Lähinnä se tuossa erillisessä koutsidraftissa mättää, että se jolla on viimeinen arpa (Janda?), on aika kohtuuttoman heikossa asemassa, kun jäljellä on enää muilta jääneitä pähkinöitä. Pahimmassa tapauksessa muuten mainio joukkue menee tämän takia piloille.
Ilmeisesti edelleen Golden Arin vuoro. Joten odotellaan.
Sori äijät nukuin pommiin, otetaan Tuomas Pihlman ykkösen laitaan!
Nukuit vissiin vuodella pommiin, sillä Pihlmanilla ei ole sopimusta mihinkään liigaseuraan.
Kerta loukkaantumisia ei saa käyttää perusteluissa, niin Jari Viuhkola Bluesin ykkössentteriksi.
Perhana kun mulla meni ohi tällainen peruste. Tottakai oisin ottanut Eavesin omaan sommitelmaan, mutta ajattelin, että jengi kritisoi kaverin loukkaantumisherkkyyttä. No tyhmyydestä sakotetaan.
Niin. Tarkennetaan sen verran ettei tämän hetkisiä loukkaantumisia oteta huomioon. Loukkaantumisherkkyys voidaan arvioinneissa huomioida. Olisi muuten hyvä, että managerit pistäisivät tänne kenen vuoro on seuraavaksi. Nyt taidan kyllä olla minä vuorossa ja pistän varaukseni kun olen lenkilta kotiutunut.
Kiitos selvennyksestä eli tosiaan loukkaantumisherkkyys on yksi pieni osa kokonaisuutta, mutta saas nähdä miten raati siihen tarttuu. Hyviä kiinnityksiä silti esim. Piku ja Eaves. Jälkimmäisestä vähän kaateellinen jopa:)
Vilperi vaihtaisitko tuonne avausviestin liitteeseen minut HPK:n kokoajaksi ja Golden Arin Lukon ruoriin niin kuin asia todellisuudessa on.