SingStar - Mun levy

  • 1 086
  • 2

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Emäntä tykkää laulaa kavereidensa kanssa pelikkarilla näitä suomalaisia SingStar-pelin biisejä. Jos joku eit tiedä mitä tuossa pelissä tehdään niin se on karaoke-tyyppinen laulupeli jossa ilmeisesti saadaan pisteitä jos pystyy laulamaan samoin kuin alkuperäinen esittäjä.

Minä en laula. En oikeastaan edes kännissä. SingStaria en ole kokeillut koskaan. Jos minä laulan niin se on maantiellä yksinäni autossa. Ja toisinaan jäähallissa.

Mutta, jos joskus julkaistaisiin SingStar Klamydia-peli niin lupaan ostaa sen siltä istumalta ja pelata sitä, paljon. Ei ole oikeastaan väliä miltä Kalmydian levyiltä biisit olisivat. Tietysti mieluummin vanhaa tuotantoa, jonka sanat muistaa muutenkin ulkoa.

Jos sinä saisit päättää mitä biisejä/esittäjiä tuohon peliin tulisi jotta sinäkin uskaltaisit/kehtaisit/haluaisit laulaa, vieläpä jonkun muun ollessa paikalla kuulemassa sulosointujasi? Ja jos joku nyt oikeasti innostuu tekemään pitkän listan niin rajataan lukumäärä 20 biisiin.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rise Againstia, Offspringia ja Billy Talentia voisin varmaankin tarpeeksi hyvässä humalassa lauleskella.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta, jos joskus julkaistaisiin SingStar Klamydia-peli niin lupaan ostaa sen siltä istumalta ja pelata sitä, paljon. Ei ole oikeastaan väliä miltä Kalmydian levyiltä biisit olisivat. Tietysti mieluummin vanhaa tuotantoa, jonka sanat muistaa muutenkin ulkoa.
Uskomaton sattuma. Muistaakseni täällä Jatkoajassa oli joku toinenkin, joka tykkäsi tuosta bändistä. Eikä täällä ole kuin joku reilu 10000 käyttäjää.

Mutta mä lauleskelisin bluesia. I'm a roooooolling stone! I'm a hoochie coochie man.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös