SM-liigaa viikonloppuisin Canal+:lta?

  • 1 479
  • 19

Kiinnostaisko jääkiekko viikonloppuisin?


  • Äänestäjiä
    92

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Raipe
Löytyykö Jatkoajasta ihmisiä, jotka haluaisivat katsoa viikonloppuisin jääkiekkoa tiistain tai torstain kustannuksella? Itseäni vituttaa ainakin huomattavasti se, että kun viikonloppuisin olisi aikaa katsoa urheilua, niin sieltä ei tule kuin jotain vitun potkupalloa.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ohmi kirjoitti:
Löytyykö Jatkoajasta ihmisiä, jotka haluaisivat katsoa viikonloppuisin jääkiekkoa tiistain tai torstain kustannuksella? Itseäni vituttaa ainakin huomattavasti se, että kun viikonloppuisin olisi aikaa katsoa urheilua, niin sieltä ei tule kuin jotain vitun potkupalloa.
Mulle sopisi ainakin vallan hyvin jos pelejä tulisi ti,to ja la. Mikä siinä mahtaa olla etteivät lauantaisin näytä pelejä? Kuitenkin on kaksi sport-kanavaa, miksei toiselta tulisi jalkapalloa ja toiselta lätkää?
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Jos jommankumman kustannuksella saisi nähdä kiekko viikonloppuna niin tiistain sitten. Paras skenaariohan olisi jos pelejä tulisi tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin...
 

scholl

Jäsen
Ohmi kirjoitti:
Löytyykö Jatkoajasta ihmisiä, jotka haluaisivat katsoa viikonloppuisin jääkiekkoa tiistain tai torstain kustannuksella?

Ei löydy!

Pe- ja la-illoiksi voisi olla toki enemmän pelejä hallissa niin se olisi sellaista etkotouhua samalla. Toki saisi alkaa aina 18.30 eikä 17.

Itselläni ei ainakaan ole mitään mielenkiintoa katsoa lätkää telkkarista lauantaisin. Ti ja to ovat siihen ihan hyvät illat. Toki lisätään se, että aika harvoin IFK:n peli on ruudussa ja muita en katso.
 

scholl

Jäsen
Miksu00 kirjoitti:
Kuitenkin on kaksi sport-kanavaa, miksei toiselta tulisi jalkapalloa ja toiselta lätkää?
Englannin liigaa tulee kolmekin ottelua samaan aikaan ilmeisesti. Vaikka itse en ko. liigaa juurikaan seuraa niin ymmärrän sen. Aika iso sopimus, joten pitää pyrkiä näyttämään maksimaalisesti. Vähän sama juttu kuin Viasatilla on tiettyjä sopimuksia kuten CL, jolloin näyttävät joka kanavalta eri matsia samanaikaisesti.
 

Naughty_S

Jäsen
Vähän puutteelliset vastausvaihtoehdot. Viikkopelien kustannuksella en lätkää lauantaisin halua, mutta en silti suostu sanomaan "ei, minua ei kiinnosta jääkieko viikonloppuisin". Lauantaipelit kelpaisivat "bonuksena", vaikka ne iltapäivät olen perinteisesti valioliigalle pyhittänytkin.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Yleensä olen joko vierasreissulla tai hallissa, jos Jokereilla peli viikonloppuisin on, joten harvemmin sitä tulisi telkkupeliä seurattua. Mun puolesta pyhitettäköön lauantai valioliigalle. Tiistai ja Torstai riittävät pelipäivinä ihan hyvin.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Raipe
Naughty_S kirjoitti:
Vähän puutteelliset vastausvaihtoehdot.

Canal+ tuskin on halukas lisäämään näytettävien otteluiden määrää, joten jätin sen pois turhana vaihtoehtona. Ja kukapa nyt kieltäytyisi ylimääräisestä pelistä per viikko, jos sen saisi samalla hinnalla...
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä minä ainakin mieluummin katsoisin viikonloppunakin lätkää, olkoonkin että pitäisi esim. tiistaipelistä luopua. Hyvä peli, vähän olutta ja pizza, toimisi ainakin minulle.
Jalkapalloakin välillä seuraan mutta ei siitä vaan pääse samaan fiilikseen kuin lätkästä.
 

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä ehdottomasti olen lauantaisen tv-ottelun kannalla. Mikäs sen mukavampaan lauantai-illan vietettä oluen juomisen rinnalla kuin hyvä lätkämatsi. Potkista tulee silloin joka tuutista, joten yhden noin 3 tunnin setin voisi lätkällekin uhrata.

scholl kirjoitti:
Toki lisätään se, että aika harvoin IFK:n peli on ruudussa ja muita en katso.

Tähän ihan sen verran, että IFK on yksi niistä joukkueista jonka matseja useimmiten tulee. Saattaa olla jopa tässä suhteessa kärkijoukkue. Oma jengi näyttäytyy 3 kertaa kaudessa maksimissaan...
 
Viimeksi muokattu:

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kyllä tällaiselle voisi olla kysyntää silloin tällöin. Pääosin seuraan Canal+:lta jalkapalloa ja NHL:ää, mutta mielenkiintoisen lauantaimatsin kohdalle sattuessa voisi liigaakin väijyä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
PeZu kirjoitti:
vaihtoehto d) Ottelu Canal+:lta tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin. Nih!

Täysin samaa mieltä,vaikka aika usein olenkin oman joukkueeni vanavedessä joko matkustanut ties minne tai sitten suunnistanut kohti Nordenskiöldinkatua.
Mutta silloin ,kun kotona on niin olisihan se mukava siemailla olutta , katsella jääkiekkoa töllöstä ja kenties saunoa kavereiden kanssa.
 

Afan

Jäsen
Perjantai on ehdottomasti paras päivä tv-pelille, ja perjantaisin Urheilukanavan Mestis-lähetykset tulevatkin, joten erittäin tyytyväinen olen.

Torstaisin ja lauantaisin tulee oltua hallilla niin suurella prosentilla, että se nyt on ihan yksi ja sama, tuleeko tv:stä joku peli vai ei. Parempi tunnelma siellä paikan päällä on.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tietenkään. Lauantai on pyhitetty Valioliigalle, paitsi silloin kun ollaan itse hallilla.
 

Mr.Big

Jäsen
En tarvitse lauantaiksi TV-otteluita. Pyrin katsomaan kaikki oman joukkueeni lauantaiottelut paikan päällä, niin paljon kuin se on mahdollista.
Tämä koskee kyllä myös viikko-otteluitakin. Tosin viikolla vierasotteluiden katsominen on hankalampaa.
Kulkeminen tulee sen verran kalliimmaksi, jos sen joutuu tekemään yksin. Fanibussilla hinta pysyy kohtuudessa, ellei jopa edullisena.
 

Drew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Milwaukee Admirals
No ei todellakaan viikonloppupelejä. Canalin NHL-tarjonta on keskittynyt viikonloppuun, joten kiekkoa tulee allekirjoittaneen tarpeiksi ihan riittämiin.
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Mää pyrin olemaan hallilla lauantaisin. Vaikka lauantaimatsit on hyviä, niin se on silti mun mielestä huono päivä tv-peleille. Mahdollisimman paljon porukkaa hallilla lauantaisin on parasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös