SM-liigan ärsyttävimmät joukkueet TOP5

  • 20 773
  • 160
Listaa viisi SM-liigajoukkuetta, joita inhoat eniten. Aina kun seuraat kyseisiä joukkueita, ärsyyntyneisyys valtaa pääsi. Ykkönen on luonnollisesti se ärsyttävin, vitonen viidestä se vähiten ärsyttävin.

1. Jokerit
2. Ässät
3. TPS
4. HIFK
5. Tappara

EDIT: Nimimerkki Huilumestarin hyvä idea toteutetaan. Joukkueiden listaaminen päättyy 4.3.08, jolloin SM-liigan runkosarja päättyy. Ykkönen saa viisi pinnaa, kakkonen neljä, kolmonen kolme, nelonen kaksi ja vitonen yhden pisteen.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
1. HPK
2. Jyp
3. Saipa
4. TPS
5. Kärpät

Ennen TPS, Kalpa ja Tappara olivat Jypin jälkeen kärjessä, mutta tilanne on muuttunut viime vuosina. Oikeasti vihaan nykyään vain HPK:ta ja Jypiä. Muut mukana vain siksi, kun pitää mainita 5.
 
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, HIFK
1. Jokerit
2. Kärpät
3. HIFK
4. Blues
5. TPS

Oikeastaan vain nuo kaksi ensimmäistä on minun inhokkeja, seuraavat on mukana vaan koska viisi piti mainita ja ne on suurinpiirtein arvalla vedetty, itse asiassa toivon Bluesin pääsevän mitaleille tänä vuonna.
 

Huilumestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
1 Jokerit
2 Kärpät
3 Ässät
4 Kalpa
5 Saipa

Jomppa_Koo pidäthän ketjun avaajana näistä jotain tilastoa yllä? esim 1. saa aina 5pistettä ja viidenelle 1 piste. Lopuksi sittten päästään katsomaan mikä se vihatuin on jatkoaikalaisten keskuudessa ja mikä jengi kerää sympatiat. Ettei tästäkin vaan tulisi turhaa listausta. Ei millään pahalla mutta tuskin ketään kiinnostaa mikä on esimerkiksi nimimerkin "tahtookirjoittaa" neljänneksi vihatuin joukkue.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Okei, tästä lähtee: Pakko kun on, niin jotkut oli valittava. Ja huomautan, etten valitse Ässiä, koska naapureita rakastetaan siinä, missä tunnetaan suurta vihaakin, eli aika +-0 tilaanteessa mennään.

1. Jokerit
2. Kärpät
3. Saipa
4. Pelicans
5. JYP (Tunnen myös suurta empatiaa tätä porukkaa kohtaan, mutta joku oli otettava.)
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
1. Jokerit
2. Kärpät

muilla ei ole mitään väliä, ei herätä mitään tunteita.
 

Senator

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, LA Kings
1.Pelicans
2.Ässät
3.jyppi!
4.Jokerit
4.Kärpät

Näin se menee. Hyvää uuttA vuotta!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Eikö tämä ole jo pariin kertaan listattu? Noh:

TPS
Ässät
Jokerit
Pelicans
Tappara

Ei missään järjestyksessä, mutta jos yksi pitää valita, olkoot kuitenkin TPS.
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
1. TPS
2. SaiPa
3. Ässät
4. HPK
5. KalPa

Ainoastaan ykköstä oikeasti vihaan, muut otin sillä perusteella että ovat turhan värittömiä mun makuun. No Ässissä on tämä muuan Matt, mutta en tiedä onko se nyt positiivista väritystä aina...
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Minä ketään vihaa... Mut jos pakko laittaa niin.

1. HPK
...
5. Ei kyl löydy mitään joukkuetta.

Ja tuo HPK:kin vaan Jukka "minä itken, minä valitan" Jalosen takia. Eikä edes valmenna enää siellä. Eli syvä on viha JJ:tä kohtaan, sitä kautta HPK:ta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viha on erittäin vahva ja kuluttava tunne. Siksi siihen ei kannata ryhtyä.

Narrit ovat toki ikäviä tyyppejä.

1. Jokerit
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
1. Jokerit
2. Narrit
3. Pellet
4. Hjalliksen Enkelit
5. Se väärä joukkue
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös