Mainos

SM-liiga draft 2010-2011

• 41 138
  • 463

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ilmeisesti edelleen Golden Arin vuoro. Joten odotellaan.

Edit: Golden Arille pistetty yv:tä.

Viimeksi muokattu:

Fordél

Jäsen
Lähinnä se tuossa erillisessä koutsidraftissa mättää, että se jolla on viimeinen arpa (Janda?), on aika kohtuuttoman heikossa asemassa, kun jäljellä on enää muilta jääneitä pähkinöitä. Pahimmassa tapauksessa muuten mainio joukkue menee tämän takia piloille.

Sitä varten draftin voisi vaikka kääntää ympäri tai sekoittaa. Mutta toisaalta jos sieltä napsahtaa jollekin Heikki Leime, A-P Selin tai Orava niin ei kait se maata kaada. Esim. nykyisellä SaiPalla voi olla Selinin johdolla mahdollisuus mennä vaikka minne. Toisaalta taas HIFK:lla ja Jalosella on mahdollisuus flopata taas pudotuspelien ekalla kierroksella. Koutsi olisi siis vain osa kokonaisuutta eikä missään ratkaisevassa roolissa. Pelaajien peli, joku sanoisi.

Mutta tosiaan jos ei saa tuulta alle niin unohdetaan koko homma. "Tulipahan vaan mieleen..."

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Itse olen samaa mieltä tuon suhteen, että drafti voisi lähteä rullaamaan vasta joskus 15-16 millon kaikilla olisi työt ja koulut loppu. Nyt kun itsekkin alotin opiskelemaan, niin vaikeuksia tulee ehtiä joka vuorolle jos tosiaankin alkaa rullaamaan jo ysiltä aamusta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ilmeisesti edelleen Golden Arin vuoro. Joten odotellaan.

Eli siis valmentajadraftauksia ei oteta mukaan.

Vuorossa siis Golden Ari ja hänen vuoro kestää aina 12 asti. Sen jälkeen vuoroon Infamous ja HPK.

Varausvuorotaulukkokuva lisätty jo ketjun avausviestiin liitteeksi! Sieltä näkee kukin manageri kätevästi omat vuoronsa.

ps. Huomasinpas, että minulla oli viime vuoden draftissakin sama joukkue eli Tappara koottavana. Silloinkin otin sen joukkueen, mikä jäi viimeiseksi jäljelle. Ei taida Tappara olla kovin suuressa suosiossa...

Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Juha-Pekka Hytönen KalPan ykköskenttään kiitos.

Vuorossa Peteliuz

Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Niin, kaippa minäkin tässä välissä olisin ollut...

Noh, Hytönen ei ollut kiikarissa, vaan herra nimeltä Ben Eaves.

Fordél

Jäsen
Kerta loukkaantumisia ei saa käyttää perusteluissa, niin Jari Viuhkola Bluesin ykkössentteriksi.

Perhana kun mulla meni ohi tällainen peruste. Tottakai oisin ottanut Eavesin omaan sommitelmaan, mutta ajattelin, että jengi kritisoi kaverin loukkaantumisherkkyyttä. No tyhmyydestä sakotetaan.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perhana kun mulla meni ohi tällainen peruste. Tottakai oisin ottanut Eavesin omaan sommitelmaan, mutta ajattelin, että jengi kritisoi kaverin loukkaantumisherkkyyttä. No tyhmyydestä sakotetaan.

Niin. Tarkennetaan sen verran ettei tämän hetkisiä loukkaantumisia oteta huomioon. Loukkaantumisherkkyys voidaan arvioinneissa huomioida. Olisi muuten hyvä, että managerit pistäisivät tänne kenen vuoro on seuraavaksi. Nyt taidan kyllä olla minä vuorossa ja pistän varaukseni kun olen lenkilta kotiutunut.

Fordél

Jäsen
Niin. Tarkennetaan sen verran ettei tämän hetkisiä loukkaantumisia oteta huomioon. Loukkaantumisherkkyys voidaan arvioinneissa huomioida. Olisi muuten hyvä, että managerit pistäisivät tänne kenen vuoro on seuraavaksi. Nyt taidan kyllä olla minä vuorossa ja pistän varaukseni kun olen lenkilta kotiutunut.

Kiitos selvennyksestä eli tosiaan loukkaantumisherkkyys on yksi pieni osa kokonaisuutta, mutta saas nähdä miten raati siihen tarttuu. Hyviä kiinnityksiä silti esim. Piku ja Eaves. Jälkimmäisestä vähän kaateellinen jopa:)

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Kiitos selvennyksestä eli tosiaan loukkaantumisherkkyys on yksi pieni osa kokonaisuutta, mutta saas nähdä miten raati siihen tarttuu. Hyviä kiinnityksiä silti esim. Piku ja Eaves. Jälkimmäisestä vähän kaateellinen jopa:)

Vaihdoin Pikun Leluun. Ei kiinnosta katsella muiden "arviointeja" perustuen yleiseen tietoon selän kunnosta :D

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Vilperi vaihtaisitko tuonne avausviestin liitteeseen minut HPK:n kokoajaksi ja Golden Arin Lukon ruoriin niin kuin asia todellisuudessa on.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilperi vaihtaisitko tuonne avausviestin liitteeseen minut HPK:n kokoajaksi ja Golden Arin Lukon ruoriin niin kuin asia todellisuudessa on.

Kiitos huomautuksesta. Täytyy korjata.

Tapparan ensimmäisen kierroksen varaus on Jakub Petruzalek.

Vuoroon Hertzi& HIFK.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tapparan toisen kierroksen varaus on Tuomas Kiiskinen.

Vuoroon Mikke11& Blues.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs TPS
  • 2.50
  • 4.05
  • 2.48
Jukurit vs Ilves
  • 4.30
  • 4.75
  • 1.64
KalPa vs KooKoo
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.95
Kärpät vs HPK
  • 1.63
  • 4.70
  • 4.40
Lukko vs Tappara
  • 1.92
  • 4.40
  • 3.65
Pelicans vs K-Espoo
  • 1.89
  • 4.35
  • 3.40
Sport vs HIFK
  • 2.70
  • 4.25
  • 2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy