Onnea vaan sinne pohjoiseen! Niinkuin tässä ketjussa on jo moneen kertaan todettu, parempi joukkue voitti. Mutta me pistetään uutta matoa koukkuun jo... nähdään ensi vuonna!
Onnea joukkueelle ja kaikille Kärppä kannattajille! Hienoa mölyä taas tänään hallissa, loisto tunnelma telkankin välityksellä. Pelit olivat yksiä parhaimpia finaalipelejä sm-liigassa mitä itse olen nähnyt. Vaikka meni puhtaasti 3-0 teille niin ei tässä vituta kuitenkaan kun pelit olivat niin hienoja. Onnea vielä kerran, varsinkin Mikkolalle. 7 mestaruutta, ei paha sekään!
Vaikka Jokereiden puolella olin näissä finaaleissa niin kyllä se oikea joukkue vei kannun kotiin. Ei jäänyt kyllä mitään seliteltävää vaan Kärpät oli selvästi kauden paras joukkue. Onnea siitä Ouluun!
Kymmenen po-matsia, kymmenen voittoa. Ei kai sitä voida paremminkaan palkita kuin kannulla. Hieno jengi, hieno organisaatio, hieno talous, hieno valmennus. Vilpittömät onnittelut ansaitusta mestaruudesta!
We are the Champions oli kyllä huono valinta jos saa sanoa. Muuten kaikki kunnia Kärpille ja kannattajille sekä puolelle Suomea;) Jamppaa sen ois olla pitänyt. Sarjan ylivoimaisesti paras materiaali, pelitapa, maalivahti ja valmennus kokonaisuudessaan sai ansaitun mestaruuden, onneksi vaan olokoon...
Vilpittömät onnittelut Kärpille. Ylivoimaisesti paras joukkue tänä vuonna.
Jos Jokerit finaalisarjan aikana johtaa ottelua ainoastaa kerran, niin ei silloin mistään mestaruudesta voi haaveilla.
Tuntuu tämä hopeakin hyvältä viime kauden flopin jälkeen!
Onneksi olkoon Kärpille! Nyt Kärpät on jo niin varman voittava joukkue että alkaa haluta niiden häviötä, kuten aikoinaan TPS:n ja Jokereiden kohdalla. Loistava suoritus, melkeimpä pelottavan loistava. Olisi hieno kannattaa Kärppiä, mutta kun ei kannata niin ei se mestaruuskaan oikeen sytytä.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy