Seksikkäin olympiaurheilijatar

• 8 540
  • 47

Seksikkäin olympiaurheilijatar

• Julia Tshepalova

Ääniä: 50 41,7%
  • Kaisa Varis

Ääniä: 9 7,5%
  • Andrea Henkel

Ääniä: 10 8,3%
  • Anni Friesinger

Ääniä: 4 3,3%
  • Henna Raita

Ääniä: 5 4,2%
  • Natalia Butyrskaja

Ääniä: 6 5,0%
  • Michelle Kwan

Ääniä: 7 5,8%
  • Kirsi Hänninen

Ääniä: 3 2,5%
  • Joku muu, kuka?

Ääniä: 26 21,7%

• Äänestäjiä
    120

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Kuulin eilen parin naispuolisen henkilön keskustelua aiheesta,
että kuinka namupoju Jari Mantila onkaan ja tällainenhan
provosoi minua aloittamaan äänestyksen mutta miehenä tietysti valitsen aiheen vastakkaisen sukupuolen puolelta.

Rocco

Jäsen
Emma Laaksonen

nami-nami

Bayern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Huuhkajat
Ihmeelliset vaihtoehdot tässä äänestyksessä. Mitä Kaisa Varis ja Kirsi Hänninen tekee listalla? No, makunsa kullakin.;)
Norjalainen kumparelaskijatar Kari Traa on ehdottomasti seksikkäin - eikä vähiten paljastavien valokuvien takia. Tshepalovastakin löytyy muuten aika hyviä kuvia. Esim. Futisfoorumilla näitä on esillä.

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Minä tykkään Maria Butirskayasta. Siitä todennäköisesti kuitenkin oletettavasti on kysymys eikä Nataliasta. Täytynee katsoa taas naisten luistelut ei meinaan mikään pahemman näkönen tytsy. Myös Emma Laaksonen näyttää herättävän jonkin silmissä kauneutta. Ei kyllä meikäläisen, kuten ei koko naisjellonien ryhmäkään.

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Viestin lähetti Bayern
Ihmeelliset vaihtoehdot tässä äänestyksessä. Mitä Kaisa Varis ja Kirsi Hänninen tekee listalla? No, makunsa kullakin.;)

Puolittain piloillani minä osan näistä vaihtoehdoista laittelin. Mietin hetken aikaa jopa, jos olisin laittanut jonkun curling-matamin mutta ne ei taitaisi palstan seuraajille mitään kertoa.

Kari Traa kieltämättä unohtui itsellä, vaikka kun mietin tuota listaa, se olikin mielessä jossain vaiheessa.

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Viestin lähetti ruoska
Minä tykkään Maria Butirskayasta. Siitä todennäköisesti kuitenkin oletettavasti on kysymys eikä Nataliasta.

Näköjään tuli kämmättyä etunimen kanssa. Pitäisi tarkistaa nähtävästi aina kun näitä listoja tekee. Mariaa toki tarkoitin.

Edit:
Enkä näköjään pysty itse edes korjaamaan tuota kuntoon.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Saksalainen naisluistelija Kati ... joku. Fischer? Ei hajua, mutta upea kissa oli.

The Rock

Jäsen
Kanadalainen taitoluistelija joka juuri sai sen kultamitalin, oisko ollu Jamie Sale tai jotain sinne päin?

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Larissa Lazutina :D No ei, oma vastaus se saksalainen lumilautailija, oiskohan ollu joku Nicola Thost tjsp.

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Näitä seksikkäitä naisurheilijoita on monia. Parhaiten on jääny mieleen se yksi Saksan ampumahiihtäjä (nimi ei tuu mieleen), Norjan Liv-grete Skelbjerd- Poiree ja USA:n jääkiekkoilija Natalie Darwitz. Ei varmaankaan menny nimet oikeen mut suunnilleen kuitenkin.

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
EPISprotesti

No toi Zepaloova johtaa ihan vain sen takia kun on vilatellut tissejään...tosin onhan sekin kai seksikästä...hmmm...

Mutta kuitenkin Kari Traan puuttuminen on vähän outoa, vai olisiko voittanut liian selvästi??Ainakin mun ääni olisi mennyt norjaan...

Tuli mieleen jonkun iltapäivälehden taannoinen äänestys Suomen seksikkäimmästä naisesta. Ehdokaslistalta oli 'unohdettu' pois Janina Frostell ja Linda Lampenius, kun halusivat jonkun 'uuden' seksikkäimmäksi....äänestyksen sitten voitti muistaakseni Karita Tuomola!!!

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Viestin lähetti Diamond
Näitä seksikkäitä naisurheilijoita on monia. Parhaiten on jääny mieleen se yksi Saksan ampumahiihtäjä (nimi ei tuu mieleen), Norjan Liv-grete Skelbjerd- Poiree ja USA:n jääkiekkoilija Natalie Darwitz. Ei varmaankaan menny nimet oikeen mut suunnilleen kuitenkin.

Tarkoitatko tuolla saksattarella Andrea Henkeliä, normaalimatkan olympiavoittajaa? Hän on nimittäin minun suosikkini :)
Täytyy sanoa, ettei Raphael Poireella ole huono naismaku. Kyllähän Liv-Grete kaunis on.
Ohan noita varmaan muitakin, mutta ei nyt jaksa luetella..:D

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Sanotaan vaikka Julia Tshepalova.

(varsinkin suomalaiset) naisjääkiekkoilijat näyttävät suurimmalta osin lesboilta. Ja mikäli tutun naisjääkiekkoilijan kertomukset paikkansa pitävät, niin aika suurelta osin myös ovat sitä miltä näyttävät. En nyt tarkoita tällä maajoukkuetta, vaan yleensä.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kanadalainen taitoluistelija Jamie Sale.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Joo mä olen kanssa kuullut juttua tosta naiskiekkoilijoiden erikoisesta seksuaalisesta suuntauksesta, yksi entien muijafrendi kertoi että lopetti lätkän pelaamisen teininä kun pukuhuoneessa oli liian monta matonsyöjää...

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Nicola Thost

Voi pojat, Saksalainen lumilautailija Nicola Thost on kyllä sellanen makupala mäessä ja sen ulkopuolella, että siitä voi jo nähdä märkiä päiväunia!

Ski-expossa tässä muutama vuosi sitten mimmi oli tekemässä sponsorinsa (NITRO) kanssa kamppanjatyötä uuden pro-model-lautansa takia ja voin kertoa, että kyllä pärjäisi vaikka missikisoissa. Huonolla englannilla nimmarit kotiin ja kuola valui vielä Hämeenlinnan rampin kohdalla.....

Herttileijaa mikä nainen!

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Julia Tshepalovaa äänestin, mutta kyllähän niitä seksikkäämpiäkin löytyy. Mm. taitoluistelijat ovat aikasen seksikkäitä, niin ja Kari Traa.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ryssien naisten Curling tiimissä pelaa yks pitkähiuksinen blondi, en ole kunnon lähikuvaa nähnyt mutta ei näyttänyt pahalta.

Jos joku himosurffari haluu etsiä hänen kuvan niin olisin kiitollinen...

Tässä yks linkki, ei oo tarpeeks läheltä tosin.

http://www.wcc2001.com/images/RussiaF.jpg

Viimeksi muokattu:

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
hehe

pakko oli äänestää Hännistä kun tuskin ketään muuta häntä äänestää, kuinka väärässä olinkaan!!! Siellähän oli heit 2 henkilöä yhteensä...

Ettei tulis kirsille suru puseroon:rolleyes:

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika monta kivan näköistä naistahan sieltä on ruudusta bongannut. Ainakin enemmän kuin pitkänmatkanjuoksuista. :D

Näin Ruotsin tv:n puolelta sattumalta pätkän naisten curlingmatsista Venäjä-Ruotsi, ja täytyy sanoa, että aikamoisia paketteja olivat kaikki Venäjän tytöt. Ne oli täysin laitettuja, niinkuin Venakot usein ovat ja vartalonmyötäiset housut olivat melkoisen mukavat.

Myös naisten alppihiihdon lähdössä on mukavan antelias se takaapäin oleva kuvakulma. Hyvin muodostuneita kankkuja piisaa.:p

Hilde Gerg on aikamoisen viehättävä kokonaisuudessaan, jos muistan oikein.

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
nyt se löyty!!
Australian Alisa Camplin.. freestyle: hypyt
kyllä oli kaunis blondi.. ja ihan älyttömän
hyvä fiilis päällä palkintopallilla.. vähän rupes itkettämään
kun Australian kansallislaulu soi..mutta kyllä se kaunis
hymy taas palasi kasvoille...siinä oli kisojen kaunein mun mielestä ja olen todella onnellinen että voitti lajinsa :)

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Tuo Tonny de Jong näytti olevan aikasta vahvoilla tällaisessa kisassa. Onkos tuosta Kari Traasta muita linkkejä porukalla tiedossa, tai muista listalla olleista? Telkussa niillä o yleensä kasvot laseilla tms. peitettynä eikä ulkonäöstä voi sanoa juuri mitään. Vielä en antanut ääntäni kellekkään.

-ipa rules

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy