SM-liiga All-stars - kiinnostaisiko katsojia ?

  • 3 350
  • 17

Kuinka paljon kiinnotaisi SM-Liigan All-stars-ottelu

  • Tulisin paikalle, kaupungista riippumatta

    Ääniä: 8 4,6%
  • Tulisin paikalle, jos olisi kotipaikkakunnalla

    Ääniä: 36 20,8%
  • Telkkarista voisin katsoa

    Ääniä: 65 37,6%
  • Ei kiinnostaisi pätkän vertaa

    Ääniä: 64 37,0%

  • Äänestäjiä
    173
Mikäli SM-liigassakin pelattaisiin vuosittain All-stars-ottelu, niin löytyisikö kiinnostuneita riittävästi?
Joukkuejako voisi olla esim. suomalaiset vs. ulkkarit. (sikäli kuin ulkkareita löytyisi riittävästi)
Esim. tällä kaudella ulkomaalaispelaajien joukkue olisi voinut näyttää esim. tältä.

Kariya - McLean - Morrison
Bremberg - Petruzalek - Rosa
Toporowski - Guolla - Birner
Kaspar - Genoway - Zaborsky

Jushkevitsh - Lupaschuk
Andersson - Cook
Clarke - Brooks

Tellgvist
Lamothe

Joukkue siis kasattu ulkomaalaisista, jotka olivat liigassa jo ennen joulua.

Suomalaisten joukkue voisi olla esim.

Hentunen - Pirnes - Kuusela
Haataja - Viuhkola - Granlund
Kapanen - Lehterä - Kivenmäki
Jantunen - Hirschovits - Pihlman

Aalto - Niemi
Seikola - Laamanen
Vatanen - Pettinen

Riksman
Rynnäs
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä nuo all-stars jutut ainaskin itseäni kiinnostaisi, edelleen.

Muistanko oikein, että silloin kun all-stars pelejä vielä pelattiin, niin toisinaan oli ulkkarit vs. suomalaiset ja toisinaan oli "itä" vs. "länsi". Eli joukkueet oli jollain logiikalla jaettu ilmansuuntiin.

Kannatan kyllä enemmän tuota suomalaiset ulkomaalaisia vastaan ideaa. Joukkueiden jakaminen ilmansuunnittain on jokseenkin keinotekoista, koska ei idästä voida ajatella olevan juuri muita joukkueita kuin KalPa ja SaiPa.
 

motamoro

Jäsen
Totta kai kiinnostaisi, muistelen tässä että eikö joskus liigassa ole vastaavaa järjestettykin 90-luvun ja 00-lukujen taitteessa? Ainakin muistissa on lämärikisa tutkaan Länsi-Auto Areenalla joka oltiin juuri uutena rakennettu.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kyllä kiinnostaisi, jos nuo oheiskilpailut (tarkin laukoja, jne) olisivat hyvin hoidettu. Itse peli tuskin hurjia tuuletuksia saisi aikaan, mutta menettelisihän se. Itse vastasin kysymykseen, "Menisin katsomaan jos se omalla kotipaikkakunnallani pelattaisiin tjms" ja jos ei olisi, katsoisin todennäköisesti sen televisiosta jos se minun televisiossani näkyisi. Näistä maksutelevisioista ei aina tiedä mihin ne oikeudet on menossa ja onko minulla juuri se kanava omassa valikoimissani.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joukkueiden jakaminen ilmansuunnittain on jokseenkin keinotekoista, koska ei idästä voida ajatella olevan juuri muita joukkueita kuin KalPa ja SaiPa.

No onhan sieltä myös ainakin Jokerit, HIFK, Blues, Pelicans ja JYP...

Eipä tuollaisessa itä-länsi-tähdistöottelussa toki järkeä olisi ja siksihän se kokeilu aikanaan lyhyeksi jäikin. Hieman paremmalta idealta kuulostaisi tuo ulkomaalaiset vs suomalaiset. Itse en muista, että sellaisia pelejä olisi pelattu. Taitaa nykyään tuo otteluohjelma olla muutenkin niin tiivis, ettei seuroilta löydy halua mahduttaa tällaista totaalista höntsää enää mukaan keskelle kautta.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turhia hönstäpelejä ilman panosta en kaipaa. Jos ja kun tällaisessa pelissä vain pelaillaan kanamunat kainalossa ja naurellaan, niin itse jätän väliin. Mieluummin katsoisin tavallisen rs-matsin.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä kiinnostaisi, mutta sillä ehdolla, että pelissä pelattaisiin tosissaan. Voitosta vaikka iso rahapalkinto tai jokin muu houkutin. Sopuisaa höntsää en halua nähdä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kaikkea ei tarvitse rapakon takaa kopioida. Pelejä on nykyään jo muutenkin niin paljon, kun on noita EHT-turnauksia kauden lomassa jne. Toisaalta se tietäisi yhtä ylimääräistä taukoa liigapeleihin, kesken kauden. Ja onhan tuota yritettykin 1990-luvun puolivälissä, jolloin kiekkobuumi oli tässä maassa kuumimmillaan, milloin milläkin systeemillä (välillä keinotekoisia itä-länsi -viritelmiä ja välillä all stars vs. maajoukkue), eikä suuri yleisö kiinnostunut silloinkaan. Vielä vähemmän uskoisin sen kiinnostuvan nyt. Ainakaan itse en kiinnostuisi.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiinnostaa....kuin kilo paskaa. Sama pätee myös NHL:n AllStars-otteluun. Oikeastaan ainoa minkä voi sanoa edes hieman kiehtovan, on nämä lämäri-, luistelu- ja tekniikkakilpailut. Ja nekin vain TV:stä katsottuna.
Johonkin korikseen, jefuun tai futikseen nämä tähdistöottelut jotenkin vielä sopivat, mutta ei jääkiekkoon, koska lätkän mielenkiinto perustuu puhtaasti sen intensiivisyyteen.

Joskus täällä jatkiksessa tästä oli keskustelua ja joku ehdotti All Stars-tapahtuman sijaan järjestettävää Sm-Liigan mestari vs Elitserien mestari -ottelua tai lyhyttä ottelusarjaa. Tämä voisi olla ihan kehitettävän arvoinen ideakin. Matsi(t) täytyisi pelata kesken kauden (esim joulutauolla) sillä preseason tai postpoff (uusi sana?) tämä tuskin ketään enää jaksaisi kiinnostaa.
 

Touho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomi, Minnesota
Kyllä kiinnostaisi itse tähdistö-ottelu mutta myös nämä tekniikka, laukaus ja nopeuskisat, ja voisi mennä paikan päälle jos nämä tulevat saman päivän aikana alkaen vaikka näillä kisoilla ja päättyy tähän otteluun.
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Eipä juuri kiinnostaisi. Idea toki tavallaan ihan jees, mutta tuskin sellaista laiskaa sunnuntaihöntsää jaksaisi seurailla.
 

Rocco

Jäsen
Itse ottelussahan ei ole mitään kiinnostavaa, mutta nuo taitokisat olisi hauskoja. Joka joukkueesta yksi edustaja joka lajiin mukaan niin hyvä olis, maalivahdeista sitten vaan ne oikeasti parhaat.

Pesäpallossa Itä-Länsi ottelu sai uutta kipinää kun voittaneen puolen joukkueet saivat yhden pisteen lisää sarjataulukkoon. Olisiko se sitten jääkiekossakin hyvä vaihtoehto? Eli vaikka jako olisi mikä tahansa, niin voittaneen puolen joukkueet saisivat yhden sarjapisteen taulukkoon.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Telkkarista voisin katsoa mutta lipun hintaa en viitsisi kyllä maksaa.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Ihan jees idea kaikkine lämäri ynnä muine kisoineen. Ja ehdottomasti suomalaiset vs ulkkarit periaatteella. Oikeastaan aika jännä homma, ettei tälläistä ole pitkään aikaan ollut, miksiköhän.

Ite menisin tuohon kategoriaan, että tv:stä katselisin, mutta jos sattuisi omalle paikkakunnalle, niin kenties voisi erehtyä paikanpäällekin.
 

Jokerinho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Ulkomaalaiset vs suomalaiset ja ehdottomasti taitokisoineen kyllä.

Alueellisilla jaoilla ei.

Se on sitten toinen tarina, että jaksaisiko tuo kiinnostaa vuodesta toiseen, mutta voisihan tuota vaihteeksi Suomessakin kokeilla. Ei se ole kuin yksi viikonloppu.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Eihän sitä koskaan tiedä, millainen spektaakkeli kasaan saataisiin.

Juuri nyt tosin on äärimmäisen vaikea ajatella, ettei minulla olisi jotain parempaa tekemistä tämän tapahtuman aikaan, kuten oli silloinkin kun näitä viimeksi järjestettiin. Roskien viemistä, ruuan laittoa, Kymppitonnin uusintoja...
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei kiitos. Mieluummin seuraan vaikka miten maali kuivuu seinään. Katselin jonkun tämmöisen läpsyttelyn 90-luvulla, ja kiintiö tuli saman tien täyteen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oikeastaan aika jännä homma, ettei tälläistä ole pitkään aikaan ollut, miksiköhän.

Siitä yksinkertaisesta syystä ettei tämä koskaan ennenkään ole kiinnostanut katsojia. Kyllähän näitä on joskus yritetty järjestää ja järjestettykin.

Itseäni ei kiinnostanut silloin kuin kerran ja se riitti eikä kiinnostaisi nytkään pätkän vertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös