Setzinger palaa Wieniin

  • 10 475
  • 48

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt helpottaa hieman. Sprt*** mikä se nyt oli sopimuksen uutisoinnin jälkeen käväisi mielessä, että tätäkö todella tarkoittaa, että puuttuvien pakin ja hyökkääjän paikalle haetaan niin hyvät miehet kuin rahat riittävät. Aloin todella pelätä, että rahat eivät sitten riittäneet yhtään mihinkään.

Jos konsonanttihirviö on kuitenkin hankittu vain paikkaamaan Setzingeriä ja oikeat vahvistukset vielä tulossa, ei tilanne näytäkään enää ihan niin synkältä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Eltsu on kone!

Elton kirjoitti:
On siis 100% varmaa, että Olli ei kerhossa tulevalla kaudella pelaa!.....
...Lähteitä en ole perinteisesti paljastanut, enkä tee poikkeusta Ollinkaan kohdalla!

Niin, en malta olla kehaisematta, että olet sinä aikamoinen asiantuntija! Tästä hyvästä sinulle annettakoon merkkipapukaija ja 110-metrin aidat.

Mitä noihin lähteisiin tulee, niin sehän nyt on ihan normaalia, että mummot juttelevat pankin kassatädeille. Tai siis tässä tapauksessa sedälle.

Täältä tähän
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
ervatsalo kirjoitti:
Niin, en malta olla kehaisematta, että olet sinä aikamoinen asiantuntija! Tästä hyvästä sinulle annettakoon merkkipapukaija ja 110-metrin aidat.

Mitä noihin lähteisiin tulee, niin sehän nyt on ihan normaalia, että mummot juttelevat pankin kassatädeille. Tai siis tässä tapauksessa sedälle.

Täältä tähän

Niin, kyllä on kerhon ns. asiantuntijoilla siiten kovat lähteet jos mummot kyykyttävät palstan ns. sisäpiiriläiset!

Mummoissa on tulevaisuus!
 

Luiro

Jäsen
Elton kirjoitti:
juttelin asiasta viimeksi tänään Ollin kanssa.


Taas yksi kirjoittaja, jolla on tarve esittää kuuluvansa sisäpiireihin ja elvistellä sillä. Asutko Oliverin kanssa samassa talossa ja morjestit muuttokuormaa kantavaa naapuria ja kysyit mihin mies on menossa. Vastasi, että Itävaltaan ja nyt voit kertoa puhuneesi suurista asioista kaverin kanssa.

Ei missään tapauksessa ole hieno homma, jos joutuu henkilökohtaisten syiden takia moisen ratkaisun tekemään. Paras ratkaisu tässä tilanteessa Oliverin kannalta.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Täähän on kuin Schneiderin lynkkajaisissa..

Eli nyt ruipelot lopetatte ne 'sen mukaan mitä minä olen kuullut' yms. vihjailut siitä että tiedätte enemmän mutta ette henno kertoa koska olette niin hävyliäitä. Joko ette vihjaile tietävänne tai sitten kerrotte että mitä ne henkilökohtaiset syyt ovat. Onko esim. joku omainen sairaan tai muuta vastaavaa?

Laittakaa vaikka yv:llä niin minäkin liityn 'joo, kaikille paras tässä tilanteessa josta en kerro enempää'-kuoroon.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Luiro kirjoitti:
Taas yksi kirjoittaja, jolla on tarve esittää kuuluvansa sisäpiireihin ja elvistellä sillä. Asutko Oliverin kanssa samassa talossa ja morjestit muuttokuormaa kantavaa naapuria ja kysyit mihin mies on menossa. Vastasi, että Itävaltaan ja nyt voit kertoa puhuneesi suurista asioista kaverin kanssa.

Ei missään tapauksessa ole hieno homma, jos joutuu henkilökohtaisten syiden takia moisen ratkaisun tekemään. Paras ratkaisu tässä tilanteessa Oliverin kannalta.

Niin, itsehän en ole syntyperäisiä hämeenlinnalaisia, joten pätemisen tarve ja elvistely ei ole synnynnäistä!

Selvitin vaan eräälle kerhohenkiselle nimimerklille, että tarkoitukseni ei ollut millään tavalla vittuilla Ollin lähdön johdosta, koska tiedän, että lähdön syy ei ole millään muotoa mukava.

Ollin kanssa olemme työni kautta tunteneet jo pitkän aikaa, enkä nää siinä mitään ihmeellistä tai elvisteltävää. Jos sen joku täällä elvistelynä ottaa, niin sehän ei ole minun ongelma!
 

simicek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Predators
Olli istuskeli..

Ruokatunnilla ollessani näin Ollin äitinsä kanssa Tawast Bankin terassilla nauttimassa virvokkeita ja sauhuttelemassa...vaisun oloinen oli mies..
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Totuus paljastuu

Elton kirjoitti:
Ollin kanssa olemme työni kautta tunteneet jo pitkän aikaa, enkä nää siinä mitään ihmeellistä tai elvisteltävää. Jos sen joku täällä elvistelynä ottaa, niin sehän ei ole minun ongelma!

Niin, lehdessähän luki taannoin, että Ollilla on lukuisia tatuointeja ja lisääkin on kuulemma tulossa.

Tämähän merkitsee ilman muuta sitä, että Olli notkuu joko vankilassa tahi on sitten karannut merille, josta johtuen herran sopparikin purettiin.

Tästä kaikesta voimme vetää sen johtopäätöksen, että nimimerkki Elton on joko vanginvartija tahi merenkävijä, koska ilmiselvästi mainitsee tunteneensa Ollin jo "pitkän aikaa työnsä kautta!"

Itse olen ollut aina sitä mieltä, että vanginvartijat ja merimiehet eivät elvistele turhista, koska olen itsekin sotilasarvoltani matruusi ja nukkunut yhden yön Upinniemen varuskunnan putkassa, eli nämä häkkiolot ja roistonpaimenet ovat kyllä tuttuja.

Em. mainitussa putkassa oli tosin ovi auki, koska olin ns. palvelustehtävissä enkä siis suinkaan edesvastuuseen saatettuna ja telteenkorjattuna. Mutta tärkeintä onkin se periaate.

Täältä tähän
 

Luiro

Jäsen
Elton kirjoitti:
Niin, itsehän en ole syntyperäisiä hämeenlinnalaisia, joten pätemisen tarve ja elvistely ei ole synnynnäistä!


Kyllä ne karvat vielä sullekin alkaa kasvamaan, joten älä huolehdi. Minä ymmärrän, että se väliin ahdistaa ja tekee mieli kiukutella ihmisille, jotka eivät sitä teinin angstia oikein ymmärrä.

Olen minäkin nähnyt Oliverin. Se oli kaukalossa ja minä katsomossa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Twite kirjoitti:
Laittakaa vaikka yv:llä niin minäkin liityn 'joo, kaikille paras tässä tilanteessa josta en kerro enempää'-kuoroon.
Tulihan sitä yv:tä. Höh, sanon minä. Moinen syy, mikäli siis on totta kuin kirkonrotta, kuulostaa pullamössöilyltä. Lähteeni tosin oli epäluotettava taho joka on saanut ansaitsemattoman paljon huomiota eräässä toisessa ajankohtaisessa asiassa.
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Vaikka en kyllä näissä asioissa tuollaista yyveilyä ymmärräkään, niin pistäkäähän nyt sitten minullekin tietoa Setzingerin suhteen. Kiitos.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kun kerran herra Oliver Setzinger on itse ilmoittanut lähtönsä syyksi henkilökohtaiset perhesyyt, niin mitäpä sitä nyt täällä sen enempää puimaan tai tuomitsemaan. Joillakin ihmisillä nyt vain on elämässään tärkeämpiäkin asioita kuin HPK, mikä sinänsä kuulostaa kyllä meikäläisen korvaan vähintäänkin omituiselta.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Luiro kirjoitti:
Kyllä ne karvat vielä sullekin alkaa kasvamaan, joten älä huolehdi. Minä ymmärrän, että se väliin ahdistaa ja tekee mieli kiukutella ihmisille, jotka eivät sitä teinin angstia oikein ymmärrä.

Olen minäkin nähnyt Oliverin. Se oli kaukalossa ja minä katsomossa.

Menit sitten kaivamaan säälittävimmän provo kortin hihasta: "sä ootki teini" !

Varsin ala-arvoista provoilua!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Olivat syyt mitkä tahansa niin harmin paikka Kerhon ja liigan kannalta, koska pidin Setzingeriä yhtenä niistä pelaajista joka olisi tehnyt läpimurtonsa yleiseen tietoisuuteen ensi kaudella.
 

Luiro

Jäsen
Kertokaa mullekin, että miksei Olli jatka Hämeenlinnassa, kun te kaikille muillekin kerrotte.

Niin Elton. Varsin ala-arvoista provoilua täällä jaksaa monikin harrastaa.
 

"JELINEK"

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK aina ja iän kaikkisesti
No, mä kerron! Se on maalivahti..... No, tää on vaan arvaus. Vai onko sittenkään. Kukahan senkin tietää!! Éhkä sitten joskus!
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Elton kirjoitti:
Muuten tämä Spurkts sopii kerhon nälkäkuuribudjettiin vallan mainiosti, hän ei varmasti ala valittamaan kaapeli tv:stä tai pesukoneesta vaan viikon vanha Riikan-Sanomat ja pala mäntysuopaa riittää vallan mainiosti!

Elton kirjoitti:
Jos samalla hinnalla kerho saa edes lähelle yhtä hyvän pelaajan kuin Setzi oli, lupaan tarjota koko sikakatsomolle tuopin joka kotimatsissa!

Hetken mietin tohdinko tiedustella, mutta alkaako tarjoilu kenties jo ensi lauantain Kärpät-ottelussa vai vasta sitten kun Jokerit saalistaa ensimmäisen voittonsa ja pahin kaudenaluskrapula on ohi itse tarjoilun järjestäjältä?
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Oliver Setzinger pelaa tällä hetkellä Vienna Capitalsin kakkosketjun keskellä toisella laidallaan todellinen Power-Forward Jari Suorsa, jonka jokunen muistanee Ilveksestä.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Ohessa paskapuheitten ja spekulaatioiden kumoamiseksi suoraan Itävallasta Setzingerin lähdön syyt (Jätän kääntämättä) :

The Reason for Oliver to come back to vienna - his home town - was, because he didn't want to stay any longer in Finnland. He wanted to be together with his family and friends.

Many Capitals-Players played with Oliver in Vienna's
Junior Hockey. They all were friends since a very, very long time. Oliver
thinks, that it's no backspace for him to come back from finnland to
Austria, because he's playing another, bigger part in Vienna.

He's one of the best players here and he could become Topscorer. He says, that if they really want them for the NHL (he got drafted by the Nashville Predators in 2001) they want him, when he plays in Austria too. And first of all he wanted to do, what he wants to do. Last years he ever did, what any managers and agents wanted him to do.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Vesa kirjoitti:
Ohessa paskapuheitten ja spekulaatioiden kumoamiseksi suoraan Itävallasta Setzingerin lähdön syyt
Eli koti-ikävä ja ei huvita treenata? Höh, kyllä joku oikeampi syy olisi ollut coolimpi.
 

C5-Jarppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,Maajoukkue mallia Suomi
Faktaa toiselta suunnalta!

Vesa kirjoitti:
Ohessa paskapuheitten ja spekulaatioiden kumoamiseksi suoraan Itävallasta Setzingerin lähdön syyt (Jätän kääntämättä) :
He wanted to be together with his family and friends.

Todellinen syy oli perheen (vanhemmat eroamassa ja äiti pyysi Ollia tuekseen)ongelmat! Toissijaisia oli sitten nämä kaikki muut jälkeenpäin keksityt lisäsyyt.

Vienna Capitals yritti jo pitemmän aikaa ostaa syksyllä Oliverin sopimusta ulos. Ja Kerhon top-kolmikko "kiristi sopimuksesta" kaikki ylimääräiset eurot mukaan Hämeenlinnan päähän.

Janis tuli ja ei kyllä hirveästi ole sen sijaan ollut ikävä enää Ollia. Hyvin on korvannut miehen jättämän aukon joukkueeseen.
Samalla Ollin NHL-ura ainakin vaikeutui varmasti lisää, jos nyt tämä episodi ei sitten torpannut kokonaan sitä. Ei ainakaan auttanut, väitän minä!
Ja vanha faktahan on, että turhaa on pitää joukkueessa yhtä jo henkisesti poismuuttanutta pelaajaa mukana rämpimässä (vrt. esim. katastrofaalinen Saipa- harjoituspeli).
 

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
Kiinnostaisi tietää, että miten Olli on siellä kotimaassaan pelannut tai pärjännyt, jos jollain on jotain tietoa tai tilastoja niin olisi hyvä jos niitä tänne saisi, yms. kommenttia jos tietoa.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Pelaa Capitalsin "kakkosvitjassa" - dominoi liigassa.
Pisteitä 7.7+5=12

Fanien ykkössuosikki.
Rinnalla pelaajat vaihtuneet välillä - nyt rinnalla Jari Suorsa (8.3+5=8).
 

Naama

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tappara
Harmillista, että Setsi lähti pois.

Olisi mahtunut loistavasti nykyiseen Kerhojengiin. Muutenkin mukava sälli, olen muutaman kerran jutellut kaverin kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös