SM-liigan söpöimmät

• 2 017
  • 10
Koululainen, tuo "reppukansan oma lehti", käsittelee uusimmassa numerossaan jääkiekkoa. Lehden lukijat ovat valinneet SM-liigan söpöimmät pelaajat.

Tässä TOP 5:

1. Kari Lehtonen, Jokerit
2. Ville Peltonen, Jokerit
3. Raimo Helminen, Ilves
4. Timo Pärssinen, HIFK
5. Mikko Koivu, TPS

Eli siis, Lehtonen, Peltonen, Pärssinen ja Koivuhan ovat aivan itsetään selviä valintoja, mutta Raipe on todellinen yllättäjä! Itse en ainakaan koskaan ole osannut arvostaa Raipen söpöyttä tarpeeksi. Tai ainakaan en osaa kuvitella jättijulistetta Raipesta jonkin teinilehden keskiaukeamalla. Mutta totuudenhan kuulee lasten suusta, joten ei auta kuin uskoa.

Kertokaas te Ilveksen kannattajat minulle, että vieraileeko Ilveksen peleissä tuhansia pikkutyttöjä, jotka kirkuvat joka kerta kun Raipe tulee jäälle ja koskee kiekkoon?

Ääniä saivat myös mm. Vesa Viitakoski, Janne Ojanen, Tomek Valtonen, Vladimir Machulda, Tommi Turunen(!) ja Marko Tuomainen.

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos Marko Tuomainen on päässyt listalle, on kuvan täytynyt olla sellainen missä hänellä on suu kiinni. Tai sitten naiset (tytöt tässä tapauksessa) kokevat söpöksi sen, jos hampaista on jäljellä noin kolme.

J.Rita

Jäsen
Mutta missä on Erik Hämäläinen ja Timo Jutila... ?

Silmiini osui muutama viikko nettikilpailu, missä piti valita SM-liigan söpöin kiekkoilija (jumalauta mikä kilpailu ). Erik Hämäläinen oli omasta mielestäni söpöin, mutta äänestin myös Timo Jutilaa, sillä eihän legendan lopettamisestaan ole kulunut monta vuotta ja häntä voi urheilullisen olemuksensa perusteella hyvinkin vielä luulla eliittikiekkoilijaksi.

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Vihdoinkin "kunnon" lätkäasiaa (tähän hymiö)...

Itse en kyllä tuosta Top 5:sta laittaisi omalleni yhtäkään. Miesmaku taitaa olla aivan erilainen... Jos nyt muutaman laittaisin itsekin, tietenkin kotiinpäin vetäen...

Söpöin ja ihanin on tietenkin (yllätys, yllätys...) Marko Palo. Uusista ässäläisistä Tuomo Harjula on aika suloinen, kuten myös Langkow. Intiaaniveri vetää myös puoleensa, joten listalle on pakko ottaa Frank Banham. Alatalossa on myös jotain jykevää charmia, joten hän saa myös paikkansa omalla listallani. Gladin Jarkko on niin kattokassismainen, että hän kuuluu itseoikeutetusti omalle listalleni, kuten myös samettinen Pasi Peltonen.

Nyt alkoi isännän ohimosuoni nykiä, joten uskon, että listani on täydellinen...

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Ainakin meillä päin teinityttöjen pelipaitojen selkämykset ja joukkueen pärstäkertoimien kärki on jostain syystä samanlainen. Kärjessä siis nähtävästi Immonen (iik), Leinonen, Pitkämäki, Marttinen, Nikolov. Perrinkin muutamalta löytyy, Mustosen puuttumista hieman jopa ihmettelen.

Mikä niissä maalivahdeissa muuten on seksikästä? Mä en ole koskaan tajunnut.

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Viestin lähetti salla

Mikä niissä maalivahdeissa muuten on seksikästä? Mä en ole koskaan tajunnut.

Se notkeus ja salaperäisyys, kun kasvoja ei näy maskin takaa...

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Mielenkiintoinen" ketju. Voisin saipalaisista vaikka muutaman mainita, mihinkään erityiseen järjestykseen en kuitenkaan jaksa näitä nyt ruveta laittelemaan.

Tomas Duba. Söpö hymy ja hiukset. Lisäksi hän on kohtelias ja mukava muutenkin.

Juha Pursiainen. Juha ei mielestäni ole mitenkään perinteisellä tavalla söpö/hyvännäköinen, mutta jokin hänen ulkonäössään viehättää. Hauskat hiukset, voimakas käden puristus ja hyvä tyyli.

Joni Ylitorkko. Tämä mies on ennemmin komea, kuin söpö. Oikeastaan tosi...hmh. ;)

Muista pelaajista mainitsisin Jesse Wellingin. Hänen ulkonäkönsä ei niin kauheasti kolahtanut, mutta hän oli jotenkin niin miehekäs leveine hartioineen. Ja kaiken lisäksi Jessellä oli jotain niin hyvän tuoksuista partavettä, että olisi melkein tehnyt mieli käydä kiinni...

Kari Lehtonen ei ole mielestäni mitenkään erityinen.

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Mut ainakin saa ihan kuumax toi Helmisen Raipe. Jotenkin sen sulavat liikkeet ja jykevät piirteet herättävät isänvaistoni.

Ps. Foto ois pluzsxsaa!!11

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Liigassa ei ole enään ketään söpöä kun Marko Kiprusof ei enään pelaa Suomessa.=)
Onko kukaan ikinä miettinyt, minkä näköinen lapsi tulis ko. henkilöltä ja Anne-Mari Sandelilta.

edit.

Viimeksi muokattu:

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suosikkiin on taas äänestäneet ihan oudot ihmiset, jotka ovat seuranneet lätkästä vain ja ainoastaa MM-kisoja.

Mä en aio laittaa mitenkään järjestykseen mun "söpöimpiä", paitsi ykkönen on täysin selviö: JUHA YLÖNEN, se on kyllä enemmän komea... Muita on sitten Mikko Koivu ja Miika Elomo (viime kaudella) ja siinäpä nuo tämän hetkiset. Kenenkään kohdalla ei tule rytmihäiriöitä tai muita vaarallisia oireita, joten teinivuodet alkavat olla ohi... :)

Eka-kiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mäkelän Seppo on edelleenkin kaikkein lutusin.

Kunpa saisi kaupoista aidon kokoisia puhuvia Seppo-pehmonukkeja, jotka alkaisivat sätkyä ja antaisivat penalttia, kun niiden vatsasta painaa. Sellainen kainalossa olisi turvallinen nukkua yönsä lapsen kuin aikuisen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy