Mainos

SM-Liiga Draft V.2 2010-2011: LaRock Edition

• 38 333
  • 522

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Täh? Eikös vuorossa ole Gendron ja KalPa?

On, mutta "aikataulujen" mukaan nyt olisi 13:30-14:00 Clowen vuoro.. Itsekin olen vähän tuuliajolla, kun emme mene ollenkaan aikataulujen mukaan. Olen pian muutaman tunnin päästä lähdössä autokouluun ja haluaisin olla siinä uskossa, että saisin varata myöhäisellä vuorollani tänään illalla, ilman että jäisin välistä..

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Mennäänhän me noiden aikataulujen mukaan.
Nyt mennään kakkoskierrosta, joten sen toisen sarakkeen ajat nyt voimassa.
Ollaan vaan etuajassa kun aloitettiin jo eilen.
Ei kai tää niin vaikeeta oo?

Eli Gendron vuorossa klo 18 asti.

Ralph

Jäsen
Olen minäkin vähän sekaisin. Onko siis Kalpan vuoro kello 18:00 asti?

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli siis. Tarkoituksena on draftata ainakin 2 kierrosta/päivä. Ensimmäinen kierros aloitettiin jo eilen illalla, mutta ensimmäisellä draftaajalla olisi ollut aikaa aamu 9.30 asti näin halutessaan, mutta koska 1. draftikierros saatiin päätökseen jo n. 12.00 ja 2.kierros saatiin käynnistettyä jäi meille 4 tuntia "ylimääräistä". Eli kyllä, nyt on Gendron&KalPan vuoro, ja hänen tulee suorittaa draftinsa klo. 18.00 mennessä. Jos hän siitä myöhästyy, siirtyy vuoro Babulle.

EDIT:
Michal Birner Ässiin.

Eli siis tämä draftaus hylätty, väärän vuoron johdosta. Michael Birner varattavissa.

Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kuten ylempänä jo kertaalleen selvitettiin, otimme eilen illalla draftille varaslähdön ja varasimme jo tämän aamupäivän vuorot. Eli jos olisimme aloittaneet tänä aamuna niin ensimmäinen kierros olisi juuri näinä hetkinä päättynyt ja toisella kierroksella noudatamme aikoja 17.00 eteenpäin.

Sinä (Talentti) käytit käytännössä sen aamupäivän vuorosi Kivenmäkeen.

Clowe29:lle kaiken järjen mukaan Birner ja vuoroon JYP (Talentti).

Talentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spurs, SaPKo, Ässät
Kuten ylempänä jo kertaalleen selvitettiin, otimme eilen illalla draftille varaslähdön ja varasimme jo tämän aamupäivän vuorot. Eli jos olisimme aloittaneet tänä aamuna niin ensimmäinen kierros olisi juuri näinä hetkinä päättynyt ja toisella kierroksella noudatamme aikoja 17.00 eteenpäin.

Sinä (Talentti) käytit käytännössä sen aamupäivän vuorosi Kivenmäkeen.

Clowe29:lle kaiken järjen mukaan Birner ja vuoroon JYP (Talentti).

Mulle se Sopanen, ja nyt ymmärssin tuon systeemin.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ja vuorossa tällä hetkellä siis nimimerkki Tommii & Blues, aina puoli yhdeksään asti.

Ralph

Jäsen
Täh? Onko Teemu Lassila muka mennyt? Jos ei otan hänet.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy