Viestin lähetti Ferris
Avataanpas tän päivän kaupoille ihan oma ketjunsa, johon voisi jokainen heittää aina tiedon saatuaan uuden kaupan ja linkin sivustolle, josta tiedon löytää.
Jatkoaika näyttää seuraavan tilannetta täällä.
Viestin lähetti Master Chief
WTF?! Toronto signs Calle Johansson:
http://www.tsn.ca/news_story.asp?ID=75635&hubName=main
Mitäs järkeä tässäkin oli? Kaveri ollut scouttina ja tv-kommentaattorina koko kauden.
Viestin lähetti jpet
Ihmettelin kyllä itsekin tuota Johanssonin paluuta lopettamisen jälkeen, mutta tulihan Brian Bellows aikoinaan keväällä 98 jostain Saksan liigasta ja nakutteli tehokkaasti pisteitä johdattaen joukkueensa miltei mestaruuteen saakka.
Asiasta toiseen, onkohan Johansson vieläkään toipunut Naganon tappiosta Suomelle. Tuskin, sillä hänhän totesi silloin että:" en toivu tästä koskaan".
Viestin lähetti Ferris
Niin Bellowsin ja Johanssonin tilanteiden erohan on kuitenkin siinä, että Bellows oli pelannut kyseisen kauden ammattimaisessa liigassa, tietääkseni Calle on vaan scoutannut ja kommentoinut.
Mitähän Caps saa muuten tuosta sopparista? Callehan oli UFA, sitä ennen pelas Capseissa ja teki nyt sopparin niin eikös siitä jonkun compensaatiovuoron saa ens kesän draftiin? Onhan varmaan mahdollista myös, että Leafs anto jotain, että Caps purki scouttaussopparin.
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Miksi Toronto olisi antanut Capsille jotakin? Mikä järki siinä olisi? Mä en tajuu.
Viestin lähetti hannes_ko
Luetaan niitä viestejä:
UFA-kaupoista NHL jakaa kompensaatioita.
Washingtonilla oli sopimuksentynkää Johanssonin palveluksista.
Itse en tiedä miten tuo välivuosi vaikuttaa, mutta ainakin sopimus tekee jotain.
Minä muuten lennän vain Air Canadalla, jos joskus lennän.
Niin, eikös tuo UFA-soppari sinällään ole juuri, eikä oikeastaan ole välivuottakaan, kun vuosi sitten keväällä kaveri lopetti. Eli ymmärtääkseni jos Calle kuluvan kauden aikana jonkun NHL-seuran kanssa sopparin tekee niin jonkunnäköinen varausvuoro siitä Capseille kuuluu.Viestin lähetti hannes_ko
Luetaan niitä viestejä:
Itse en tiedä miten tuo välivuosi vaikuttaa, mutta ainakin sopimus tekee jotain.
Niin? Miksi silti antaa pelaaja, eikä joku varausvvuoro, en tajua.
Niin? Miksi silti antaa pelaaja, eikä joku varausvvuoro, en tajua.
Viestin lähetti dude
Kuka on puhunut mitään pelaajista?
Mitä muuta Washington suostuisi ottamaan?
Rahaa? Ei kai sitä saa antaa tuosta vaan? Huonomman varausvuoron tai "future considerations"? Oikein järkevää ottaa niitäkään.
Paremman varausvuoron? Torontohan viisas olisi.
Mitä muuta voi vaihtaa? Kassillisen mailoja tai kasan kiekkoja, niistähän tässä äijät on puhunu? =)
Vaihdossa Washingtoniin Jakub Klepis, kertoo sportnet.ca.Viestin lähetti WiLkKu
Grier to Buffalo
Lähde TSN, ESPNews