Sekalaista keskustelua, suuria tunteita, painimista ja vääntämistä Oulun Kärpistä

  • 494 880
  • 2 244
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuo nyt oli lähinnä kevennykseksi tarkoitettu. Eikä Juhi itsekään sitä kovin vakavalla naamalla heittänyt. Ja syyt seurasiirtoon olivat tällä kertaa ihan päinvastaiset. Jos parilla edellisellä kaudella Juhi on "joutunut" lähtemään jengistään heikkojen otteiden takia, tällä kertaa hän "pääsi" lähtemään hyvien otteiden ansiosta.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jokohan tiistaina Jukureita vastaan paukkuu ennätykset Pyörälän osalta? Aletaan olla jo lähellä...
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Osaako joku Kalevan tilaaja sanoa mahtaakohan tuo Joona Huttulan juttu olla huomisen printtilehessä? vaikuttaa mielenkiintoselta.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Ajatelkaa, kauden likaisimman pelaajan titteliä pitää edelleen hallinnassa meidän paha poika Jussi kahdeksan ottelun pelikiellollaan! :-D Liigalla pyyhkii hyvin, kun edes aivovammojen aiheuttajat eivät ole törkeydeltään samassa kastissa.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Ajatelkaa, kauden likaisimman pelaajan titteliä pitää edelleen hallinnassa meidän paha poika Jussi kahdeksan ottelun pelikiellollaan! :-D Liigalla pyyhkii hyvin, kun edes aivovammojen aiheuttajat eivät ole törkeydeltään samassa kastissa.

Muuten ostan hyvinkin sarkasmisi, mutta pakko kommentoida tuota viimeistä lausettasi. Oikein hyvä, että liiga katsoi Nemecekin töötin oikein. Päähän kolisi, mutta hyvin on kurinpito katsonut teon kokonaisuudessaan. Pari peliä tuli medialisää, mutta muuten meni linjauksen mukaisesti. Jos loukkaantuminen olisi katsottu aiheutuvan Nemecekin törkeästä pelistä, kakku olisi voinut olla 15-20 peliä.

Ikävä lopputulos, mukana paljon huonoa tuuria. Änärissä olisi ollut hieno pommi ja eteenpäin.
 
H

Hidas_ja_kankea

Kärpät näköjään voittaa kaikki tilastot.

Täysin oikeutetussa suhteessa ovat Nemecek'in (7+0) ja Jokisen (6+2) pelikiellot, kun huomioidaan teon tahallisuus, eikä pelkästään vastustajan pahaa loukkaantumista. Kova pyrkimys Jokisella oli myös pääkontaktiin, mutta onneksi liike-energiat ja voimat eivät olleet tilanteessa kovia. Ehdottomasti vastustajaan loukkaantumisen vakavuus ei saa olla määräävä tekijä pelikiellossa.

Varsinainen rotta Jokisesta on tullut esiin, kiekko otetaan pois ja siitä seurauksena viikateisku käsille. Edellinen tapahtui HIFK-pelissä ja Pikkarainen muistutti seuraavan pelin läheisyydestä. Edellisessä (JYP) pelissä Lintuniemeä isku pohkeille, jonka seurauksena poikkarista JYP:lle jäähy. Toivoisin pelityyliin korjausta, koska nykymenolla kohta napsahtaa jotakuta leukaan.

Pahoittelut etukäteen kaikille fanipojille ja Jokis-lahkon jäsenille.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaihdoin keskustelun tähän ketjuun. Sopii varmaan paremmin tänne.
"Olet sekaisin."
Sinun ja minun näkemykset eivät usein kohtaa, eivätkä kohdanneet nytkään. Tuo ”olet sekasin” kommentti oli vain leikkisä heitto, jonka oli tarkoitus kuvata lyhyesti sitä, että taas kerran olemme ihan erimielisiä. Kuvittelin, että voisit suhtautua asiaan rennosti. Niin kuin jo aiemmin kirjoitin, en tarkoittanut pahaa.
Oletko koskaan miettinyt, että oma toimintasi täällä saattaa vaikuttaa myös siihen, miten muut sinua kohtaan käyttäytyvät? Keskustellaan asiasta, menet henkilökohtaisuuksiin, mitä seuraa uhriutuminen.
Olen miettinyt. Hassusti olen päätynyt juuri päinvastaiseen lopputulemaan kuin sinä. Nimimerkkiini kohdistuneita kirjoituksia on valtaisa määrä, siis sellaisia kirjoituksia, joissa ainoana asiana on McTorso. Tähdennän, että koen ne nimeomaan McTorsoon kohdistuneiksi, enkä ota niitä henkilökohtaisuuksina. Omat kirjoitukseni keskittyvät valtaosin asiaan.

Mitä tulee uhriutumiseen, niin uhriutuvia nimimerkkejä kohtaan liian usein. Itse en koe olevani erityisen uhriutuvaa tyyppiä. Jännä, että sinulla on minusta sellainen mielikuva.

Yhteisen asian äärellä ollaan, vaikka aina se ei siltä tunnu. Koetetaan nyt pystyä entistä paksunahkaisempina kannattamaan suosikkiseuraamme ilman keskenäistä katkeruutta. Molemmilla lienee kuitenkin hyvä tahto ja yhteinen tavoite. Tulta munille!
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaihdoin keskustelun tähän ketjuun. Sopii varmaan paremmin tänne.
Sinun ja minun näkemykset eivät usein kohtaa, eivätkä kohdanneet nytkään. Tuo ”olet sekasin” kommentti oli vain leikkisä heitto, jonka oli tarkoitus kuvata lyhyesti sitä, että taas kerran olemme ihan erimielisiä. Kuvittelin, että voisit suhtautua asiaan rennosti. Niin kuin jo aiemmin kirjoitin, en tarkoittanut pahaa.
Eivät kohtaa ei. Siksi kuuntelisinkin mielummin laadukkaita vasta-argumentteja koskien juurikin Kärppien viisikkopelaamista, ja erityisesti noita hitaita lähtöjä, missä hyökkääjät seisovat lähes hyödyttöminä keskialueella. Ymmärrän toki realiteetit, että monet täällä eivät ole järin kiinnostuneita itse pelillistä nyansseista, saatika niistä puhumisesta. Mutta jos asioista ollaan eri mieltä, niin toivoisin vastauksista myös jotain lisäarvoa keskustelulle. Pelkkä argumentti "no kyllähän ne toimii, kun ollaan voitettu", ei mielestäni ole järin validi. Kärpät on ollut kotiotteluissaan vaikeuksissa juurikin laadukkaita pelitapajoukkueita vastaan. Aina ei niinkään tuloksellisesti, mutta pelillisesti kyllä.

Yhteisen asian äärellä ollaan, vaikka aina se ei siltä tunnu. Koetetaan nyt pystyä entistä paksunahkaisempina kannattamaan suosikkiseuraamme ilman keskenäistä katkeruutta. Molemmilla lienee kuitenkin hyvä tahto ja yhteinen tavoite. Tulta munille!
Tästä olemme samaa mieltä, ja siksi yritänkin herättää keskustelua myös näiden epäkohtien tiimoilta. Koska usko tai älä, niitäkin löytyy tämän hetken sarjajohtajalta. Parannettavaa. Eihän tässä muusta olekaan kyse kuin siitä, että haluan Kärppien pärjäävän myös pelitavallisesti kevään koitoksissa. Nyt nähdyllä kotipelaamisella en siihen usko, sen ovat pelillisesti osoittaneet monet seurat tämän kauden aikana.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siksi kuuntelisinkin mielummin laadukkaita vasta-argumentteja koskien juurikin Kärppien viisikkopelaamista, ja erityisesti noita hitaita lähtöjä, missä hyökkääjät seisovat lähes hyödyttöminä keskialueella.
Jos laadukasta pelitapakeskustelua kaipaat, kannattaa kääntyä jonkun muun puoleen. Minä en pelitapanyansseista juuri tiedä. Minun silmiini Kärpät pystyy lähtemään viiveellä kohtuullisen hyvällä prosentilla. En näe samanlaista hyökkääjien seisomista kuin sinä. Toki vastustajan intensiivinen ja oikea aikainen paineistus aiheuttaa ongelmia, mutta millepä joukkueelle ei. Kärppien pelaaminen on Mannerin alkuajoista monipuolistunut kovin. Alkuun oli käytössä yksi vaihde, nyt niitä on useampi. Se on menestyksen kannalta tärkeää.
ja siksi yritänkin herättää keskustelua myös näiden epäkohtien tiimoilta. Koska usko tai älä, niitäkin löytyy tämän hetken sarjajohtajalta. Parannettava
Tottakai aina on parannettavaa. Sinun olisi kuitenkin hyvä muistaa tosiasiat. Kritisoit perin voimakkaasti päävalmentajaa, joka on jokaisella kerralla voittanut Liigan runkosarjan, kun on leikkiin osallistunut. Manner on luotsannut Kärpät kolmeen peräkkäiseen runkosarjan voittoon. Kärpät on Mannerin alaisuudessa rikkonut runkosarjan piste-ennätyksen ja voittanut mestaruuden. Kun tätä menestystä peilataan Kärppien pelaajamateriaaliin kohdistamaasi kritiikkiin, en löydä kirjoituksistasi logiikkaa. Manner ei ole mielestäsi kartalla, joukkueessa on useita surkeita pelaajia, mutta silti Kärpät pärjää.

En halua liikaa kärjistää asiaa, sillä arvostan antaumustasi. Asioita voi katsoa useasta näkökulmasta.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos laadukasta pelitapakeskustelua kaipaat, kannattaa kääntyä jonkun muun puoleen. Minä en pelitapanyansseista juuri tiedä. Minun silmiini Kärpät pystyy lähtemään viiveellä kohtuullisen hyvällä prosentilla. En näe samanlaista hyökkääjien seisomista kuin sinä. Toki vastustajan intensiivinen ja oikea aikainen paineistus aiheuttaa ongelmia, mutta millepä joukkueelle ei. Kärppien pelaaminen on Mannerin alkuajoista monipuolistunut kovin. Alkuun oli käytössä yksi vaihde, nyt niitä on useampi. Se on menestyksen kannalta tärkeää.
Siis et näe joka ikisessä vaihdossa sitä yhtä vastustajan hyökkäyssinisellä seiskoskelevaa hyökkääjää? Joskus niitä on jopa kaksi. Kärppien vaihtaessa pelaajia puolustajat valmistautuvat viivelähtöön. Katsopa tarkkaan, montako pelaajaa sieltä lähtee hakemaan avausta ihan omalta alueelta saakka. Puolustusalueella Telian kuvissa näkyy ainoastaan neljä pelaajaa yhden hyökkääjän seisoskellessa vastustajan hyökkäyssiniviivalla saakka.

.. Mikä tuottaakin ongelmia myös tuon aktiivisen paineistuksen kanssa. Syöttösuuntia uupuu, kun hyökkääjiä on ehtinyt karata jo keskialueelle.

Mannerin monipuolisuudesta samaa mieltä. Onhan pelitapaa jouduttu säätämään tiiviimmäksi joka ikinen kevät, ja sama lienee jälleen edessä.

Tottakai aina on parannettavaa. Sinun olisi kuitenkin hyvä muistaa tosiasiat. Kritisoit perin voimakkaasti päävalmentajaa, joka on jokaisella kerralla voittanut Liigan runkosarjan, kun on leikkiin osallistunut. Manner on luotsannut Kärpät kolmeen peräkkäiseen runkosarjan voittoon. Kärpät on Mannerin alaisuudessa rikkonut runkosarjan piste-ennätyksen ja voittanut mestaruuden. Kun tätä menestystä peilataan Kärppien pelaajamateriaaliin kohdistamaasi kritiikkiin, en löydä kirjoituksistasi logiikkaa. Manner ei ole mielestäsi kartalla, joukkueessa on useita surkeita pelaajia, mutta silti Kärpät pärjää.
Eli tämä siis tiivistettynä: "kun on mennyt niin hyvin, niin on syytä ummistaa silmät epäkohdilta".

Pelaajamateriaalin kritiikkiin sen verran, että ykkösketju-, sekä Junttila ovat kantaneet joukkuetta useina iltoina. Alisuorittajia sieltä edelleen löytyy, Kristof pahimpana esimerkkinä. Nestoriosasto on parantanut menoaan, enkä tätä myöskään häpeä myöntää, sillä Jokisen esitykset olivat tuossa talven mittaan myös erittäin heikkoja.

Faktat on faktoja. Kolme runkosarjavoittoa on upea suoritus. Kärppien kliininen tasaisuus, ja voittamisen kulttuuri ovat takeita tällekin runkosarjavoitolle. Siltikään en ole ollut tyytyväinen näkemiini kotiesityksiin, kuin ihan muutaman kerran. Hieman samaa kaikua, kuin Marjamäen viimeisellä kaudella. Voitot eivät enään tyydytä, vaan itse pelin on oltava laadukasta.

Tästä tulikin mieleeni, että en ole sinulta hirveästi kritisoitavaa löytänyt Kärppien pelaajistosta/pelitavasta tälläkään kaudella. Oletko ollut tyytyväinen jokaisen pelaajan panokseen tähän saakka?

En halua liikaa kärjistää asiaa, sillä arvostan antaumustasi. Asioita voi katsoa useasta näkökulmasta.
Kiitos kehuista. Asioita voi toki katsella useasta näkökulmasta, ja tämä on omani. Katson asioita ensin epäkohtien kautta, mistä olenkin negailijan leimani saanut. Eikä siinä mitään.

Kaikki mielipiteet ovat aivan yhtä tärkeitä. Oli ne sitten positiivisia, tai negatiivisia. Enemmän olisin silti huolissani, jos Kärppien toiminnasta ei löytyisi mitään kritisoitavaa. "Tyytyväisyys tappaa kehityksen"
 
Viimeksi muokattu:

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siis et näe joka ikisessä vaihdossa sitä yhtä vastustajan hyökkäyssinisellä seiskoskelevaa hyökkääjää? Joskus niitä on jopa kaksi. Kärppien vaihtaessa pelaajia puolustajat valmistautuvat viivelähtöön. Katsopa tarkkaan, montako pelaajaa sieltä lähtee hakemaan avausta ihan omalta alueelta saakka. Puolustusalueella Telian kuvissa näkyy ainoastaan neljä pelaajaa yhden hyökkääjän seisoskellessa vastustajan hyökkäyssiniviivalla saakka.

.. Mikä tuottaakin ongelmia myös tuon aktiivisen paineistuksen kanssa. Syöttösuuntia uupuu, kun hyökkääjiä on ehtinyt karata jo keskialueelle.
Minusta tuntuu, että olet asettanut riman liian korkealle. Pallopeleissä ei ole täydellistä joukkuetta. Ei ole olemassa sellaista joukkuetta, joka pelaa koko pitkän runkosarjan laadukkaasti ja voitokkaasti läpi. Pelisuoritukseen vaikuttavia taustatekijöitä on paljon, eivätkä ne suurelle yleisölle aina näy. Parhaassakin tapauksessa voimme tehdä vain laadukkaita arvauksia.

Minusta Kärpät on suoriutunut kolme vuotta Mannerin ohjaksissa huikean hyvin, niin tuloksellisesti kuin pelin laadun suhteen. Voittoprosentti on korkea, pelitapa tuottaa keskimäärin selvästi enemmän maalipaikkoja verrattuna vastustajaan, kiekonhallinnan Kärpät voittaa usein, samoin hyökkäysalueella käytetyn ajan. Mielipiteitä pelitavasta voivat hyvin vaihtaa he, jotka sellaisesta tykkäävät. Minulle riittää se, että näen Kärppien pelitavan tuottavan riittävästi voittoon tarvittavia asioita. Tällä hetkellä joukkue ei pelaa kulmahampaat irvessä. Se pikkaisen harmittaa. Kuitenkin, jos mietti sitä, mistä tämänhetkinen hampaattomuus erittäin todennäköisesti johtuu, asia asettuu oikeaan perspektiiviin.


Kaikki mielipiteet ovat aivan yhtä tärkeitä. Oli ne sitten positiivisia, tai negatiivisia. Enemmän olisin silti huolissani, jos Kärppien toiminnasta ei löytyisi mitään kritisoitavaa. "Tyytyväisyys tappaa kehityksen"
Sinun antamasi kritiikki on mielestäni usein yliampuvaa ja kohdistuu turhan usein yksittäisiin pelaajiin. Minä en moisesta kovin paljon välitä. Minä en kirjoitta täällä kehittääkseni Kärppiä, eikä minulla ole tällöin minkäänlaisia paineita sen suhteen, että tyytyväisyyteni tappaisi kehityksen. Kärpät kehittyy urheilullisesti hyvään suuntaan ilman minun, tai itseasiassa sinunkaan kritiikkiä. Minä olen kannattaja, joka pohtii jääkiekkoon liittyviä asioita kannattajan näkökulmasta. Tämä näkökulma ohjaa minua luontaisesti kannustamaan.
 
Minusta tuntuu, että olet asettanut riman liian korkealle. Pallopeleissä ei ole täydellistä joukkuetta. Ei ole olemassa sellaista joukkuetta, joka pelaa koko pitkän runkosarjan laadukkaasti ja voitokkaasti läpi. Pelisuoritukseen vaikuttavia taustatekijöitä on paljon, eivätkä ne suurelle yleisölle aina näy. Parhaassakin tapauksessa voimme tehdä vain laadukkaita arvauksia.

Minusta Kärpät on suoriutunut kolme vuotta Mannerin ohjaksissa huikean hyvin, niin tuloksellisesti kuin pelin laadun suhteen. Voittoprosentti on korkea, pelitapa tuottaa keskimäärin selvästi enemmän maalipaikkoja verrattuna vastustajaan, kiekonhallinnan Kärpät voittaa usein, samoin hyökkäysalueella käytetyn ajan. Mielipiteitä pelitavasta voivat hyvin vaihtaa he, jotka sellaisesta tykkäävät. Minulle riittää se, että näen Kärppien pelitavan tuottavan riittävästi voittoon tarvittavia asioita. Tällä hetkellä joukkue ei pelaa kulmahampaat irvessä. Se pikkaisen harmittaa. Kuitenkin, jos mietti sitä, mistä tämänhetkinen hampaattomuus erittäin todennäköisesti johtuu, asia asettuu oikeaan perspektiiviin.



Sinun antamasi kritiikki on mielestäni usein yliampuvaa ja kohdistuu turhan usein yksittäisiin pelaajiin. Minä en moisesta kovin paljon välitä. Minä en kirjoitta täällä kehittääkseni Kärppiä, eikä minulla ole tällöin minkäänlaisia paineita sen suhteen, että tyytyväisyyteni tappaisi kehityksen. Kärpät kehittyy urheilullisesti hyvään suuntaan ilman minun, tai itseasiassa sinunkaan kritiikkiä. Minä olen kannattaja, joka pohtii jääkiekkoon liittyviä asioita kannattajan näkökulmasta. Tämä näkökulma ohjaa minua luontaisesti kannustamaan.
Nyt täytyy kompata täysin. Juuri kuten itsekkin ajattelen oman fanittamisen. Itse lähden yleensä aina posin kautta, sitä toista laitaa löytyy täältä erittäin paljon. En tiedä onko joillakin ajatus että pyrkivät vaikuttamaan joukkueen kehitykseen täällä tehtävän kritiikin kautta. Itse en tuollaiseen vaikuttamiseen usko hetkeäkään. Mutta kuten olen ennenkin sanonut, oikeaa tapaa fanittaa ei ole ja jokainen taaplaa tyylillään.
 
Viimeksi muokattu:
H

Hidas_ja_kankea

Itse lähden yleensä aina posin kautta, sitä toista laitaa löytyy täältä erittäin paljon. En tiedä onko joillakin ajatus että pyrkivät vaikuttamaan joukkueen kehitykseen täällä tehtävän kritiikin kautta.

Toivoisin päästävän eroon tästä jokavuotisesta jälkikuittailusta. Tälle kaudellekaan ei vielä tiedetä kummalla jää viimeinen suuvuoro kuittailujen suhteen. En usko pätkääkään, että negapettereillä olisi motiivina vaikuttaminen joukkueeseen kritiikin kautta. Todella naiivia ajattelua edustaa tuollainen kuviteltu vaikuttaminen.

Jokainen tietenkin puhuu omasta puolestaan ja omalta osaltani en ainakaan tuollaista allekirjoita tai tunnusta. Olen pitkin kautta pitänyt Kärppiä suurimpana ennakkosuosikkina, varauksella bookereiden kertoimien olevan epäedullisen liian alhaisia. Tälle kaudelle ei ole niin selkeää suosikkia, kuten vaikka viime kauden Kärpät oli. Jokaisella ennakkosuosikilla on omat haavoittuvuutensa ml. Kärpät.

Vedonlyönnin harrastaminen on yksi asia, joka osaltani vaikuttaa kriittisesti seuraamiseen. Hyvällä omatunnolla voin kertoa onnistuneeni hyvin tämän kauden osalta, jopa sen verran hyvin, että useampi kaupallinen toimisto on laittanut ikäviä rajoituksia pelaamiseeni. Kotimainen Veikkaus ei muuten rajoituksia tai tilin sulkemisia harrasta. Tyyppiesimerkki tämän kauden vedoista on ollut vastustajan voitto niin, että vastustajalle on laitettu ennakkoon +1.5 maalin etumatka. Toinen kriittiseen ajatteluun vaikuttava asia on urheilutausta, pyrin ajattelemaan parannettavia asioita myös hyvin mennessä.

Tämän hetken runkosarjan loppu on hiukan kärsimystä. Useampi täysin umpisurkea peli on tullut ja en nyt tarkoita Kärppien pelejä. Runkosarjan loppu on häpeäksi Liigalle. Playoffeja odotellessa ja toivottavasti ne pelataan.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Yritinpä tuossa sekä Macilla ja Windows-koneella tilata karppakaupasta huivia ja muuta tuotetta, mutta "Tilaa" napista ei tapahdu ostoskorissa mitään. Kiva kiva.

Seuran tukeminen kielletty?
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Yritinpä tuossa sekä Macilla ja Windows-koneella tilata karppakaupasta huivia ja muuta tuotetta, mutta "Tilaa" napista ei tapahdu ostoskorissa mitään. Kiva kiva.

Seuran tukeminen kielletty?
Pikainen tyypitys Android luurilla kera chrome selaimen tuotti onnistuneen lopputuloksen, eli tilaus onnistui.

En nyt viittiny lähteä aukomaan läppäriä testiä varten, mut äkkinäinen veikkaisi nyt vian löytyvän HokiJonen vermeistä? Tai mitäpä mää noista atk vehkeistä ymmärrän..
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
En nyt viittiny lähteä aukomaan läppäriä testiä varten, mut äkkinäinen veikkaisi nyt vian löytyvän HokiJonen vermeistä? Tai mitäpä mää noista atk vehkeistä ymmärrän..
Joo en tiedä mikä tuossa oli/on. Safarilla Macilla siis kokeiltu ja Windows koneella Chromella. Molemmilla täysin sama probleema.

Pitääpä testata vielä luurilla...
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huhhuh... tänään olisi kai ollut ensimäinen playoff ottelu Kärpillä. Tulee ihan hemmetin pitkä tauko jääkiekolle kun MM-kisojakaan ei pelata, mutta kyllä me kestetään! Veikkaan että tulevan kauden eka harkkapeli Raksilassa on loppuunmyyty :D
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Huhhuh... tänään olisi kai ollut ensimäinen playoff ottelu Kärpillä. Tulee ihan hemmetin pitkä tauko jääkiekolle kun MM-kisojakaan ei pelata, mutta kyllä me kestetään! Veikkaan että tulevan kauden eka harkkapeli Raksilassa on loppuunmyyty :D
Mä olen sit se tyyppi, kuka on jo tuntia ennen ovien avaamista jonottamassa hallille, enkä poistu ennen kuin järkkärit heittää ulos. :D
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yritinpä tuossa sekä Macilla ja Windows-koneella tilata karppakaupasta huivia ja muuta tuotetta, mutta "Tilaa" napista ei tapahdu ostoskorissa mitään. Kiva kiva.

Itselläni on joissain verkkokaupoissa samantyyppisiä ongelmia saattanut esiintyä mikäli mainoksia estävä selainlaajennus on käynnissä. Eli jos käytät esim. AdBlockia tai vastaavaa laajennusta niin suosittelen sallimaan mainokset kyseisellä sivustolla laajennuksen asetuksista tai poistamaan laajennuksen tilapäisesti käytöstä ja kokeilemaan toimiiko tilausnappi silloin.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Sen verran tuli ikävä playoffkiekkoa että katselin youtubesta koosteita ja fiiliksiä viimeisen kahden vuoden pleijareista. Pakko myöntää että Lasua tuli kova ikävä, samoin vasta nyt oikeastaan huomasi, miten helvetin kovia ukkoja herrat Ruohomaa ja Osala olivat. Se mikä pisti eniten kuitenkin silmään, oli miten monta loistavaa maalipaikkaa eräs Sami Anttila loi ketjukavereilleen. Vittujen vittu. Tätä pitää odottaa taas vuosi.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Tässä on sattuneesta syystä vähän liikaa ylimääräistä aikaa pohdiskella kaikkea...

Olen tässä hiljaa mielessäni ihmetellyt, että miksi Kärpät ei kehitä kannattajilleen mitään tapaa, kuinka seuraa voisi tukea tällaisena aikana, uskoakseni monelta löytyisi siihen halukkuutta. Ymmärrän, että koronatilanne vaikuttaa ihan jokaiseen seuraan, firmaan, yksittäisiin ihmisiin, perheisiin... mutta kyllä mulla hiukan suretti lukea Virkkusen kommentteja, kuinka kaksi kärkihankintaa saatetaan joutua jättämään väliin, koska tappiollinen kevät.

Kärpillä on yksi valtavan suuri valttikortti käsissään. Puolen Suomen joukkue. Puolen Suomen yhteisöllisyys. Ei ole realistista edes haaveilla, että kaikkia tappioita saataisi mitenkään kuitattua, mutta pienistä puroista ne joetkin syntyy. Junno antaa varmasti mielellään lisätietoja aiheesta.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Vituttaa edelleen se, miten ainakin itselle äärettömän miellyttäväksi kasattu rosteri valui hevonvitunhukkaan. Mutta ei se auta, tää on vaan hokia. Ei vaan tällä hetkellä ens kauden rosteri ja mahdollinen ensi kausi kiinnosta pätkääkään, koska tuskin tulee olemaan lähelläkään tämän keväistä. Pysykää terveinä kaikki palstalaiset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös