Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 176 531
  • 7 196

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan toi nyt niin skeidaa taas mitä hän suustaan päästää ettei mitään rajaa. Mitä Soppa kelaa, että tuollaiset puheet vaikuttavat pelaajiin? Valmentaja haukkuu seurajohdon ja sentterit. Katsois joskus sinne peiliin ja miettis, että tekeekö hän itse jotain väärin. Puhuuhan hän nyt tavallaan tottakin siinä mielessä ettei IFK:lla ole ollut sitä ykkössentteriä, mutta joukkue on silti materiaaliltaan laadukas. Ei sen noin paljoa pitäisi näkyä. Sarjasijoitus: 11.

Kaveri velloo niin syvissä vesissä tällä hetkellä ja se näkyy, koska silloinhan tämä juuri muuttuu tämmöiseksi syyttelyksi eikä pystytä myöntämään omia virheitä.
 

Js11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse antaisin Sormuselle lisää aikaa noiden kommenttien ansiosta. Ihan oikein että puhuu suoraan ja antaa paskaa Nybondakselle joka on loppujen lopuksi täysin vastuussa tämän kauden konttaamisesta. Sopan olisi kannattanut jo 10 peliä sitten huudella julkisuudessa senttereiden perään.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Itse antaisin Sormuselle lisää aikaa noiden kommenttien ansiosta. Ihan oikein että puhuu suoraan ja antaa paskaa Nybondakselle joka on loppujen lopuksi täysin vastuussa tämän kauden konttaamisesta. Sopan olisi kannattanut jo 10 peliä sitten huudella julkisuudessa senttereiden perään.

Jees. Tosin mestaruus vuonna 2011 ei ollut lainkaan Nybondaksen ansiota?

Ei se jumalauta ole sattumaa, että samaan aikaan joukkueessa alisuorittaa ihan kaikki Södeä, Peltosta, Robidasta, Kuhtaa, Luttista, Makkea ja muunmuassa Petrelliä myöten. Nybarin miinukset tällä kaudella ovat puuttumaton reagointi ykkössentterin loukkaantumiseen (oletan Perraultin olleen ykkönen), sekä yhden kiekollisen pakin hankinnan puuttuminen. Maalivahtiosastolla Nybari on jälleen tehnyt loistavaa työtä, joten ei tämän kauden floppausta voida millään Nybondaksen syyksi vierittää, vaikka kuinka olisikin kussut henkilökohtaisiin muroihinne vuonna kivi. Ja huom: olen siinä käsityksessä, että Nybarilla ei ole valtaa erottaa päävalmentajaa ilman hallituksen päätöstä. Tämän tiedon valossa en vieritä päävalmentajafloppia Nybarin syyksi. Mikäli jollain on faktatietoa siitä, että nimeomaan Tom Nybondas on jatkuvasti puoltanut Pasi Sormusen jatkoa, niin siinä tapauksessa nämä selänpesijät saavat molemmat tassutella ulko-ovesta helvettiin. Tilalle vaikka tuulikaapista Tami ja Rami, mua ei kiinnosta.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisikö jonkun ilmoittaa Sopalle, että fanit ovat ilmoittaneet seurajohdolle haluavansa ykkös- ja kakkosvalmentajan eikä kahta kolmosvalmentajaa. Fanit ymmärtävät kyllä täten varmasti Sopan tuskan ja pystyvät samaistumaan hänen tilanteeseensa.

Ensimmäisen kerran todella pitkään aikaan tuli sellainen "aijaa, tässäkö tämä nyt oli?"-fiilis kun IFK julkisti joukkueen rungon. Toisen kerran samanlainen fiilis tuli kun julkaistiin, että Soppa korvaa Matikaisen. Aika usein nämä vibat osuvat oikeaan ja niin näyttää käyvän nytkin. Soppa on nyt aivan väärässä paikassa ja toivoisin miehen itsensäkin kannalta, että pikimmiten vapautettaisiin tästä kärsimyksestä. En millään pysty näkemään IFK:n pudottavan yhtäkään joukkuetta Play-offseissa kun pelataan monta matsia putkeen samaa joukkuetta vastaan. Sopan IFK on varmasti helpoin mahdollinen vastustaja pleijareissa jos sinne asti jollain ihmeellä päästäisiin.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla ei ole mitään vastaan ihmistä Pasi Sormunen. Uskon hänen olevan mukava kaveri joka on vastuuntunnollinen. Mutta VALMENTAJA Pasi Sormunen on väärä kaveri väärässä paikassa väärään aikaan ja vieläpä aivan liian kauan.

Pahoitteluni ihminen Pasi Sormuselle.

Valmentaja Pasi Sormuselle: Lähde vetään kun vielä ehdit.

Oikeasti. Voit pelastaa sillä valmentajanurasi. Ja sielusi.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Väitän ihan aidosti ja oikeasti, että aika moni pitkän linjan fanikin (joka pelisysteemeistä ylipäätään ymmärtää ja on niistä tarkemmin kiinnostunut) pystyisi tuohon ihan ilman valmennuskurssejakin. Tuohan vasta säälittävää onkin, että kursseja käynyt mies peluuttaa joukkuettaan noin kun nyt on nähty, ja pelistä toiseen... ja viikosta toiseen. Mestikseen mars opettelemaan perusjuttuja. Liigan 1.koutsin paikka (varsinkaan IFK:n) ei ole nyt ainakaan vielä sun juttu Soppa, sorry vaan! Jukurit ei vissiin ollut kiinnostunut täydentämään valmennustaan?

No juurikin näin. Sanoisin taktisen ossamisen puolesta Sormunen on aika surkuhupaisa tapaus ja ihan kiva se on sitten alkaa lokaa kaataa pelaajien niskaan. Pasi alko kaivamaan itselleen kuoppaa mitä pidän pelkkänä hyvänä asiana.

No ei todellakaan ole Sormusen paikka vielä pitkään jos koskaan valmentaa pääsarja joukkuetta missään. Tuo koulutus minkä käsittääkseni Westerlund ja Rautakorpi on kehittänyt moderniin pelaamisen antaa vain kehyksen pelitavalle. Kehyksen sisällä on tehtävä sitten omia variaatioita. Rautakorpi esimerkiksi peluuttaa useimmiten opetuksiensa vastaisesti koska on joutunut mukauttamaan pelikrjaansa pelaaja materiaaliin nähden ja tämä ei tarkoita, että Tapparalla olisi huono pelaaja materiaali vaan enemmänkin todistaa Rautakorven kyvyistä valmentajana.Se on ihan sama vaikka siellä maila viidakko onkin, ero IFK:hon selkeä->Tappara voittaa pelejä kun IFK häviää niitä. Hyvä valmentaja osaa roolittaa joukkueensa oiken.

Kävi vaan mielessä tuon eilisen lehdistöhaastiksen tiimoilta ettei vaan olisi Pasilla noussut neste vähän liian korkealla. Nämä kaverithan tunnetusti luulevat olevansa koskemattomassa asemassa ja tälläisen päätelmän on voinut Sormunen tehdä koska kaiken järjen mukaan Soppa olisi pitänyt ulostaa ajat sitten. Nythän Sormunen paskansi omat paskansa suoraan Nybarin syliin ja pidän sitäkin vain hyvänä asiana, että sielläkin puolella herätään.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Itse antaisin Sormuselle lisää aikaa noiden kommenttien ansiosta. Ihan oikein että puhuu suoraan ja antaa paskaa Nybondakselle joka on loppujen lopuksi täysin vastuussa tämän kauden konttaamisesta. Sopan olisi kannattanut jo 10 peliä sitten huudella julkisuudessa senttereiden perään.

Meinaat, että pelaajien haukkuminen julkisesti antaa jonkun piristys ruiskeen joukkueelle millä ei ole minkäänlaista pelitapaa? Että pelaajat tänään voittavat yksin ottelun sen vuoksi, että Sormunen avasi tässä vaiheessa ison turpansa. Kyllä se vastuu on myös päävalmentajalla, fiksu kaveri olisi jo astunut sivuun kun olis huomannut, että kyvyt ei yksinkertaisesti riitä.

Sormunen raiskaa tällä hetkellä minun rakastamaa joukkuetta joten aikaa ei enää minuuttiakaan Sormuselle.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Soppa on HIFK:n mies, kiva kuulla. Eilen siis heittänyt tälläista komenttia. Ote JA:n Blues-matsin otteluennakosta:

- Mä olen IFK:n mies, joten mä olen ennen kaikkea huolissani tämän hetken IFK:sta. Että mulle on niinkuin aivan vitun yksi lysti sitten, jos joku päättää sellaisen ratkaisun tehdä, niin siinähän sitten tekee. Mä olen IFK:n mies nyt, ja tulen aina olemaan, Sormunen sanoi perjantaina.

Eiköhän tämä tarina ollut sitten tässä.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
IFK:n mies vai Suippoleukojen kurjin juoni......

...........Ote JA:n Blues-matsin otteluennakosta:
- Mä olen IFK:n mies, joten mä olen ennen kaikkea huolissani tämän hetken IFK:sta. Että mulle on niinkuin aivan vitun yksi lysti sitten, jos joku päättää sellaisen ratkaisun tehdä, niin siinähän sitten tekee. Mä olen IFK:n mies nyt, ja tulen aina olemaan, Sormunen sanoi perjantaina.

Eiköhän tämä tarina ollut sitten tässä.

.....- omalta osaltani en käsitä, millä perusteella Lucifer, kaikkien aikojen suurin petturi, voisi olla "IFK:n mies". Siihen tarvitaan aivan toisenlaista ihmistä. Sekä menneisyyden että nykyisyyden perusteella kysymyksessä on Suippoleukojen kurjin juoni, jonka avulla IFK:n pelaaminen on saatu putoamaan nykytasolle.

Tarina on tässä. Sormunen - lähde itse jo ennen tämänpäiväistä matsia!
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Soppa on HIFK:n mies, kiva kuulla. Eilen siis heittänyt tälläista komenttia. Ote JA:n Blues-matsin otteluennakosta:

- Mä olen IFK:n mies, joten mä olen ennen kaikkea huolissani tämän hetken IFK:sta. Että mulle on niinkuin aivan vitun yksi lysti sitten, jos joku päättää sellaisen ratkaisun tehdä, niin siinähän sitten tekee. Mä olen IFK:n mies nyt, ja tulen aina olemaan, Sormunen sanoi perjantaina.

Eiköhän tämä tarina ollut sitten tässä.
Samainen IFK:n mies meni perse pystyssä Hjalliksen perässä. Ei jatkoon.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Kyllä oon samaa mieltä Sopan kanssa siinä, että miten voi mennä niin saatanan kauan, että saa kunnon sentterit? Tottakai se omasta pistepussista on pois, jos ykkössentteri on Retardi ja kakkossentteri on Eriksson. Eihän tossa ole mitään rotia.

Petu veti viime vuonna senttereillä, Mikke, Pera (Hirso), Simo, Retardi. Onhan tossa nyt saatanan iso ero ja ihan varmasti vaikuttaa. Kuitenkaan se ei ole suurin syy siihen, että IFK:lla ei tällä hetkellä ole mitään pelitapaa tai ehkä on, puolustetaan vaan niin perkeleesti. Jos IFK olisi vetänyt tän hetkisillä senttereillä kokokauden niin ehkä meillä ois muutama piste enemmän, mutta pitkällä tähtäimellä se on yks lysti, jos pelissä ei ole mitään ideaa... valitettavasti.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tottakai se omasta pistepussista on pois, jos ykkössentteri on Retardi ja kakkossentteri on Eriksson. Eihän tossa ole mitään rotia.

Petu veti viime vuonna senttereillä, Mikke, Pera (Hirso), Simo, Retardi. Onhan tossa nyt saatanan iso ero ja ihan varmasti vaikuttaa. .

Jotai rotia sitten Erikssonin arvosteluun... kyllä kyseessä on tässä liigassa ihan kelpo kakkonen. Toki Pera oli tähän liigaan ihan käsittämättömän hyvä alempien ketjujen sentteri, mutta jos hänet korvataan joukkueessa E:llä niin kyllähän sen tässä liigassa pitää riittää. Meiltä puuttuu siis Micke ja valitettavasti niitä ei vissiin saa kaupasta.

Ei ole ykkössentteriä, mutta on varsin hyvät laiturit, pakit ja varsinkin MV. Kyllä näillä pitää pystyä parempaan. Pennasen kuitenkin pitäisin vielä ehkä jopa ykkösenä jos ensi kaudeksi on valmentaja.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
On kyllä harvinaisen tuskaisen oloinen valmentaja. Selkeä kuitti Nybondakselle O'Sullivanista, mutta onhan toi aika naurettavaa itkua noin muuten tosta sentteritilanteesta.

Jotenkin tuli mieleen äänestä ja olemuksesta joku Ville Myllyrinteen sketsi.

Totta puhuakseni, aiheutti ihan hirveää kiemurtelua katsoa tuota myötähäpeän määrää. Miten voi joku olla noin pihalla kaikesta? Ai että jos Tarkki torjuu 13 kertaa ja Ortio 38 kertaa että peli on jotenkin tiukka ja tasainen. Vitut! Se on ihan turha mennä jonnekkin senttereiden taakse ja itkeä niistä. Pelataan parasta niillä mitä on... Niin ne muutkin valmentajat tekee, eikä itke materiaalista! Huoh...

Kiva mennä taas päivän matsiin kun tietää millaista peruuttelua on odotettavissa kun meidän Myllyrinne on puikoissa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
"Toivottavasti siitä alkaa semmoinen uusi jakso IFK:lle."

Siitähän se alkaa, uuden valmentajan johdolla.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Jotai rotia sitten Erikssonin arvosteluun... kyllä kyseessä on tässä liigassa ihan kelpo kakkonen.

Enhän mä Jockea haukkunut? Sanoin, että kaveri ei ole omimillaan ykkössentterinä, eikä tän hetkisten esitysten edes kakkosen, mutta hyvä pelaajahan hän on siitä ei käy kiistäminen. Tärkeä lenkki joukkueessa!
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
On kyllä harvinaisen tuskaisen oloinen valmentaja. Selkeä kuitti Nybondakselle O'Sullivanista, mutta onhan toi aika naurettavaa itkua noin muuten tosta sentteritilanteesta.

Ihan oikein antaa paskaa sinne suuntaa minne kuuluukin. Vittu jos ei hankita kunnon pelaajia ni mitäs sille voi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Onneksi oli eilen taas työeste seurata Nykäskylän jännitysnäytelmää. Tänään aidosti äänestän jaloillani, en mene Bleg-matsiin. Annan mieluummin molemmat tikettini pojalleni, joka vie sinne pari Bleg-fania. Siis henkilöitä, jotka aidosti haluavat nähdä kyseisen ottelun. Oon tässä funtsinut, että mun kolme kausaria siis lasketaan aina katsojalukuihin. Jos mulla ei olisi firmaa, jonne ne kulut työntää, miettisin kyllä yksityishenkilönä todella tarkkaan kausikortin jatkamista tässä scheissessa.

Maalaiskeskustelusta: Ei voi mitään, ilman heinäkenkiä olisi vielä hiljaisempaa menestyksen suhteen: Erkka, Rami, Kekäläinen, Nokka ja jopa pronssi-Aravirta. Noin nopeasti luetellen. Pelaajista puhumattakaan: OJ, Micke, Timonen...Ja komppaan veli-Stigua, kuuluisaa ATK-velhoa tässä: Nenähän oli kaikkien maalaisten äiti kuitenkin. Tuotanuinnii...Mies voi lähteä Oulusta, mutta Oulu ei lähde miehestä. Suikkanen on rehellinen juntti, mutta kova valmentaja. Ennemmin katson Suikkasta sellaisena kuin hän aidosti on kuin katselen hänen surullisia yrityksiään peittää lähtökohtiaan. Olkoon tuleva valmentaja vakka marsilainen, kunhan osaa hommansa!

Mun mielestänikin rupeaa näyttämään siltä, että HIFK on söheltänyt Suikkasen. Tepsin lausunnot kuulostavat siltä. Vakavissaan HIFK on Suikkasta lähestynyt, mutta ehkäpä siinä on jotain tuttuun tyyliin vedetty vituiksi. Luultavasti oltu liian ylimielisiä. Jos asia on näin, ryhdyn valmistautumaan Kake Heikkilän tai Raimo Summasen aikaan. Kaikki järkisyyt puoltavat kolmea vaihtoehtoa; Suikkanen, Heikkilä ja Summanen. Näistä Raato on sanonut Dinoille ikävästi vuonna 1546 ja Päädino on julistanut, että niin kauan kuin hän on emoseuran hallituksessa, Summanen ei valmenna HIFK:ssa. Pappa Frank on siis aivan jumalainen johtaja. Steve Jobs ei olisi koskaan saanut duunia Applen ulkopuolelta, jos häntä olisi arvioitu helppouden mukaan. Mieshän oli legendaarinen sekopää. Hyvä johtaja palkkaa itseään kyvykkäämpiä henkilöitä, huono johtaja itseään huonompia. Suikkanen on ykköstoiveeni, mutta jotain outoa on nyt ilmassa. Heikkilän Kake on vaaninut hiljaa ja tietyin järjestelyin hän voisi aloittaa jo tämän vuoden puolella. Pelkäänpä, että 1.1. on liian myöhäistä.

Itse Soupista:

Mua alkaa säälittämään tuo amok-juoksu. Soppa alkaa olla ihmisenä aivan loppu. Kiukuttelu pelaajille, varsinkin Erikssonille, on aivan naurettavaa itkua. Eriksson on ihan henkilökohtaisesti voittanut Sopalle pisteitä tällä kaudella. Mun mielestäni se ei osoita minkäänlaista munaa, että mies itkee 3kk myöhässä saaneensa paskoja pelaajia. Ammattikoutsi (kuten Summanen) vaatii samantien laatua eikä tee kokeiluja ja antaa kyllä kuulua reaaliajassa tästä aiheesta. Sopan kommentit indikoivat sitä, että mies tietää olevansa lähdössä. Ja sitten tämä Bergenheim-tyyppinen "olen HIFK-mies ja tulen aina olemaan" -jorina. Mitä vittua?? Miksi menit narreihin aikanaan, jos olet aina HIFK-mies? Entäpä Bluesiin? Mä sanon, että tällainen lausunto on epätoivoista fanien perseennuolentaa.

Molemmat P:t ovat hyviä ja olen yli 50% varma siitä, että HIFK voittaa tänään Blegin. Veikkaisin Sopan amok-juoksun jatkoa voiton jälkeen, ellei hän olisi eilen kitissyt johdolle. Tai emmä tiedä. Koska jään tänään pois matsista, toivon että mun ei enää tarvitse palata Nordikselle katsomaan Sopan kiekkoa. Miksei Pennanen vedä jo tänään? Ja kun Heikkilän paketti on valmis, Pennanen siirtyisi luontevasti kakkoseksi. Tässä ei hävittäisi yhtään mitään.
 

scholl

Jäsen
Älä vielä peruuta matkaasi. Huomenna jos saadaan aikaan hyvä ulosmarssi jne. niin saattaa jopa tapahtua jotain valmennuksen suhteen.

uskot joulupukkiin. Lampaat käyvät matseissa, vaikka tulis pesismailasta iskuja koko ajan. Kukaan ei uskalla sanoa mitään. Joku väsynyt adressi jossain. Joo, hip heijaa ja Lordi soittamaan torille.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Petu veti viime vuonna senttereillä, Mikke, Pera (Hirso), Simo, Retardi. Onhan tossa nyt saatanan iso ero ja ihan varmasti vaikuttaa. Kuitenkaan se ei ole suurin syy siihen, että IFK:lla ei tällä hetkellä ole mitään pelitapaa tai ehkä on, puolustetaan vaan niin perkeleesti. Jos IFK olisi vetänyt tän hetkisillä senttereillä kokokauden niin ehkä meillä ois muutama piste enemmän, mutta pitkällä tähtäimellä se on yks lysti, jos pelissä ei ole mitään ideaa... valitettavasti.
HIFK:n viime kausi oli pelillisesti aivan samaa paskaa kuin tämäkin. Ainoa ero oli juurikin tuossa mainitsemassasi materiaalissa, HIFK voitti pelejä materiaalinsa avulla, ei minkään muun.

Kyllähän tämä tarkoittaa sitä että nyt pitäisi uusien tuulien tulla nimenomaan ulkopuolelta.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ihan oikein antaa paskaa sinne suuntaa minne kuuluukin. Vittu jos ei hankita kunnon pelaajia ni mitäs sille voi.
Varmasti näin, mutta ei siltikään julkisesti.

Pelaajien teot, joukkueen rakennus, esimiehen teot ja muut tällaiset asiat kuuluu hoitaa neljän seinän sisällä.

Vastustajan haukkuminen, tuomarien haukkuminen ja omien puolustaminen taas kuuluu hoitaa julkisesti.

Se menee jääkiekossakin niin, että sen lauluja laulan, kenen leipää syön. Jos toimit tämän asian vastaisesti, olet yhtäkkiä ilman työpaikkaa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Nyt vasta uskaltauduin katsomaan tuon eilisen lehdistötilaisuuden. Olisi pitänyt jättää katsomatta. Syitä haetaan luonnollisesti kaikkialta muualta paitsi omasta tekemisestä, sehän nyt on selvä.

Soppa asetti päänsä tuolla ulostulolla kiljotiiniin, mikä ei sinänsä ole huono juttu ollenkaan. Jytyltä hyvät kommentiti.
 

scholl

Jäsen
Onkohan Soppa muuten Hjalliksen palkkaama kaksoisagentti samoin kuin Kai Tervonen aikoinaan HPK:n tj:na? Sormusen ja Tervosen lähes identtinen tapa vetää hommansa aivan totaalisen päin vittua on nimittäin melkein epäilyttävän ammattimaista. HPK toipui onneksi Tervosesta, ja myös IFK toipuu aikanaan Sormusesta, onneksi. Se tulee vain ottamaan aikaa ja resursseja.

Entä jos Sihvosella tai hänen kultillaan on tässäkin joku rooli. Heille otti niin koville se, että IFK ja KJ viis veisasivat MVP:stä, joten piti näpäyttää ja hommata PS ja Soppa tonne tekemään sabotaasia.

Koko meidän peliä pitäisi alkaa vastustaa näkyvästi. Muuten niitä tulee samanlaisia veijareita toimistolle seuraavallakin oven avauksella.
 

zaluun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tanska
Enhän mä Jockea haukkunut? Sanoin, että kaveri ei ole omimillaan ykkössentterinä, eikä tän hetkisten esitysten edes kakkosen, mutta hyvä pelaajahan hän on siitä ei käy kiistäminen. Tärkeä lenkki joukkueessa!

Mielestäni pienimpiä ongelmia jengissä on juurikin Eriksson. Oikeastaan melko "täydellinen" korvaaja Virtaselle. Melko identtiset tehot hyökkäyssuuntaan, puolustussuuntaan jengin parhaita ellei paras sentteri, hyvä alivoimalla ja voi peluuttaa myös ylivoimalla, hyvä aloittaja. Melkein joka pelissä paras ketju rakentuu Erikssonin ympärille, oli laitureina sitten ketä tahansa. Myöskin ainoa sentteri joka tällä kaudella osannut edes vähän rytmittää peliä ja pelisysteemin puutteesta huolimatta saanut jopa haettua kiekkoa keskeltä ja päästy välillä jopa rintamahyökkäyksiin. Paremmalla valmennuksella olisi loistava senteri liigaan. Mitä Erikssonilta puuttuu on se huippupelaajan pelisilmä, syöttö - ja viimeistelytaito. Ei siis asiaa ykkösketjuun, mutta kakkossentteriksi erinomainen. Ykkössenteriä on jengi huutanut. Siis pelisysteemin lisäksi.

Ja mitä ketjun aiheeseen tulee, niin Soppa ulos ja vähän äkkiä!
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Voisin melkein pitää varmana, että IFK-toimistolla kaivellaan Pekka Rautakallion numeroa. Tosin tässä on se ongelma, että Rocky tuskin lähtee pelkkään loppukauden pestiin, mutta mielestäni ei olisi huono vaihtoehto seuraavallekin kaudelle.

Suikkasen tilanne tietysti selviämättä vielä, mutta eiköhän tuo TPS:n mene.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös