Sport FM:n Rankka Päivä loppui...

• 2 842
  • 32

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
... tuleeko kenelekkään ohjelmaa ikävä? Minä ehkä hiukan sitä ikävöin, koska oli aina välillä sinne studioon kiva soitella ja kuunnella varsinkin tämän Heidin juttuja. Nainenhan on HIFK-fani kuten minäkin...

PS. Tänään oli siis "Rankan Päivän" viimeinen lähetys, ja se tulee vielä tänään uusintana klo 22.00-24.00 välillä. Siellä olen silloin minäkin äänessä... jos jotakuta kiinnostaa kuunnella!

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
kyllähän niihin kerkesi jo tottua että toivotaan että tilalle ei tule mitää pahempaa.

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Nelosen nettisivujen mukaan SportFM on irtisanonut koko henkilöstönsä. Juttu löytyy kokonaisuudessaan täältä.

"Ohjelmisto puolestaan siirtyy kokonaan urheilu-tv:n puolelle, mutta se ei vaikuta radion toimintaan millään tavalla, Harkimo kommentoi."

Mitä ihmettä tuokin lause tarkoittaa? Melko sääli, jos SportFM joutuu vielä lopettamaan toimintansa. Ollaan naureskeltu kavereiden kanssa, kun Atik jaksaa heittää läppää aamusta iltaan, teki varmaan 12 tuntisia päiviä :D

Täytyy myöntää, että varsinkin lätkäfanille SportFM on ollut tosi tervetullut. Pelipäivinä joukkueiden valmentajien puhelinhaastattelut ovat olleet mieluista kuultavaa. Aina kun jotain on tapahtunut, niin SportFM on ollut hyvin kuvioissa mukana.

Tämä taitaa muuten olla ainoa Harkimon liiketoimi, jonka toivon menestyvän;)

Huuhaa

Jäsen
Toisaalta OLISI ihan hyvä, jos Sport Fm lopettaisi, sillä eipähän tarttisi sitäkään sitten kuunnella.... Vähän sama juttu, kun olin tyytyväinen Jyrkin loppumisen osalta, vaikka sitä katsoinkin melkein aina, kun oli mahdollista, mutta se oli vähän sellanen pakollinen katottava. Sport Fm on ollut taas vähän pakollinen kuunneltava, vaikka on ollutkin ihan hyvä kanava, mutta, kun se Tammisen vetämä "Talk-show":kin loppui.... :(

No, onneksi Rankka Päiväkin loppui.... :D

Se Rankan Päivän jätkä oli viime vuoden alussa jonkin aikaa MTV3:sen chätin juontajana ihan silloin (M)TV:n chatin alkuaikoina. Sen perusteella varmaan pääs radioon "asiantuntevaksi" juontajaksi. Ja se nainen kuulostaa ihan ketjupolttajalta, tupakoitsijan ääni. Molemmat olivat joka tapauksessa lähetyksissään asiantuntemattomia, sen verran kyllä kuuntelin, että se tuli selväksi.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Huuhaa
Toisaalta OLISI ihan hyvä, jos Sport Fm lopettaisi, sillä eipähän tarttisi sitäkään sitten kuunnella....

Eihän sitä tarvitse muuta kuin vaihtaa kanavaa...;) :cool:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Huuhaa
JEE! Hyvä, että loppuu vihdoinkin, sillä ne juontajat ovat asiantuntemattomia törppöjä. :o

>>> Niin, en minä asiantuntijoista puhunutkaan. Tarkoitin sitä että esim. Heidin möläytykset menivät usein samaan kategoriaan, kuin Speden legendaariset "Naisen logiikkaa"-sketsit. Tahatonta blondihuumoria siis. Eihän niitä juttuja kukaan tosissaan voinut kuunnella...

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Harkimo antoi kenkää kaikille!

Harry Harkimo antoi SPORT FM:n työntekijöille "uuden vuoden toivotuksena" kenkää kaikille..Milloinkohan Jokereilla ovet käyvät samaan tappavaan tahtiin?

SPORT FM:n kotisivuilta lainattua: "Kiitos kuluneesta syksystä ja muista tarkistaa uudistunut ohjelmakarttamme heti uuden vuoden jälkeen."

Ohjelmakartta toden totta uudistui..:(

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Atik?

Kuuluukohan siis myös Atik Ismail potkut saaneisiin? Harmi sinänsä. Oli mukavaa kuunnella miestä joka on yhtä innostunut niin raveista, jalkapallosta, jääkiekosta, kuin myös uppopallosta, hiihdosta, tikanheitosta ym... ei taida löytyä lajia jota Atik ei jollakin tavalla seuraisi. Menneen syksyn aikana Sport FM:n aalloilta löytyisi hyvät "eväät" vaikkapa The Best Of Atik-radio-ohjelmaa varten. Sen sijaa tuon veni-vidi-vici ohjelman saisi kyllä jo haudata. Tilalla voisi olla tietokilpailu johon kuuntelijat voisivat soitella, mutta sen kilpailun formaatti pitäisi ainakin täysin muuttaa nykyisestä...

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Atik ei tiedä vedonlyönnistä yhtään mitään. Olen kuunnellut päivittäin sen juttuja ja sen vihjeet ovat tosi huonoja. Katki menisin, jos luottaisin Atikiin.

Huuhaa

Jäsen
Re: Atik?

Viestin lähetti Predator
Kuuluukohan siis myös Atik Ismail potkut saaneisiin? Harmi sinänsä. Oli mukavaa kuunnella miestä joka on yhtä innostunut niin raveista, jalkapallosta, jääkiekosta, kuin myös uppopallosta, hiihdosta, tikanheitosta ym... ei taida löytyä lajia jota Atik ei jollakin tavalla seuraisi. Menneen syksyn aikana Sport FM:n aalloilta löytyisi hyvät "eväät" vaikkapa The Best Of Atik-radio-ohjelmaa varten. Sen sijaa tuon veni-vidi-vici ohjelman saisi kyllä jo haudata. Tilalla voisi olla tietokilpailu johon kuuntelijat voisivat soitella, mutta sen kilpailun formaatti pitäisi ainakin täysin muuttaa nykyisestä...

On tuo nyt periaatteessa ihan toimiva, mutta, kun tuohon, kuten suurimpaan osaan muihinkin Sport FM:n ohjelmiin pätee, tai siis päti se, että jokaiseen ohjelmaan soitti aina ne samat tietyt henkilöt. Se kertoo siitä joko siitä, että Sport FM:n kuulijakunta oli ja on erittäin pieni, tai sitten siitä, että Suomalaiset ovat niin "pelkureita", etteivät uskalla soittaa ratioon.... :D

JanJ

Jäsen
Re: Re: Atik?

Viestin lähetti Huuhaa
On tuo nyt periaatteessa ihan toimiva, mutta, kun tuohon, kuten suurimpaan osaan muihinkin Sport FM:n ohjelmiin pätee, tai siis päti se, että jokaiseen ohjelmaan soitti aina ne samat tietyt henkilöt.

Juu, se Atlantiksen ja Bluesin pyörätuolikatsomon vakiojätkä soitti suurinpiirtein joka päivä sinne johonkin ohjelmaan.
Hyvin kuuli kuinka toimittajat yrittivät saada puhetulvaa (tai no, tulva on hieman liian "nopea" sana kuvaamaan sitä) loppumaan mutta heikoin tuloksin.

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Predator

>>> Niin, en minä asiantuntijoista puhunutkaan. Tarkoitin sitä että esim. Heidin möläytykset menivät usein samaan kategoriaan, kuin Speden legendaariset "Naisen logiikkaa"-sketsit. Tahatonta blondihuumoria siis. Eihän niitä juttuja kukaan tosissaan voinut kuunnella...

EI kyllä voinutkaan kuunnella, se on totta, mutta ei se mun käsittääkseni muuten blondi ole, sillä oon joskus nähnyt jostain sen kuvan, vaikket varmaan sitä kyllä tarkoittanutkaan, että olisi blondi.... :)

Älkääkö haukkuko aina blondeja, sillä blondinaiset ovat mielestäni kaikista kauneimpia.... :)

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Varsinkin tähän tietokilpailuun soitteli aina samat henkilöt. Muut eivät ilmeisesti päässet läpi. Nyt siihen on ilmeisesti tullut muutos. Toivottavasti Atik ja Pentti Lindegren jatkavat toimittajina, heidän jorinoita on mukava välillä kuunnella....

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Kerran Hjallis Harkimo itse soitti ohjelmaan, kun oli kysymyksenä: "Pitäisikö Suomen hakea jalkapallon euroopanmestaruuskilpailuja muiden pohjoismaiden kanssa?" Hiukan huvitti kun toimittajien piti olla pomonsa kanssa samaa mieltä asiasta. Noh.....potkut tuli silti:(

Huuhaa

Jäsen
Onko kukaan muuten kuunnellut tänään Sport FM:ää? Meinaan, että saiko Ykkösketju -ohjelmankin porukka potkut, joukossa Tony "Viikinki" Halme?....

Viimeksi muokattu:

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti ELÄKELÄINEN
Tony ilmoitti jo ennen joulua,ettei jatka.

Harmin paikka, sillä vaikken tuota ohjelmaa paljoakaan kuunnellut sen lähetysajankohdan takia, niin sen verran kuuntelin kyllä, että täysin Tonyn varassahan se ohjelma meni/oli.

Ohjelma, jota sen sijaan useasti kuuntelin oli Murheiluradio, mutta se mainio ohjelma loppui jo oikeastaan ennen kuin ehti edes alkaakaan. Ei sitä tullut, kuin käytännössä muutama jakso, joten enhän minä sitten sitten edes useasti kuunnellut. :(

Viimeksi muokattu:

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hö. Hunajata oli siinä levyraadissa vasta ysinä.
Nyt Veni vidi vici tulee kymmeneltä, ei tarvitse kuunnella kun on koulussa... :)
Ismailin puuttuminen jää kyllä harmittamaan ja Lindegrenkin selitti siinä lauantain World Hockeyssä (vai mikä sen ohjelman nimi oli) ihan hyviä juttuja. Mutta ei kun ei. :confused:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Huuhaa

EI kyllä voinutkaan kuunnella, se on totta, mutta ei se mun käsittääkseni muuten blondi ole, sillä oon joskus nähnyt jostain sen kuvan, vaikket varmaan sitä kyllä tarkoittanutkaan, että olisi blondi.... :)

Älkääkö haukkuko aina blondeja, sillä blondinaiset ovat mielestäni kaikista kauneimpia.... :)

>>> noh, en tiedä sitten, nimittäin yhdessä lähetyksessä Heidi ainakin VÄITTI olevansa oikein AITO blondi. Naisilla kun vaan tahtoo tuo hiusten väri muuttua useaan otteeseenkin vuoden aikana... oma vaimo on nimittäin myös blondi, mutta kyllä se hänen fledansa on ainakin tällä viikolla punertava - se on sitä vaihtelunhalua, samoin kuin shoppailu tai suklaan mutustelu - me äijäthän useimmiten vetäisemme vain pienen kevyen kenttäkännin vaihtelua elämäämme halutessamme...:D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy