SM-Liigan HIFK-vastaisuus

• 1 562
  • 17

Onko SM-Liigan toimissa HIFK-vastaisuutta?

• Kyllä on, olen HIFK-fani

Ääniä: 40 27,2%
  • Kyllä on, olen muun joukkueen fani

Ääniä: 20 13,6%
  • Ei ole, olen HIFK-fani

Ääniä: 11 7,5%
  • Ei ole, olen muun joukkueen fani

Ääniä: 76 51,7%

• Äänestäjiä
    147

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli tässäpä äänestys mitä mieltä Jatkoaikalaiset ovat SM-Liigan HIFK-vastaisuudesta. Eli kaikki nämä Levokarin tapaukset yms. & viime kauden Lehkos-tuomiot, kaikki aikaisempien vuosien Mäkiahon/Nielikäisen/Ruudun etc. pitkät pelikiellot... Sekä kaikki otteluissa tuomitut pienet rangaistukset, onko tuomarilla vihellyksissään HIFK-lisää? Puhumattakaan taklauksista jotka on tuomittu laitataklauksina, ryntäyksinä etc. Tappelut... koukkaamiset... listaa voisi jatkaa loputtomiin. Kysymys kuuluu:

Onko SM-Liigan kurinpitohenkilöstö sekä tuomaristo ollut tehtäviensä tasalla HIFK:n kohdalla? Äänestyksessä huomioidaan kaiken lisäksi, onko äänestäjä HIFK:n kannattaja vai ei.

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ettekös te vielä ole huomanneet...

Kauden alussahan pidettiin kokous, jossa olivat mukana kaikki liigan johtohenkilöt ja kaikkien Helsingin ulkopuolisten seurojen toimitusjohtajat, tai yhdistyspohjalta toimivien seurojen tapauksessa puheenjohtajat.

Kokouksessa päätettiin, että :

Otteluissa joissa toisena osapuolena on helsinkiläinen joukkue (Jokerit tai HIFK) kaikki epäselvät tilanteet tuomitaan maakuntajoukkueiden eduksi.

Lisäksi HIFK:n rangaistusten kestoa määriteltäessä käytetään normalikäytäntöön verrattuna kerrointa 2,5, jonka jälkeen saatu tulos pyöristetään ylöspäin lähimpään tasalukuun. (Esim Levokarin tapaus : 3 ottelua * 2,5 = 7,5 >> 8 ottelua).

:cool: :D :cool: :D

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Äänestys näyttää, missä liikutaan: HIFK-fanit eivät tunnu huomaavan, että heidän joukkueensa sikailee.

Itkekää vaikka vähän vielä siitä Levokarin pelikiellosta. Kaverilla ei sentään leukaluu katkennut...

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti vilpertti
Äänestys näyttää, missä liikutaan: HIFK-fanit eivät tunnu huomaavan, että heidän joukkueensa sikailee.

Kuka on sikaillut? En muista.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Minulle kanssa !

Viestin lähetti Rebel

Kuka on sikaillut? En muista.

Kertokaa , kuka sikaili ? Tosin on muutama matsi jäänyt väliin , mutta ei ole kukaan informoinut , että joku IFK pelaaja olisi sikaillut ?

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
No en nyt tiedä, mikä teidän HIFK fanien mielestä on sikailua, mutta melkosen törkeä temppu oli tuo Levokarinkin älynväläys. Kaksi kertaa televisiosta tilanteen nähneenä sanon sen olleen "sikailua"

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
No en nyt tiedä, mikä teidän HIFK fanien mielestä on sikailua, mutta melkosen törkeä temppu oli tuo Levokarinkin älynväläys. Kaksi kertaa televisiosta tilanteen nähneenä sanon sen olleen "sikailua"

Vahingossa...

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Mun mielestäni tämä on oikein loistava äänestysformaatti, semminkin kun tämän pani alulle IFK-fani. Äänestys tällaisellakin painotetulla hajaotannalla kertoo ehkäpä jotain asioiden tolasta - sikäli kun tola on sana.

Samaa ideaahan voisi soveltaa kartoittamaan Jortikan julkisia vinkumisia, Bluesin värittömyyttä ja ties mitä jänniä asioita...

....voi ei, ei olisi varmaan pitänyt sanoa tuota.

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Sikailee?

Itkekää vaikka vähän vielä siitä Levokarin pelikiellosta. Kaverilla ei sentään leukaluu katkennut...

Ei toi Levokarin tilanne varsinaista sikailua ollut, mutta laiton teko jossa kävi myös hiukan huonoa tuuria.

Enemmän sikailua näät keskellä päivää Paavolassa, kuin HIFK:n peleissä.

Hyvinkää on etelä-suomen turku!

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti rapster
Mun mielestäni tämä on oikein loistava äänestysformaatti, semminkin kun tämän pani alulle IFK-fani. Äänestys tällaisellakin painotetulla hajaotannalla kertoo ehkäpä jotain asioiden tolasta - sikäli kun tola on sana.

Thank you for your kind words... :D

Olis pitänyt vielä lisätä yksi vaihtoehto

5) Ei ole, olen maalainen ja vastaan näin ihan piruuttani...

:cool: :rolleyes: :D

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Erittäin IFK-myönteinen temppu oli sulkea liiga hieman ennen kuin HIFK:llä alkoi mennä heikosti ja putoamisvaara on todellinen.

Huuhaa

Jäsen
Ei kai siellä nyt varsinaista HIFK-vastaisuutta ole, mutta onhan se taivahan tosi, että HIFK:llä on maineestan johtuen aina eräänlainen/tietynlainen HIFK-lisä noissa jäähyissä, pelikielloissa ja rangaistuksissa....

Äänestykseen vastasin: HIFK-vastainen on, ja olen muun joukkueen fani, vaikka HIFK kakkosjoukkueeni onkin....

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei oo mitään Ifk vastaisuutta.. sellaiset tuomiot tulee, minkä ansaitsevat.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Re: Sikailee?

Viestin lähetti sham69

Ei toi Levokarin tilanne varsinaista sikailua ollut, mutta laiton teko jossa kävi myös hiukan huonoa tuuria.

Enemmän sikailua näät keskellä päivää Paavolassa, kuin HIFK:n peleissä.

Hyvinkää on etelä-suomen turku!

Hui. Pitääkö tästä nyt sinnekin lähteä vielä? Jos joululomilla kerkiäisin käymään...

Paavola nyt on aina Paavola, mutta eihän Hyvinkää voi mitenkään olla minkäänsortin Turku, kun ei sielä ole edes satamaa, saatika sitten linnaa. Vantaanjoen latvatkin ovat melkoisen köythät verrattuna ruskeana valtoimenaan virtaavaan Aurajokeen...

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Eihän HIFK toki ole ainoa joukkue jota sorsitaan.

Mm. Taubertin törkeä polvitaklaus "unohtui" rangaista, koska media keskittyi Jokerien sensaatiomaiseen tippumiseen.
Siinä olisi tämä "seuraus"kin ollut järjestetty, joutuihan nuorin Ruutu tästä leikkaukseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy