ski jump international

• 2 249
  • 7

WVirmanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkos muut pelanneet tätä loistavaa mäkihyppy peliä?

Tällä hetkellähän on menossa V.3

Pannaan pohjaksi mäkiennätys:

Kuopio (K-120) Ponkaisin 136 m

Pistäkäähän paremmaksi :)

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joskus pelailin SJ3:a käytännössä joka päivä, nyt on vähän jäänyt. Vois vanhalta koneelta vaikka kaivaa mäkiennätyslistat. :) Jaksan kyllä ihmetellä pelin sivuilta löytyviä universaaleja ennätyksiä... Vain yhdessä mäessä olen päässyt edes lähelle top-listoja (oliskohan ollut Lahti/K90, 104 m).

Maestro

Jäsen
Myös minä pelailin SJ3:sta sen ilmestymisen aikoihin varsin ahkerasti. Oma nimeni löytyy universaaleilta listoilta muutamankin mäen kohdalta. Tuloksiani en viitsi paljastaa välttääkseni henkilöllisyyteni vuotamisen liian laajalle.

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
Hyvä peli...

mutta oon kyllästyny siihen jo aikoi sitten.Itekään en hätyyttele SJ3-Sivujen mäkiennätyksiä.Ihmetyyppejä ne,en tajuu mil jipol ne saa semmosia leiskautuksia aikaan...

Flazor

Jäsen
Mistäs tämä SJ:n löytää? Itse en ole v.3:sta vielä pelannut, mutta kakkos (2)versiossa hyppäsin Seattlessa vissiin liian pitkälle. Peli veti tiltit kun hyppy meni ruudun "yli".

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
hei tuohan on sama peli (paranneltuna tosin) kuin lartzan skijump! samalta tekijältä jopa... aikoinaan lartzan skijumppia tuli hakattua aika paljonkin, pistettiin kirjurintoimistossa armeijassa se salaa koneelle ja hakattiin sitä kun ei ollu mitään tekemistä. siinä kävi sitten loppujenlopuksi niin, että ei mäkiennätyksiä saanut millään paremmaksi, kun kolmisen kuukautta putkeen hakattiin... siinä jossain lentomäessä tuli reippaasti yli 200 metrin leiskautuksia, parhaat oli muistaakseni yli 210 metriä. ja perusmäessä mentiin 25 metriä yli k-pisteen :p

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy