Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 954 011
  • 47 142

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Kiitos kaikille puurogateen osallistuneille. Kiva huomata että ihmiset syövät puuroa. Puuro on hyväksi pääkopalle, luille sekä polvinivelille. Lähdettä tälle ei ole. Jos kuitenkin moista kaipailet, se löytyy keväällä valmistuvasta gradustani: Puuron hyödyt ja haitat.

Tämän päivän kysymys: minkälaisia ja kokoisia ikkunoita ja ovia kodistasi löytyy? Minulta löytyy pelkästään ovaalin muotoisia ikkunoita, kooltaan 38x41cm. Oveksi olen teetättänyt Hobitti-tyylisen kaarioven, jonka avatessani saan fiiliksen että kömpisin omaan onkalooni. Ovi on hieman pieni, joten joudun konttaamaan sisään ja ulos. Mutta se ei haittaa. Oven hienous, upeus ja mahtavuus ajaa kaikkien haittojen edelle. Rakastan oveani. Ikkunoistani vain pidän.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jos on hotellin aamupalalla, niin silloin pitää olla muutama asia: karjalanpiirakka, munavoita, pekonia ja kaurapuuroa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ootteko ikinä raportoineet itseänne esim. kännissä? Mä en siis oo, kuhan mietin kun tuokin on aivan mahdollista.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ootteko ikinä raportoineet itseänne esim. kännissä? Mä en siis oo, kuhan mietin kun tuokin on aivan mahdollista.
Tota vois jo sanoo rehellisesti huomiohuaraamiseks. Takuulla joku on.
 
Viimeksi muokattu:

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Löytyykö joltain kuvaa vuosituhannen alussa olleesta koffin monipakkauksesta, joka oli semmonen aika lailla neliön muotoinen vähän korkeampi pahvilaatikko?

Itsellä on selvä muistikuva semmoisesta, mutta kaverit ei muista ja eivät usko että semmoinen on ollut olemassa.
 

redpecka

Jäsen
Naiset jotka jalan alta ottaa -ketjussa kyselinkin taannoin, että mikä se taulu on jossa se punavalkoraidallisessa mekossa ja mustassa nahkarotsissa kurvaileva nainen tulee kohti? Onko jotain warhollia vai mitä. Ja tosiaan tuli kuvahaulla vastaan vaan punavalkoisia keittiörättejä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

redpecka

Jäsen
Naiset jotka jalan alta ottaa -ketjussa kyselinkin taannoin, että mikä se taulu on jossa se punavalkoraidallisessa mekossa ja mustassa nahkarotsissa kurvaileva nainen tulee kohti? Onko jotain warhollia vai mitä. Ja tosiaan tuli kuvahaulla vastaan vaan punavalkoisia keittiörättejä.
Otin kuvakaappauksen salorasta: tätä sexyä mimmiä tarkoitin. Eli kysytään tässä nyt että kenen teos olla?
 

Liitteet

  • sexy-nainen.PNG
    sexy-nainen.PNG
    352,7 KB · kertaa luettu: 353

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Löytyykö joltain kuvaa vuosituhannen alussa olleesta koffin monipakkauksesta, joka oli semmonen aika lailla neliön muotoinen vähän korkeampi pahvilaatikko?

Itsellä on selvä muistikuva semmoisesta, mutta kaverit ei muista ja eivät usko että semmoinen on ollut olemassa.

Ei löydy kuvaa mutta noi oli Millennium pack nimellä myynnissä ainakin osalla toimijoista. Muistelen itsekin tuommoista kantaneen useamman kerran juuri tuossa vuosituhannen vaihteessa, merkistä en ole varma mitä se oli.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mistä kaupasta kannattaa lähteä hakemaan Kantarelli & Kermaviili sipsejä? Vai onko ne jo pois, limited edition näyttäs olevan. En oo löytänyt mistään :(
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lymyääköhän joukossamme transvestisuutta?

"...mä en tule koskaan puhumaan mitään siitä mä näin. Meidän miesten täytyy pitää yhtä, muuten naiset pukee meiät kaikki takasin potkuhousuihin. SITÄ PAITSI, mä uskon, että miäs haistaa pikkuhousua kun tulee tilaisuus."

-TJ Rauno Vekkilä
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lymyääköhän joukossamme transvestisuutta?
Eikös kaikkien ystävä pettterillä ole ollut tapana varastella pyykkituvista pikkuhousuja yms. ja keikistellä ne päällä peilin edessä? Vai muistelenko omiani.
Mistä kaupasta kannattaa lähteä hakemaan Kantarelli & Kermaviili sipsejä? Vai onko ne jo pois, limited edition näyttäs olevan. En oo löytänyt mistään :(
Kontulan K-Supermarketissa oli ainakin vielä eilen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä on hiukan hakuammuntaa, mutta olen kahtena viime talvena katsellut netistä yhtä jouluaiheista peliä. Ja ajatellut että olisi mielenkiintoista itsekin omistaa tuollainen peli. Tietäisi mitä siinä esimerkiksi kysytään.

Nyt en kuitenkaan löydä netistä tuota peliä vaikka yritän googlettaakin. Eli kysytään nyt piruuttain ja kun yrittänyttä ei laiteta, että osaako joku neuvoa minut tällaisen pelin pariin?

Olisi pitänyt tallentaa muistiin tuo sivu mistä peliä voi tilata, mutta harmikseni näin en ole tehnyt. Peli oli muistaakseni jokin jouluaiheinen musavisa. Siinä pelissä oli kortteja joissa oli joulumusiikkiin liittyviä kysymyksiä. Peli ei ollut kovin iso ja olisiko tuo ennemmin ollut kortti- kuin lautapeli.

Ja jos muutenkin tiedät hyviä jouluaiheisia visoja, pelejä ja tekemistä niin saa vinkata. Vaikka ei olisi edes tuo nyt haettu peli kyseessä. Mielenkiinnolla seuraan erilaisia jouluaiheisia visoja, pelejä, leipomisia, puuhaa...

Mutta että tässä nyt on kysymys mukana, niin tosiaan kysytään nyt vielä, että satutko tietämään jouluaiheista peliä (mieluiten tietovisa) jonka voi netistä tilata?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kahdesti soittanut tänään joku Isosta-Britanniasta. Mitäköhän ne haluavat. Eri numerot vielä niin ei ole sama henkilö varmaankaan. Pitäisikö tässä huolestua vai vastata joku päivä jopa?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kahdesti soittanut tänään joku Isosta-Britanniasta. Mitäköhän ne haluavat. Eri numerot vielä niin ei ole sama henkilö varmaankaan. Pitäisikö tässä huolestua vai vastata joku päivä jopa?
Hahhah! Sama täälä! Miljoonia vissiin tiedossa!?

Mikä oli se ketju missä arvuuteltiin palstaveljen/ siskon habitusta...?
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Kahdesti soittanut tänään joku Isosta-Britanniasta. Mitäköhän ne haluavat. Eri numerot vielä niin ei ole sama henkilö varmaankaan. Pitäisikö tässä huolestua vai vastata joku päivä jopa?

Mulle soittelivat UK:sta viikko sitten. Sitten kun saivat kiinni, niin tarjosivat jotain sijoitusjuttuja. Kieltäydyin kohteliassti ja pistin luurin kiinni.

Tuli vain ajatus, jos oli tällainen nauhoitusten käsittelyjä harrastava porukka, niin taisivat molemmilta kerroilta saada vahvan "Yes"-sanan, kun kysyivät ihan etunimellä. Mutta sitten saivat vain "not interested" -kommentin.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Yleensä tulee kuukaudessa 0-2 puhelua numerosta jota en ole tallentanut. No tänään tuli päivän aikaan neljä. 044 7200 XXX yhteistä näille. Mitä helvettiä, ei minulla mitään rahaa ole mitä voisitte kusettaa minulta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös