@Smitty#41 n virkistysillan liveseuranta

  • 41 302
  • 370

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tähän pitäisi ottaa kohteiksi myös aasialaiset tasoitukset, jotka sisältävät seuraavaa:

1 (-0,5) = Tyttö tulee kaapista
2 (+0,5) = Smitty saa pusun poskelle
1 (-1,5) = Tapauksesta aiheutuu poliisitutkinta
2 (+1,5) = Smitty pääsee jatkoille

Maalintekijävetoihin löytyy myös seuraavaa:

@Smitty#41 - Sovitut kahvittelut seuraavalle viikolle
@Työ"kaveri"(vitunhomo)X - Nappaa muijan Smittyn edestä omille kämpille
@TyttöystäväY - Virkistäytymisillan pilaakin kaapista tulon yhteydessä myöhemmin illalla porukkaan liittyvä tytön nykyinen tyttöystävä
@RandomJonne - Kokonaan tilanteen ulkopuolelta esiin nousee kaikkien työihastuksien alistaja

Tästä puuttuu ainakin:

- katse
- sananvaihto vessajonossa: "Moi", "Häh?"
- pikapano vessassa
- kehonkieli kertoo yhtä ("kyllä") vaikka suu toista ("suksi nyt jo vittuun")
 

Barney

Jäsen
Ja nythän tässä tietysti käy niin että tämä nainen ei syystä tai toisesta pääse koko tapahtumaan, jolloin tästä liveseurantaketjusta tulee yksi iso farssi!
Siinä tapauksessa käy panemassa pomosi vaimoa. Ei mene hyvä ilta hukkaan ja jää joku tarina, jota voi sitten kiikkustuolissa muistella.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Jos haluaa antaa itsestään sellaisen ns. jännämiehen vaikutelman, niin jossain sopivassa vaiheessa voisi lausua runoilijamestari Janne-Petteri Bromannin klassikon.

Panssariaan kantaa hyönteinen tuo.
Suojanko kilpi tuo antaa,
vai esteen suuren tunteelle luo.

Alhaalla mullassa tarpoo hän,
mut ylhäällä sievo korento kantaa kevyen elämän.

Noh...
Korennon söi lintunen,
ja tapauksen näki kuorianen,
ja jatkoi matkaansa ja mietti.

Koppa tää,
mua viehättää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hei @Smitty#41 täälä olis kisakokenu wingman tarjolla. Ja preppauskurssin saat lähipubissa tottakai. Rupesko soitteleen kelloloita?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Hieman klo 15 jälkeen lähtö kotoa
Klo 16 keilaaminen
n. klo 18 aikoihin alkaa varsinaiset juhlat

Siinä nopeat ensitiedot uteliaille. Ja nythän tässä tietysti käy niin että tämä nainen ei syystä tai toisesta pääse koko tapahtumaan, jolloin tästä liveseurantaketjusta tulee yksi iso farssi! Elämällä on kumma tapa opettaa varautumaan kaikkeen mahdolliseen.

Oletko kysynyt häneltä, aikooko osallistua? Eihän työpaikan juhliin osallistumisprosentti välttämättä kovin iso ole, joten jos ei ole erillistä tietoa, niin voihan hän hyvinkin olla tulematta paikalle.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Hah. Tsemppiä vain

Täytyy kyllä tunnustaa, että viime viikolla oli itsellä vähän sama tilanne.

Töissä on eräs hauska vähän mua vanhempi nuori sinkkunainen, jonka kanssa olen aika paljon tekemisissä töissä, koska viihdymme toistemme seurassa hyvin.
Kai meillä on vähän tunteitakin.

Viime viikolla sitten oli juurikin keilaukset ja illanistujaiset. Itse olin visusti päättänyt, että parasta on, että suhteemme pysyy hyvinä ystävinä, sillä en ole kuullut paljoa hyvää työsuhteista.
Meillä oli hauska ilta ja toivon, että saamme olla hyviä ystäviä pitkään, sillä työpaikka on aika hauska paikka kun siellä on mukavia henkilöitä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Oletko kysynyt häneltä, aikooko osallistua? Eihän työpaikan juhliin osallistumisprosentti välttämättä kovin iso ole, joten jos ei ole erillistä tietoa, niin voihan hän hyvinkin olla tulematta paikalle.
No älä, enhän mä todellakaan varmuudella mitään tiedäkään, enkä missään vaiheessa ole sanonutkaan muuta kuin että tuo olisi hyvä sauma tehdä tuttavuutta mikäli kumpikin saapuu juhliin paikalle. Mitkäköhän lienee Veikkauksen kertoimet sille, ilmaantuuko ko. neiti juhliin vai kehkeytyykö tästä liveseurannasta sittenkin varsinainen pannukakku?
 
Viimeksi muokattu:

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kannattaa tehdä valmiiksi kyselylomake jonka kyseinen neitokainen voi sitten täyttää ennen kuin alat mitään peliliikkeitä tekemään. Jos on hankaluutta keksiä sopivia kysymyksiä niin varmasti tästä ketjusta löytyy hyviä ideoita ja muutenkin Jatkoajasta löytyy aina tukea elämän vaikeissa kysymyksissä.
 
K

Kiekkokatsoja

No älä, enhän mä todellakaan varmuudella mitään tiedäkään, enkä missään vaiheessa ole sanonutkaan muuta kuin että tuo olisi hyvä sauma tehdä tuttavuutta mikäli kumpikin saapuu juhliin paikalle. Mitkäköhän lienee Veikkauksen kertoimet sille, ilmaantuuko ko. neiti juhliin vai kehkeytyykö tästä liveseurannasta sittenkin varsinainen pannukakku?
No eikös olisi hyvä pohjustaa asiaa, vaikkapa ennakkoon kevyesti jutustaa.. että moi osallistutko tapahtumaan?
Siten olisi tapahtumassa helpompi jatkaa juttelua tapahtumassa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
No eikös olisi hyvä pohjustaa asiaa, vaikkapa ennakkoon kevyesti jutustaa.. että moi osallistutko tapahtumaan?
Siten olisi tapahtumassa helpompi jatkaa juttelua tapahtumassa.
Kieltämättä hyvä pointti. Eihän tuo nyt missään nimessä huono idea olisi, että jos sitä jollain verukkeella kävisikin omassa myymälässä ostoksilla vielä ennen partyja hänen ollessa työvuorossa jos vaikka sattuisi olemaan kassalla juuri silloin niin siinä voisi sitten kysyä asiasta ihan ohimennen.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Onko kerrointa sille, että @pettter ilmestyy paikalle, juo viinat ja panee tätä naista siivouskomerossa, mistä herää seuraavana aamuna tekemään päivitystä jatkoaikaan?

"Onko kukaan muu koskaan heränny paskat housuissa oudosta siivouskomerosta? Jotain naistakin taisin panna, ainakin jotkut nynnyt oli kovin vihasen näkösiä"
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä mä lähtisin siitä että kaikenlainen puhuminen on aivan turhaa. Parhaan vaikutuksen tekee sillä että kuikuilee jossain pylvään takana fedora-hattu päässä, ja välillä sitten kävelee siitä tytön ohi katse maahan luotuna ja naama mutrussa. Onhan se muuten täysi-ikäinen tämä sinun tyttösi @Smitty#41 ? Eikös sulla joskus ollut joku kummallisen nuori, oikeasti ihan tyttönen vielä päiväuniesi kohteena?

Onko kerrointa sille, että @pettter ilmestyy paikalle, juo viinat ja panee tätä naista siivouskomerossa, mistä herää seuraavana aamuna tekemään päivitystä jatkoaikaan?

On kerroin. Se on 60000000, koska siellä ei kuitenkaan ole tarjolla riittävästi viinaa, eikä pettterillä siksi seiso.

Kerroin sille, että @Käyttäjänimetön ilmestyy paikalle, ei juo viinoja, panee naista keskellä juhlapaikkaa ja kertoo siitä kolmen vuoden päästä Jatkoaikaan puolihuolimattomana anekdoottina, on 1,08.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Eikös sulla joskus ollut joku kummallisen nuori, oikeasti ihan tyttönen vielä päiväuniesi kohteena?
On mulla ollut kertaalleen itseäni selvästi nuorempi, silloin vielä alaikäinen "ihastus". En tosin jälkikäteen tätä edes ihastukseksi kutsuisi, vaikka olihan mulla siinä jotain tunteita häntä kohtaan, mutta en tainnut itsekään olla niistä oikein missään kohtaa varma. Ehkä se oli enemmänkin sellainen epätoivoinen yritys tuntea jotain, mitä en ollut aikoihin saanut tuntea. Näin mä tuon ajan mun elämästä nykysin koen. Olihan mulla muitakin henk.koht. ongelmia elämässä noihin aikoihin, joista en koe tarvetta avautua.
 
Viimeksi muokattu:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kappas, nythän onkin mahtavaa settiä tarjolla. Toivottavasti viive ei ole samaa luokkaa kuin Telialla.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saadaanko kypäräkameran kautta nauttia livelähetyksestä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös