Sivilisäätynne?

• 1 149
  • 9

Sivilisääty?

• Naimisissa

Ääniä: 14 15,7%
  • Kihloissa

Ääniä: 12 13,5%
  • Seurustelee

Ääniä: 11 12,4%
  • Sinkku

Ääniä: 51 57,3%
  • Leski

Ääniä: 1 1,1%

• Äänestäjiä
    89

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Niin millainen on elämäntilanteenne?

Oma ruksini menee tuohon seurustelukohtaan.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Naimisiin tuli mentyä...

...kohtalaisen nuorella iällä, mutta valinta (puolin ja toisin) on tuntunut olevan oikea. Tämä ei tarkoita auvoista "ollaankahdenlällällää" -mielikuvan luomista, vaan melkeinpä päin vastoin. Helvetillisen "irtiottovuoden" jälkeen olen nyt todella onnellinen, että vaimoni ja minä löysimme sittenkin, uudelleen tien jatkaa yhdessä. En tarkoita syyllistää ketään, joka päätyy kriiseissä eroon, vaan ennemminkin totean itsekin ihmetellen; kuinka "ansaitsen" tällaisen puolison ja uuden mahdollisuuden. Tällä hetkellä naimine...eh, anteeksi, siis: naimisissa on hyvä olla. Suosittelen.

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naimisissa valitettavasti...

...ainakin viime viikon perusteella. Ja kokemuksesta tiedän että vielä yksi viikko (ainakin) tulee olemaan hirveetä urputusta ja valitusta siitä että mitään muuta en tee kun katson urheilua töllöstä. Miksi en ottanut mykkäkoulu-tyyppiä olevan vaimon...:confused: :D

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olen totaalinen sinkkumies ja tää on kivaa... Kyllä naisista sen tarpeellisen saa irti seurustelemattakin ;). Ehkäpä tuo "love of my life" vielä joku päivä saa minut vakiintumaan (sitten, kun sellaisen löydän).

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Avoliitossa, eli seurustelua siis???

EDIT: ainiin, miksi kiinnostaa? Eiköhän meikäläinen olisi liian ruma vaikka vapailla markkinoilla olisinkin...

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Kahta mut´ei kolmatta

Siis kahteen otteeseen naimisissa ja hyvät kokemukset.
Nyttemmin asustelen 4 lasteni kanssa + koira.
Avioliitto on kuin elämä, joskus makeeta ja toisinaan taas ei.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinkkuna olosuhteiden pakosta, tuota sanaa inhoan ylikaiken.
Pelkkä trendi sana, jolla on hyvä myydä kaikkea parittomille ihmisille.

Mitä elämään ilman seurustelua tulee niin varmasti saa naisilta mitä haluaa, jos se siis jaksaa kiinnostaa. Kyllähän se minuakin sillon teininä ja nuoruuden huumassa jaksoi kiinnostaa, mutta 23 vuotiaana ei tuo naisten kaato kiinnosta. Tyhjää ja mitä hommasta jää käteen ei mitään.Kihloissa olin välissä, mutta se on nyt historiaa, mutta sekin opetti tajuamaan vakituisen suhteen edut, verrattuna päivastaiseen.

Jaksan kyllä odottaa sitä oikeaa, jolla on pääkopassakin sitä jotain ja joka vie katseellaan jalat alta. Ehkä sellaisia vieläkin on olemassa.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Tatzka
Jaksan kyllä odottaa sitä oikeaa, jolla on pääkopassakin sitä jotain ja joka vie katseellaan jalat alta. Ehkä sellaisia vieläkin on olemassa.

Hmm... soittakaa Fox Mulderille. Tatzka on yöllä varastanut aivoni ja nyt kirjoittaa minun ajatuksiani! En olisi itse voinut paremmin sanoa, olen nimittäin täysin samaa mieltä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy