Sitä viestiä ei olisi pitänyt kirjoittaa...

  • 1 339
  • 10
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No niin, veli @Turha Kaukalo ei kuulamma saa siittää enää ketjuja palstallemme niin pistetään sitten tämmöinen pystyyn. Tosin Turhis ei ole nolostellut tiettävästi isommin toisin kuin tämän ketjun aloittaja. Eli tänne voi kirjoittaa tunnustuksia teksteistä mitkä on itse kirjoittanut ja todennut sittemmin scheisseksi. Itse olen kirjoittanut useammankin tämmöisen huuhaa vuodatuksen, mutta viimenen koski vitutusketjuun laskuhumalassa näppäiltyä angstia. Olis saanu jääny kirjoittamatta. Ja sovitaanko että tähän ketjuun vain tänne Jatkoaikaan oksennettua paskaa tunnustetaan tänne...? Ei mitään teini tekstareita. Tästä saattaa tulla kyllä lyhyt ketju, koska kaikkihan täälä puhuu vaan asiaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jaa että täällä pitäisi mainostaa sitä viestiä, jota ei olisi pitänyt alkujaankaan kirjoittaa. Eihän semmoisista ilikiä rupatella edes itsekseen pimeässä kellarissa - saati täällä!

Ehkäpä tätä viestiä ei olisi pitänyt kirjoittaa.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Joskus kauan sitten vastasin johonki munanpituus-galluppiin tms.. Jälkeenpäin harmitti kovasti liian rehellinen vastaus. Sittemmin olen päässyt aisan yli ja mennyt eteenpäin.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ainakin yhden konetuliasetta ja Isomäen seisomakatsomoa koskevan viestin olisin voinut jättää kirjoittamatta.

Tosin paljon kirjoitellessa tulee melkein päivittäin mieleen, että kannattiko tuotakaan tänne laittaa. Harmillisesti nämä oivallukset tulevat aina jälkikäteen, eivät koskaan etukäteen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mun ei ois pitäny haukkua vaimoni tytärtä. Apua se tarvii eikä vittuilua. Vaikka se itte ei osaakkaan kun jälkimmäistä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mun teki mieli vittuilla oliko eilen ja toissapäivänä eräälle palstailijalle, mutta kykenin olemaan vittuilematta. Aina en ole kyennyt. Täytyy etsiä joitain rimanalituksia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän sitä eri viikonpäivinä on aina vähän eri fiilis. Torstai, perjantai ja lauantai tinttaa täysillä, sunnuntait on vissiin aika hiljaisia ja maanantai ja usein vielä tiistaikin menee aika pökkyrässä, jolloin ei tiedä miten päin pistäis sanat lauseeseen. Keskiviikkona sitten alkaa olemaan suht normiolo ja saattaa se viesteissäkin näkyä ja torstaina taas mennään.

Nyt kyllä oon ottanut aika rauhallisesti. Huomenna olis treffit. Äsken muuten näin sen naisen miesystävän yhden baarin terassilla. Ohi Jopoilin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eihän sellaisia ole, mutta joskus on ihan hyvä selata omaa viestihistoriaa seuraavana aamuna. Ihan vain varmuudeksi.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jalkapallon MM-kisojen aikaan kirjoitin että Umtiti olisi Piquetä huonompi pelaaja. Sitä viestiä ei olisi pitänyt kirjoittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös