SM-liigan sivujen toiminta kierroksen aikana

  • 3 042
  • 30

SM-liigan sivujen toiminta kierroksen aikana?

  • Joskus en pääse sivuille lainkaan.

    Ääniä: 23 16,5%
  • Latautuu todella hitaasti ja kaatuilee.

    Ääniä: 60 43,2%
  • Toimii kuin unelma!

    Ääniä: 17 12,2%
  • Toimii jotenkuten

    Ääniä: 39 28,1%

  • Äänestäjiä
    139

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti parkhurst
En ole enää... :D Niin lähellä.

<clip>

:D Get it? :D
Juu.. :rolleyes:

Luulisi, että tuohonkin riittäisi panostusta hieman enemmän. No tälläistä kai tämä "ala" taitaa olla. Eli toinen puhuu aidasta toinen aidan seipäästä => lopputulos monesti aika heikko.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
25.11.2002

Mikään ei ole muuttunut, ainakaan parempaan suuntaan.

Koko viikonlopun aivan juntturassa. Lauantain kierrosta ei voinut seurata netissä ja nyt maanantaina sivut eivät enää jaksa avautua ollenkaan.
 

Carlos

Jäsen
En tiedä mistä johtuu, mutta minulle tänne Hollantiin ko. sivut toimivat lähestulkoon ilman mitään ongelmia. Keskimääräinen refresh-latausaika on 3-5 sekuntia. Joskus tulee kyllä virheteksti "palvelussa tapahtui virhe", mutta se tulee vasta viimeisille riveille, eikä vaikuta tilanneseurantaan.

En tiedä, käytänkö minä sitten "bussikaistaa" ruuhka-aikana?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Carlos
En tiedä mistä johtuu, mutta minulle tänne Hollantiin ko. sivut toimivat lähestulkoon ilman mitään ongelmia. Keskimääräinen refresh-latausaika on 3-5 sekuntia. Joskus tulee kyllä virheteksti "palvelussa tapahtui virhe", mutta se tulee vasta viimeisille riveille, eikä vaikuta tilanneseurantaan.

En tiedä, käytänkö minä sitten "bussikaistaa" ruuhka-aikana?

Pääsetkö muka sivuille nytkin?

http://www.sm-liiga.fi
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kyynel.

Ensinnäkin, liigakierroksen aikanahan tulee seurata kuuntelemalla ainoastaan paikallisradiota.

Toisekseen, jos nyt liigatilanteet tulevat kolme minuuttia myöhässä niin ei voi kuin pahoitella.

Keskustelu kuulostaa taas siltä kuin kesken jerkutuksen olisi repäisty jynkkylehti käsistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös