Weekend_Warrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raipen SaiPa
En voi sanoa samaa. Omaan makuun kaikki Valion valmisdipit ovat maistuneet jotenkin väärältä. Itse sekoitettu Taffelin versio samasta dipistä maistuu ihan erilaiselta.Voin myös suositella lämpimästi samalla noita Valion valmisdippejä. Sekä american että ranch -makuja kokeillut ja laadussa ei ole ollut mitään valittamista. Pitäis varmaan tuo uusi holidaykin ottaa joku kerta tetestiin.
Allekirjoitan, ettei ne samalta maistu. Olisi tullut tarkka raportti silloin aikanaan, kun noita sipsejä ja dippejä tuli kulutettua. Joku siinä maussa tosiaan oli selvästi erilaista erityisesti kun sitä ensimmäistä kertaa kokeili. Olisiko se ollut vain vähän teollisempi ja maultaan vähemmän vahva. Jostain syystä olen ollut myös käsityksessä, että valmisdipeissä olisi vähemmän sisältöä kuin kermaviili+dippi itsesekoituksessa. Tai onhan siinä jos valmisdippi on 200g ja itse kun sekoitat, niin 200 g kermaviilin lisäät 20 gramman pussin maustetta. Silti molemmat loppuvat kesken ihan liian aikaisin. Jo normipussien aikakaudella ja ehdottomasti megapussien aikakaudella. Satagrammaisilla taas kävi päinvastoin.En voi sanoa samaa. Omaan makuun kaikki Valion valmisdipit ovat maistuneet jotenkin väärältä. Itse sekoitettu Taffelin versio samasta dipistä maistuu ihan erilaiselta.
Hyi hyi mitä tyyppejä täällä on. Käyttää jotain dippiä sipsien kanssa. Niin ei tehdä ikinä eikä koskaan, se pilaa nautinnon ja oikeaoppisen tekniikan. Sipsit kuuluu syödä täydellä raivolla ja tunkea niitä kourakaupalla suuhun kunnes kulho on tyhjä muutamassa minuutissa. Dipin kanssa tuo ei onnistu. Dippimiehet voisi tehdä ketjunsa. En hyväksy.
Hyvä tietää, olin aikeissa kokeilla, mutta jätän suosiolla väliin. Estrella cheddar punasipuli taitaa olla ainoa kotimainen. Oikialla oli joku juusto sipuli uutuus, mutta kun lopettivat punakan jussin, niin olen mököttänyt siihen suuntaan.Taffelin uutuus cheddar+sipuli maistui vähemmän yllättäen huonolta. Ei auttanut dippikään noitten maun kanssa. Jotenkin sellainen tunkkaisen juuston ja sipulin sekoitus, mistä ei oikeen saa mitään nautintoa irti.
Estrella on ruottalaista kamaaHyvä tietää, olin aikeissa kokeilla, mutta jätän suosiolla väliin. Estrella cheddar punasipuli taitaa olla ainoa kotimainen. Oikialla oli joku juusto sipuli uutuus, mutta kun lopettivat punakan jussin, niin olen mököttänyt siihen suuntaan.
No niin tietenkin, käsi kunnolla ylös. Aivoissani vaan mietin muita ns tuontisipsejä, joiden saatavuus on heikko. Briteissä noita cheddar sipsejä oli kiitettävästi eri valmistajilla. Olin myös tyytyväinen tesco asiakas prismassa kunnes brexit tappoi senkin.Estrella on ruottalaista kamaa
Joo tuo oli aika heikko. Poppamiehen omat sipsit satakertaa parempia.Tämä oli pettymys, odotin että olisi ollut sellainen kiva pikku polte, mutta ei mitään.Linkosuo x Poppamies Chili & Cheese Snack 120 g
Kun Poppamies sai hyppysiinsä Linkosuon rukiiset snacksit ja maustoi ne mustalla magiallaan, tuli uunista ulos rapeista rapeimpia herkkupaloja, joissa maistat kiivaan habaneron ja sielukkaan cheddarin…linkosuo.fi
Sen sijaan Valion valmisdipeistä "Holiday" oli hyvä uutuus, tulisuutta ei ole yhtään koska on kermaviiliä, mutta jalapenon hyvä maku tulee kivasti esille.
Ostinpa sitten noita karamellisoitu punasipuli sipsejä. Ihan jees nämä on mutta ei mene aivan kärkeen.Estrellan parmesan ihan ok, kun kerran osti. Ei pahaa, mutta ei syytä miksi yrittäisi syödä toisenkin pussin. Karamellisoitu punasipuli jäänee näistä isoista valmistajista vieläkin ykköseksi. Paras on https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/pirkka-maalperunal-200g-ranch-jalap-gton-6410405188007
Tätä täytyy kyllä joku kerta kokeilla, itse sipsithän tuolla maulla olivat vähän mitäänsanomattomia.Dippi suositus. Jotenkin raikas ja jää mukava pieni lämpö suuhun. Jatkoon!
Näitä on tullut ostettua jo pari kertaa. Hyviä kyllä ja maku on todellakin hyvä, mutta sitä makua on aivan liian vähän. Jos sipsiä syödessä joutuu joskus pohtimaan, että mitähän sipsejä nämä on, kun ei maistu selkeästi millekään, niin jotain on pielessä.Täällä taisi olla joskus kaipuuta hyvän juustosipsin perään, joka ei olisi juustonaksu. Nyt uskaltaisin väittää, että se löytyi. Estrellan parmesan&merisuola. En ole mikään fanaattinen juustofani sipseissä, mutta itse tykkään kyllä kovasti näistä. Hyvä rapeus, suolaisuus ja parmesanin maku on vahva.
Enemmän juustoinen kuin mausteinen ainakin omaan makuun. Taffelin Hot Chili on parempi, vaikka eihän sekään mitään poppamieskamaa ole.Taffelin dipeistä puhuttaessa täytyy laittaa testiin tuo yllä mainittu Furious. Onko muilla kokemuksia tuosta?
Omaan makuun dipin ei tarvitse olla tulinen, mutta maku saisi olla ennemmin mausteinen ja/tai raikas, kuin makea. Makeammat dipit toimivat joskus, mutta yleensä haen jotain muuta.Enemmän juustoinen kuin mausteinen ainakin omaan makuun. Taffelin Hot Chili on parempi, vaikka eihän sekään mitään poppamieskamaa ole.