Serranon perhe

  • 70 453
  • 201

Palvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nostetaan ketjua ylös. Täytyy todeta että instragramscouttauksen perusteella Teten näyttelijä on edelleen todella kaunis nainen.

Mitä itse sarjaan muuten tulee, niin todella loistavaa viihdettä. Tuli aikanaan Yleltä seurattua ja DVD:ltä kerran katsottua lävitse. Tässä kun on pohtinut mitä sarjoja rupeaisi katsomaan, niin nousi tämäkin taas mieleen, että pitäisikö katsoa uudestaan läpi.

Katselin eilen muutamia pieniä pätkiä Youtubesta ja täytyy edelleen todeta, että vaikka Lucian kuolema oli harmillinen, niin jo silloin olin sitä mieltä, että se on erittäin laadukkaasti tehty. Tuli katsottua kyseinen pätkä espanjankielisinä ilman tekstityksiä ja vaikka läheskään kaikkea ei siitä ymmärtynytkään, niin kyllä se silti sai silmäkulmat kostumaan.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katselin eilen muutamia pieniä pätkiä Youtubesta ja täytyy edelleen todeta, että vaikka Lucian kuolema oli harmillinen, niin jo silloin olin sitä mieltä, että se on erittäin laadukkaasti tehty. Tuli katsottua kyseinen pätkä espanjankielisinä ilman tekstityksiä ja vaikka läheskään kaikkea ei siitä ymmärtynytkään, niin kyllä se silti sai silmäkulmat kostumaan.

Tuo oli kyllä todella hyvin mielestäni tehty ja yksi harvoja kertoja tosiaan kun itsekin herkistyi tv:ssä jonkun kuolemalle. Tavallaan sarjan hyvyys tässä mielestäni tulee hyvin esille, vaikka mielestäni tuo on yksi hauskimpia tv-sarjoja mutta samalla myös Espanjassa osataan tuo draamapuolikin hoitaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös