Singles Day

• 2 561
  • 10

Kimakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen odottanut Singles Dayta, että voisin tilata edullisesti kaikenlaista tarpeellista ja vähemmän tarpeellista lähinnä AliExpressistä. Aikaisemmin olen myös vaihtanut puhelinliittymiä näissä tarjouksissa. Nyt huomasinkin, että Singles Dayn alennusmyynnit ovat alkaneet jo usealla myyjällä Suomessa. Lisäksi näyttäisi myös mukana olevien kauppojen määrän olevan paljon aikaisempaa suurempi. Tähän ketjuun voisi laittaa vinkkejä hyvistä tarjouksista ja kaupoista millä on tarjouksia. Aloitan itse muutamalla kaupalla.

Gigantti klubin jäsenille tarjoukset myynnissä jo tänään.

Verkkokauppa.com alkaa 11.11. klo 00.00

Reebok alennukset yleisesti 30%, joitain tuotteita myös -50%.

Singlesday tarjouksia kootusti

Viimeksi muokattu:

Kimakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No en minäkään kannusta tilaamaan Kiinasta mitään turhia euron muovikikkareita. Itse olen lähinnä keskittänyt tähän aikaan kuulokkeiden, lasikalvojen ja kännyköiden suojakuorien tilaamisen. Näitä tuntuu kuluvan tasaisesti näin lapsiperheessä, niin pidän yleisesti esimerkiksi muutamia nappikuulokkeita varastossa hukkuneiden/rikkoutuneiden tilalle annettavaksi. Tosin yleensä hukkuneiden tilalle saa uudet vasta viikon päästä, niin oppivat toivottavasti edes vähän pitämään huolta tavaroista. Lisäksi tilaan itselle antureita ja muuta kilkettä kotiautomaatioon ja elektroniikka harrasteisiin.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Oon itse näitä ale-päiviä puolustellut, enkä nyt vieläkään suoraan vastusta. Alkaa vaan nousemaan kuin sieniä sateella, ja vaikka valistunut kuluttaja voi noukkia rusinat ja tehdä hyvän kaupan tarpeeseen, niin kyllähän tili näissä tehdään ostohysterian lietsomisella ja "tarjousten", joissa kamaa myydään lähes normihinnalla, avulla.

Älkää ostako sieltä Kiinasta ainakaan mitään rihkamaa, kai paskaa löytyy lähempääkin ja luonto kiittää.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ostakaa, ostakaa niin kauan kun henki pihisee ja fyffeä riittää.
Ei kukaan enää arkusta tai uurnasta pysty mitään kivaa eikä tarpeellistakaan ostamaan tahi hankkimaan.
Eläkää täyttä elämää, eläköön elämä ja kauppa se on joka kannattaa, tämä kannattaa tajuta ajoissa.
Opettakaa kakaroillekin, jo kolmevuotias luultavasti oppii hyvinkin.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Älkää ostako sieltä Kiinasta ainakaan mitään rihkamaa, kai paskaa löytyy lähempääkin ja luonto kiittää.

Taitaa vain täältäkin ostettavasta tavarasta valtaosa olla sieltä kiinassa valmistettu että ei hirveästi välttämättä muuta vaikka se sieltä ostetaan, tietyn tyyppisissä tavaroissa vain aika iso säästö jos ei niitä välikäsiä ja ihan samanlaisen tuotteen saa lopulta.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taitaa vain täältäkin ostettavasta tavarasta valtaosa olla sieltä kiinassa valmistettu että ei hirveästi välttämättä muuta vaikka se sieltä ostetaan, tietyn tyyppisissä tavaroissa vain aika iso säästö jos ei niitä välikäsiä ja ihan samanlaisen tuotteen saa lopulta.
No sitten vaan pikkupakettia tilaamaan.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No sitten vaan pikkupakettia tilaamaan.

Olettaen että tuote jokatapauksessa valmistetaan kiinassa niin melko samalla tavalla se sinne kauppaankin ilmestyy, ehkä jopa vielä isompaa kierosta ilmaston kannalta. Ihan tuotekohtaistahan tuo kiinasta tilaaminen muutenkin..ei ihan jokaista krääsää välttämättä mutta joukossa aika paljon samaa mitä tääläkin myydään.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
No joo, jos jotain laatukamaa niin ymmärrän tuon. Mutta mulla parikin tuttua, jotka tilaa niistä halpatukuista ties mitä rihkamaa, niin en jaksa ymmärtää. Itse en kyllä tuolta koskaan mitään tilaa, ja aika vähän tulee kiinalaista ostettuakin. Jotkut sähkötarvikkeet usein siellä tehty, ja lasten ollessa pieniä tuli näitä lyhyen käyttöiän vaatteita halvalla aina hankittua, ja Kiinassahan ne oli usein tehty.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy