Sport neljän parhaan joukkoon pleikkareihin !

  • 846
  • 1

tlithen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, LPS, Fc Puha
Sportin omalla kotisivun forumilla on ollut mielenkiintoista seurata mitä me fanit tällä hetkellä ajattelemme joukkueen tilanteesta. Takana on todella huono syksy ja kysymys tällä hetkellä kuuluu: Miten saataisiin Sportti jälleen menestymään ? Ehdotuksia on sadellut Sirviön potkuista, pelaajien potkuihin. Osa faneista jaksaa kuitenkin uskoa Sportin menestykseen, vaikka ei vielä tehtäisi mitään - annetaa aikaa ja rauhaa, niin kyllä se (menestys)sieltä tulee. Itse olen hieman patterin ja seinän välissä, en osaa sanoa mikä Sportin tilanteessa parantuisi jos Sirviölle annetaa fudut, mutta en tällä hetkellä myös osaa ottaa kantaa Sirviön puolesta. Uskon kuitenkin että Sirviö on hyvä valmentaja, toinen asia on sopiiko hän kyseisen joukuueen valmentajaksi juuri tällä hetkellä?

Odotukset ovat meillä faneilla kovat. Keväällä karsitaan mahdollisesti liigaan - onko meidän Sport siellä mukana, vai viekö mahdollisen liigapaikan Jukurit tai joku muu ?

Itse toivotan onnea karsintapaikan metsästykseen ja luotan että Laaksoharju osaa tehdä oikeat päätökset joukkeen ja sen johdon suhteen.

Mitä mieltä te muut olette ?
 

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Kyllähän Sport on aivan selkeästi ollut alisuorittaja tämän alkukauden.Niin taisi olla myös viime syksynä ellen ihan väärin muista.

Itse en joukkueen kemiasta tiedä, mutta onhan siellä tukku kovia pelimiehiä joiden pitäisi pysytyä pelejä ratkaisemaan.Tämän lisäksi Sport lähti kauteen suurimmalla budjetilla joten odotusarvot ovat varmasti korkealla.

Tiistaina saapuu vajaalukuinen Jukurit mittaamaan Sportin tämän hetken kunnon kotiluolassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös