SM-liiga Pack 2002 julkaistu

• 2 298
  • 24

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Onko toi serveri aina noin hidas? Kaapelimodeemi lataa tiedostot alle 1 kt/s.

Wolves

Jäsen
Mulla tulee ainakin 141 kt/s. Niin LANilla siis.

tws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, San Jose Sharks, Rajamäen Rykmentti,
Varmaanki johtunu siitä että sen on niin moni imuttanu tänään, mutta eiköhän jo huomenna oo nopeampi. Mullaki tuli alussa tosi hitaasti mutta sitten viiminen paketti tuli normaalia adsl vauhtia

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toimii hyvin ja on mukavaa vaihtelua pelata välillä kotimaisilla joukkueilla. Itseasiassa niin mukavaa että pari sormee on jo niin kipeenä ettei kirjottamaan pysty. Saa nähdä kumpi hajoo ensin gamepadi vai sormet.

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Loistopelin ovat jätkät jälleen väsännyt!
Kyllä tuota jaksaa talven pimeinä iltoina pelata ;)

Yksi virhe on jäänyt ärsyttämään,Jokereitten vanhan pelipaidan sijasta tulee Detroitin vanha paita.Olisiko tämä korjattavissa?

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
ja sitten toi kans ärsyttää et jos vaikka pelaa Lukolla selostaja selittää Los Angeles Kingseistä

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti kettu666
ja sitten toi kans ärsyttää et jos vaikka pelaa Lukolla selostaja selittää Los Angeles Kingseistä

sitä ei pysty muuttamaan, ainakaan minun tietääkseni. Ellei sitten siihen olla tehty jotain ohjelmaa. On muuten todella hyvä!

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Kysymys

Nii että mulla ei näy yhtään pelaajan naamaa vaan kaikkien tilalla on se "tuttu ja turvallinen" EA:n logo. Mikä neuvoksi, tohtori?

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Re: Kysymys

Viestin lähetti Janos
Nii että mulla ei näy yhtään pelaajan naamaa vaan kaikkien tilalla on se "tuttu ja turvallinen" EA:n logo. Mikä neuvoksi, tohtori?
Siihen on tehty vasta neljän joukkueen pelaajien naamat. Jollei sulla näy niistä mitään niin oletko varmasti imuttanut sen osa 3:sen? mikäli olet niin olet jollain tavalla installoinut sen väärin. Lisää neuvoja osoitteessa: tiedät kyllä missä...

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Voin olla jotenkin tyhmä, mut mä en saa koko sm-liiga-packiä toimimaan. Pelin alussa tulee kyllä laajennuksesta kertova sivu kuvaruutuun, mut sm-liigajoukkueita ei pelistä löydy. Onkohan mun NHL-versiossa vikaa?

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
mulla ens toimi toi koko homma sillä pelkällä 4packilla, sitten ku asensin ne muut ni se ei mee siitä sm-liiga pack ruudusta enää eteenpäin.. mix itussa se tekee tollasta?? joku joka osais auttaa??

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Viestin lähetti jiimo
Voin olla jotenkin tyhmä, mut mä en saa koko sm-liiga-packiä toimimaan. Pelin alussa tulee kyllä laajennuksesta kertova sivu kuvaruutuun, mut sm-liigajoukkueita ei pelistä löydy. Onkohan mun NHL-versiossa vikaa?

Onks sulla varmasti kaikki osat asennettu? Muista, että Sm-Liiga jengit on tehty NHL jengien päälle ja näin ollen Sm-Liiga jengeillä on NHL jengien nimet. Jos ei toimi niin voihan aina koittaa asentaa uudelleen.

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on pakettia koeajettu jonkun verran, kun takana on yksi lyhyt kausi pudotuspeleineen. Ennen kautta jouduin hieman muuttamaan parin IFK-pelaajan arvoja, kun ne olivat mielestäni pielessä. Kantorista oli tehty turhan nopea, kun taas nielikäisestä oli tehty aivan liian hidas ja kestävä. Lisäksi nopeutin hieman Grünnia, joka tuntui myöskin liian kankealta. Muuten joukkue tuntui melko hyvältä...

IFK oli odotetun surkea ja putosinkin pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella Jokereille, kun Ari "Liigan paras pakki" Vallin dominoi kenttää, pitäen IFK:n kankeat hyökkääjät kaukana maalista ja Ville "Liigan paras hyökkääjä" Peltonen pyörähteli IFK-pakkien taklausten alta maalintekoon.

Vesku

Jäsen
Naamat olen saanut bat-tiedoston avulla peliin ja rosteritkin sattuivat asentumaan, muttei muuta mene läpi. Paidat yms. eivät sitten asennu millään. Ei jaksa ymmärtää, miksi se SM 2002 Installer.exe valittaa milloin mistäkin.

Joskus se väittää, että gfx.exe:ssä on ongelmia eikä asennu mitään. Ja sitten kun se ei valita siitä, niin silti se asenna muuta kuin rosterit...

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
Mitäs mieltä ootte tosta Packista?Testasin sen omalla koneella ja päällisin puolin on melko upeasti tehty.
Se missä mättää on se itse kausi.Sarjataulukko on kaikkea muuta,kuin realistinen ja se vie pelinautinnon.Pelaanpa siis NHL 2002:sta ja odotan siihen SM-liiga 2002:sta.
Mutta kovaa duunia on tehty.

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
ei mullakaan toimi olin menossa kattoon onko naamapäivityksiä tullu...mut sit se lykkäs jotai linkkei ruutuun ynnä muuta sontaa.mikäköhän siinä on?Onko joku käyttäjistä tekijä tiimissä?

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Joo ei toimaa mullakaan...Peli on kyllä ihan hyvä ja mukava pelata...Mitä päivityksiä tullut?

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jooh ei toi osote tunnu toimivan. Huoh.

Noh mulla toi toimii ihan ok, mutta se vaan kaatuu aina jossain välissä. En oo vielä kertaakaa pystyny pelaa koko peliä loppuun. Aina jää jumiin jossain kohin peliä.

Pitäiskö ton muuten olla joku v. 1.1? Mulla ainakin siinä alkuruudussa näkyy tossa ite pelissä muistaaksee 1.0. Oon ladannu ne neljä eri packia. Sit asentanu sen ite sm-liiga 2002 packin, ja sitten ne naamat eriksee siitä yhestä packista.

Miteskäs toi selostaja osaa lausua joidenki ulkomaalaisten hemmojen nimet? Senkö takia, että ne ois joskus pelannu NHL:ssä?

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Hypodermic
Pitäiskö ton muuten olla joku v. 1.1? Mulla ainakin siinä alkuruudussa näkyy tossa ite pelissä muistaaksee 1.0. Oon ladannu ne neljä eri packia. Sit asentanu sen ite sm-liiga 2002 packin, ja sitten ne naamat eriksee siitä yhestä packista.

Miteskäs toi selostaja osaa lausua joidenki ulkomaalaisten hemmojen nimet? Senkö takia, että ne ois joskus pelannu NHL:ssä?

Niin eli paketti on 1.1, mutta rosterit ym. on 1.0 eli siinä vaan lukee 1.0, mut se on 1.1 ja niiden ulkomaalaisten nimet löytyy näköjään selostajan sanavarastosta eli jossain NHL:ssä kyseiset herrat on sitten.

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla on nyt, että jos meen johonkin niistä osoitteista ja painan backia, niin sitten Sm-Liiga packin etusivu tulee siihen, mutta sit se ei mee enään siitä eteenpäin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy