Sekalaisten kysymysten ketju II

• 7 183 858
  • 47 315

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
En löytänyt sopivaa ketjua kysymykselle. Avopuolison mutsi hukkasi luurinsa ja auttaakseen puolisoni lankesi johonkin location tool nimiseen huijaukseen. Tarkoitus oli siis 50 sentin hintaan selvittää kadonneen laitteen sijainti. No, todellisuus oli peruutuksesta huolimatta 47e veloitus debit kortilta eikä luvattua palvelua tietenkään saatu.

Onko tuollaista maksua mahdollista vielä pankin (s pankki) kautta perua, vai voiko rahoille heiluttaa hyvästiksi? Puoliso on nyt niin nolona ettei kehtaa soittaa s pankkiin, koska arvelee sen olevan turhaa.

M@thieu

Jäsen
Ei ehkä ihan ole ykköspaikka kysyä, mutta toimiiko kanssapalstalaisilla ff2? Täällä herjaa kaikilla laitteilla ettei sivustoa löydy. Eräältä kaverilta kysyin, niin hänellä kuulemma toimii normaalisti, joten olen hämilläni.

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Ei ehkä ihan ole ykköspaikka kysyä, mutta toimiiko kanssapalstalaisilla ff2? Täällä herjaa kaikilla laitteilla ettei sivustoa löydy. Eräältä kaverilta kysyin, niin hänellä kuulemma toimii normaalisti, joten olen hämilläni.
Hyvin toimii täällä.

M@thieu

Jäsen
Joo. No erikoista. Sikäli kun ongelma on täällä päässä, mitähän asialle voisi koittaa tehdä? Herjaa siis kaikilla laitteilla, että sivusto on offline.

Edit: En näemmä ole ainoa, joka ei omilla nettiyhteyksillään sinne pääse.

Viimeksi muokattu:

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Sinällään hupaisaa, että Jatkoaika on se paikka josta itsekin lähdin etsimään mahtaisiko olla aiheesta keskustelua, mutta ei toimi täälläkään. (tietysti ainoat kaksi suomenkielistä keskustelufoorumia joita käytän) Kuulemma keskustelua ollut että joillakin toimii ja joillakin ei, syystä ei tietoa.

Glove

Jäsen
Eilen illalla ei toiminut, tänään toimii.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Eilen illalla ei toiminut, tänään toimii.
Täällä taas eilen iltapuolella pääsi, mutta nyt ei.

Eiköhän tuo taas jossain vaiheessa "herää" henkiin.

M@thieu

Jäsen
Sinällään hupaisaa, että Jatkoaika on se paikka josta itsekin lähdin etsimään mahtaisiko olla aiheesta keskustelua, mutta ei toimi täälläkään. (tietysti ainoat kaksi suomenkielistä keskustelufoorumia joita käytän) Kuulemma keskustelua ollut että joillakin toimii ja joillakin ei, syystä ei tietoa.
Joo, hieman sopimattomalta tuntui lähteä täältä kyselemäänkään. Aamupäivästä alkaen on tosiaan taas toiminut.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Laitatteko pantittomat tölkit metallinkierrätykseen vai palautatteko kauppaan?

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Laitatteko pantittomat tölkit metallinkierrätykseen vai palautatteko kauppaan?
Riippuu mistä löydän, jos menossa palauttamaan niin automaattiin ja jos kotimatkalla niin metallinkeräykseen.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Meidän lähikaupan automaatti ilmoittaa "Ei panttia" ja paalaa samaan (?) paaliin, eli automaattiin
Lähinnä mietin, että kierrättyykö ne paremmin jos ne pantittominakin vie pullonpalautukseen. Mulla aika paljon noita kertyy. Olen pääosin lytännyt ja vienyt metallinkierrätykseen.

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Lähinnä mietin, että kierrättyykö ne paremmin jos ne pantittominakin vie pullonpalautukseen. Mulla aika paljon noita kertyy. Olen pääosin lytännyt ja vienyt metallinkierrätykseen.
Samaa matskuu ne on kuin pantillisetkin, eli säästyy lajittelun vaiva metallin keräyksessä.
(mutu- tuntuntuma)

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vien pantittomat tölkit ja pullot pantillisten kanssa pullonkeräykseen. Muun metallin ja lasin laitan taloyhtiön kierrätysastioihin, jotka muutenkin tuppaavat täyttymään niin en laita sinne ylimääräistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy