenkin palaute on se jolla voidaan kehittää omaa toimintaansa. Oli se palaute sitten huonoa tai hyvää.

Itse näkisin kannattajilta tulevan palautteen vaan hyvänä asiana ja ottaisin sitä mielelläni vastaan.
 

Lepakkokiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tänään tuli käytyä koko perheen kesken hallilla ja kukkaro tietysti kunnossa kun olisi ollut aika päivittää tenavien fanikama puoli.

Iso pöytä keskellä myymälää missä muutamat shortsit läjässä pöydällä, vieressä alelaari missä on seassa täyshintaisia fjällrävenin pipoja. Nämäkö on tuotteita mitä kannattaa sydäntalvella myydä perhepelissä?

Jos vaateliikkeen myyjä seisoisi vaan kassan takana siistimättä myymälää asiakkaiden välissä niin luultavasti hommat jäisi pian siihen.

Se mikä ensimmäisenä fanikaupasta tuli mieleen oli se että miksi se on edes olemassa viemässä kallista myyntitilaa hallilta, jos sitä kerran ei tehdä tosissaan.

No sitten ite osto tilanteeseen : Pienin olisi halunnut pienemmän lipun, oli loppu. Keskimmäinen tietynlaisen tupsupipon, oli loppu. Väkisin ei ostettu mitään ja iskä säästi rahat.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Surkeasti on kyllä fanituotteet hoidettu Sportin osalta. Viikko sitten matsissa mainostettiin screenillä uutta mustaa tupsupipoa ja katsoin että ompas tyylikäs. Ei muuta kuin fanimyymälään toteamaan, ettei kyseistä pipoa löydy mistään. Säästyi siis minunkin rahani.
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Mietin tässä vielä tuota fanipuolta, että miten se saataisiin laitettua kuntoon. Pääsin pääni sisällä tällaisiin ajatuksiin.

1) Tarvitaan rahoitus
2) Tarvitaan oikeat tekijät
3) Tarvitaan toimiva myyntipaikka
4) Tarvitaan tahtoa saada homma toimimaan

Puran näitä kohtia hieman.

1) Tarvitaan rahoitus: alkupääoma sille, että saadaan ympäristö oikeanlaiseksi. Kyllä, se tulee maksamaan, mutta jos kaikki tehdään oikein niin tämä saattaa nopeastikin maksaa itsensä takaisin hyvänä tuottona. Miksi Sport ei katso tätä korttia kunnolla? Toteutuksen puutteessa ei voi olla kuin osaamattomuudesta ja viitsimättömyydestä kyse. Rahaa on kyllä laitettu vaikka mihin muuhun, joten ei kelpaa selitykseksi, että rahaa ei ole.

2) Jos nykyiset tekijät eivät osaa, niin potkikaa ne helvettiin sieltä tai siirtäkää muualle ja palkatkaa ammattilaiset hoitamaan asiat kuntoon.

3) Myynti ei voi olla kiinni jostain 3 tunnin aikaikkunasta pelien aikana. Tavaraa pitää pystyä toimittamaan ja hankkimaan pelien ulkopuolella jatkuvasti ja sitä pitää pyörittää ammattilaisen ottein. Räjäyttäkää tuo SportShop ja tehkää täysin uusi, uskottava sivusto. Hankkikaa erilaisia tuotteita PALJON lisää. Mutta sitä ennen kuin tämä kaikki voidaan tehdä täytyy kohdat 1-2 sekä 4 olla kunnossa.

4) Perkele nyt sitä suomalaista tahtoa mukaan tähän touhuun. Tämän hetkinen nettikauppa näyttää siltä, että äitinikin tekisi paremmat sivut. Ymmärrän, että sivujen ulkoasu ja sisältö näyttää tuolta, jos sitä pyörittää harrastelijapohjalta joku vasemmalla kädellä. Mutta tuo asia täytyy muuttaa, jos halutaan uskottavasti myydä fanitavaraa! Itse en asu Vaasassa, mutta haluaisin ostaa siskoni lapsille fanitavaraa. Vaan eipä tuolta oikeasti voi kauheasti mitään ostaa, kun ei tarjontaa ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös