SM-liiga joukkueiden ensimmäiset jääharjoitukset

• 1 626
  • 5

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuinka moni oli seuraamassa kannattamansa joukkueen jää harjoituksia?
Itse olin saipan harjoituksissa, Jäällä olivat kaikki ulkomaalaiset lukuun ottamatta Huokkoa. Ville Immonen on hionut taitoaan erittäin hyvin kesän aikana, sillä Viltsu pyöritteli siellä siihen malliin että! Machuldalla myös taidot tallella, lisäksi laukaus näytti vähän kovemmalta kuin viime kaudella.
Mutta mitenkä muut?

JPL

Jäsen
Kärpät

Oulussa oli paikalle vaivautunut aamulla n.70 immeistä ja illalla oli varmuudella yli 100 ihmistä. Kärpillä on rinki niin suuri (6 kentällistä), että porukka on jaettu 2 osaan, joista molemmat pelasi aamulla 1h ja illalla 45min. Maalivahdeista pelasi aamulla Korhonen koko ajan ja illalla Kangaskin. Kärppien kentälliset olivat seuraavat, pitsiturnausta ajatellen:

I
Pirjetä - Lievers (Jokinen) - Pota
----- Lotvonen - Lehtonen -----
II
Joenväärä - Palsola - Davydov
----- Aho - Myllykoski -----
III
Koskenkorva - Viuhkola - Laukkanen
----- Pitkänen - Kukkonen ----- ???
IV
Harjula - Pyörälä - Korpela
----- Törnvall - Jaakola ( - Södö)----- ???

Pitsiin lähtee kärppien koko pelaajarinki Tauberttia ja Lieverssiä lukuunottamatta.

Selitystä:
Lieverssillä oli luistin tehnyt jalkaan jonkinsorttisen painauman, ja tikit otetaan pois perjantaina, joten pitsi jää väliin. Taubertin olkapää ei kestä vielä pelaamista ja hänkin jää pois pitsistä. Myllykosken ja Pirjetän asenteet olivat hyvällä mallilla eikä Lasse ainakaan säästellyt yhtään. Davydov oli aika pihalla, luultavasti uusien harjoitteiden takia. Koko ajan jonkun piti selittää, miten mennään minkäkin sorttinen kuvio. Vahva ja suoraviivainen jässikkä Davy on joka tapauksessa. Uusi juttu on Reksan tuleminen Kärppien organisaatioon mukaan. Mahdollisesti hän ottaa jonkinsorttisen urheilutoimenjohtajan viran tms. Jotain sopimusta hänelle on kuitenkin tarjottu.

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
JPL, tuo kokoonpano on tietysti lähdössä meiltä Pitsiin, mutta minun mielestä Krisse Taubert treenasi jälkimmäisessä porukassa Joni Pitkäsen kanssa parina. Lisäksi minun mielestä Kukkos-Lasse treenasi siinä ensimmäisessä ryhmässä, en muista että kenen kanssa, mutta kumminkin eka ryhmässä.

Kaikilla neljällä uudella pelaajalla oli uusi valkoinen kypärä, mutta siellä oli viideskin pelaaja (nuorisossa), jolla oli uusi valkoinen kypärä. Olikohan kaveri tullut uutena mukaan organisaation ulkopuolelta?

Judge

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Liverpool FC
Viestin lähetti sniper2001
Kuinka moni oli seuraamassa kannattamansa joukkueen jää harjoituksia?

Ei ollut ihan ensimmäiset, mutta TPS:n treenejä olin katsomassa viime keskiviikkona. Treenit alkoivat maanantaina. Myös eilen maanantaina olin paikalla, tekkaamassa lähinnä Tampereen ihmeen Niemisen esityksiä. Ihan mukava mies tuo oli.

JPL

Jäsen
kh: Näinhän juuri sanoinkin... Laitoin pitsin mahdolliset kokoonpanot, en suoraan niitä millä treenattiin. Siinä tapauksessa olisi pitänyt aika erikoisia listoja väsätä... harjoituksissa kun hyökkääjät usein puolustavat jnejne.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy