On mainittu. Se samanlaisuus aiheuttaa pienen korvamadon vaaran. ”Mä tunnen sinut pikku-Seppo...”En tiedä onko joku jo maininnut (laiska), mutta mun korvaani tuossa Zedulin biisissä kertsi kuulostaa Tehareiden ”Hetken tie on kevyt”-biisiltä?
On mainittu. Se samanlaisuus aiheuttaa pienen korvamadon vaaran. ”Mä tunnen sinut pikku-Seppo...”En tiedä onko joku jo maininnut (laiska), mutta mun korvaani tuossa Zedulin biisissä kertsi kuulostaa Tehareiden ”Hetken tie on kevyt”-biisiltä?
Onnelathan oli ihan kovinta paskaa, mitä parikymppinen jannu saattoi tietää tuossa 10-15 vuotta sitten. Kaikki sen ajan nuoret tiesi Onnelat. Eikä siinä iässä kiinnosta muu, kuin että sieltä saa paljon viinaa, ja että siellä on musiikkia, joka soi lujalla ja sitä tälläiset tanssitaidottomatkin pystyy kännissä tanssimaan.
Omasta iästäni ja rock-henkisyydestäni johtuen vaikuttaa etten ole Zedun jointeissa viihtynyt. Oikeastaan ainoa jossa olen varmuudella käynyt, on Barfly Helsingissä. Muistan sen Onnelan kyllä joka oli Tennispalatsia vastapäätä, ja sen jonoa ihmettelin ohikulkiessani.
SK-kortista täytyi kyllä olla edukkaampikin versio, jolla oli kanta-asiakasetuja. Sellainen itsellä oli ja maksu meni ainoastaan kerran, ostohetkellä. Olisiko ollut vielä 10€.
Niitataan tässä yhteen pari toisiinsa liittyvää, mutta samalla harhaista faktana todettua. Kotikuntani Onnela oli jaettu useampaan, eri musatyylin mukaan nimettyyn, osaan. Yksi niistä oli nimenomaan ROCK ja sen vuoksi ainoa klubi, jossa nuorena tuli pyörittyä. Siellä ei todellakaan tanssittu, vaan katsottiin sohvilta tai pöydistä musavideoita rock-biiseistä, joita oli oikeus vieläpä tiskillä käydä toivomassa. Jossain vaiheessa De Luca os. Koskinen oli tullut tulokseen, että rock'n'roll on kuollut ja tyylikäs rock-ilme maalattiin Marimekon kukkakuosiin. Loppui tähdellä Onnela-visiitit samalta istumalta. Oli aikansa helmi, paljon loistavia baarireissuja tuli tuonne heitettyä.
SK-kortista täytyi kyllä olla edukkaampikin versio, jolla oli kanta-asiakasetuja. Sellainen itsellä oli ja maksu meni ainoastaan kerran, ostohetkellä. Olisiko ollut vielä 10€.
Rick Astley, tuosta mallia!Oli kyllä mahtava video. Ei saatana sentään.
Ei voi edes internetin trollailukulttuuri olla niin raaka että pistää rickrollauksen päivittäen zedudelukaukseksi.Rick Astley, tuosta mallia!
No älä muuta sano. Siperiaan joutasivat moiset terroristit. Onneks voi aina linkittää hyviä Tinzejä ja Kulmuneita vailla pelkoa rollauksista.Ei voi edes internetin trollailukulttuuri olla niin raaka että pistää rickrollauksen päivittäen zedudelukaukseksi.
Onneks voi aina linkittää hyviä Tinzejä ja Kulmuneita vailla pelkoa rollauksista.
Tiedän. Mä joudan helvettiin...Joskus vielä uskoin ihmisten hyväntahtoisuuteen ja vilpittömyyteen. En enää. Julmaa pilaa. Niin julmaa.
Niitataan tässä yhteen pari toisiinsa liittyvää, mutta samalla harhaista faktana todettua. Kotikuntani Onnela oli jaettu useampaan, eri musatyylin mukaan nimettyyn, osaan. Yksi niistä oli nimenomaan ROCK ja sen vuoksi ainoa klubi, jossa nuorena tuli pyörittyä.
Ite oot harhainen kun mua sanot!
Soiko siellä oikeasti rock-musiikki, vaiko "Jump" ja "I was made for lovin' you"-tyyppinen shitti?
Perkele, kun tuonnekkaan ei sitten päässyt, vaikka Sedun jotenkin tunnenkin..
Apulannasta en tiedä, mutta tuo Tefloneiden ja Zedun yhteisbiisi on enemmän kuin todennäköinen. Vastahan Teflonit tekivät "yhteisbiisin" Tinzen kanssa ja vuosia sitten Nykäsen Matin kanssa. Tuo Zedun kanssa tehty biisi kuitenkin todennäköisesti striimaisi melko kivasti ja sillä saisi taas bändin nimen otsikoihin.Mutta nyt kunnioitukseni Apulannan suuntaan on koetuksella. Ei kai nuo tosissaan, Seiska halunnut ymmärtää jonkun twiitin väärin.
”Esimerkiksi Apulanta-yhtyeen nokkamies Toni Wirtanen sekä Teflon Brothers -yhtye kannustivat somessa Zedu De Lucaa ja tuumailivat jopa mahdollista yhteistyötä tulevaisuudessa.”
Apulannasta en tiedä, mutta tuo Tefloneiden ja Zedun yhteisbiisi on enemmän kuin todennäköinen. Vastahan Teflonit tekivät "yhteisbiisin" Tinzen kanssa ja vuosia sitten Nykäsen Matin kanssa. Tuo Zedun kanssa tehty biisi kuitenkin todennäköisesti striimaisi melko kivasti ja sillä saisi taas bändin nimen otsikoihin.
Valavuoren on asunnottomana hiukan hankala asettua ehdolle mihinkään vaaleihin. Poste restantella ei taida olla omaa vaalipiiriä.Jaha, siinä taisi mennä Valavuoren saumat eduskuntaan 2023 vaaleissa, JOS siis Sedu vielä sinne tähtää.