Sikaileva Jokerit

  • 6 374
  • 26
Tila
Viestiketju on suljettu.

herttakurko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se kumma juttu, ettei kaikkia koske samat säännöt tällä palstalla..

Täytyy varmaan itsellekin pistää maaginen, velaton kirjanyhdistelmä, HPK, tuohon suosikkiseuran kohdalle? Jospa se vapauttaisi allekirjoitttaneen ainaisesta mahdollisten pelikieltojen pelosta.

Minä ainkain katsoin tähdelliseksi raportoida tuon tässä ketjussa olevan ervan päivän ensimmäisen viestin moderaattoreille.. Ai prkl, mutta eihän sillä tietenkää ole mitään vaikutusta. Turhaa työtä..

Ja niin.. eiköhän kaiken kruunaisi vielä se, että pelikielto napsahtaisi Ervatsalon sijasta minulle. En ihmettelisi laisinkaan. Täytänhän kaikki kriteerit:

- Puutuin HPK-fanin provoiluun

- Ilmoittaudun kusipääksi jokerifaniksi, vaikken kehäkolmosen sisäpuolella asukaan (tämä ihan tiedoksi Ervalle, ettei nuo Tzadilais-jutut kosketa minua henkilökohtaisesti mitenkään. Ärsyttää muuten vaan suunnattomasti.)


[ ...ja tähän kai kuuluisi ne kuuluisat viimeiset sanat: "Pelikieltoa odotellessa." ]
 
Viimeksi muokattu:
Peli seis

Ervatsalo lähtee provoilusta viikon jäähylle.

Kaknoon saa varoituksen moderointiin puuttumisesta. Jos on palautetta moderoinnista tai moderaattorien huomio halutaan kiinnittää johonkin asiaan, niin on käytettävä asianmukaisia palautekanavia moderaattoreille. Näitä ovat yksityisviesti ja sähköposti. Ketjuihin niitä ei kirjoiteta.


Tämä ketju on täysin turha ja menee nyt lukkoon.


Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös