ipaz

Jäsen
Mitäs mieltä forssalaiset ja muutkin FPS-fanit on tuosta seuran logosta? Mun mielestä olisi aika päivittää se nyt kun seura on taas valtakunnan kartalla. Pelkkä F-kirjain jotenkin modattuna olisi tarpeeksi simppeli. Usein yksinkertainen on kaunista.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, TUTO Hockey, LA Kings, Underdog
Mitäs mieltä forssalaiset ja muutkin FPS-fanit on tuosta seuran logosta? Mun mielestä olisi aika päivittää se nyt kun seura on taas valtakunnan kartalla. Pelkkä F-kirjain jotenkin modattuna olisi tarpeeksi simppeli. Usein yksinkertainen on kaunista.
Ei missään nimessä. Vaikka en seurasta osaa edellisen 20 kauden ajalta osaa nimetä kuin pari pelaajaa, on logo tuttu. Perinteinen ja tyylikäs. Ei mitään nykyajan muotivillityksiä.

Allekirjoituspaikka myynnissä 5,99€/kk (ei määräaikaisuutta)

ipaz

Jäsen
Ei missään nimessä. Vaikka en seurasta osaa edellisen 20 kauden ajalta osaa nimetä kuin pari pelaajaa, on logo tuttu. Perinteinen ja tyylikäs. Ei mitään nykyajan muotivillityksiä.
Tuo nykyinen logo on 90-luvulta, eli se nyt kovinkaan perinteikäs ole seuralle joka on perustettu 1931.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuo nykyinen logo on 90-luvulta, eli se nyt kovinkaan perinteikäs ole seuralle joka on perustettu 1931.
En missään nimessä silti tähän koskisi. Junioreilla käytössä jo tuo kamala Calgary-kopio. Antaa muiden juosta megatrendien mukana.

ipaz

Jäsen
En missään nimessä silti tähän koskisi. Junioreilla käytössä jo tuo kamala Calgary-kopio. Antaa muiden juosta megatrendien mukana.
Junnujen liekehtivä F on upea!

Ei edustuksen samanlaista tarvitsisi käyttää, mutta tuo "käsinraapsutettu" FPS-teksti logossa näyttää mielestäni todella hölmöltä. Logo on sekainen ja sekava. Itse pelkistäisin sitä pelkkään F-kirjaimeen.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnujen liekehtivä F on upea!

Ei edustuksen samanlaista tarvitsisi käyttää, mutta tuo "käsinraapsutettu" FPS-teksti logossa näyttää mielestäni todella hölmöltä. Logo on sekainen ja sekava. Itse pelkistäisin sitä pelkkään F-kirjaimeen.
Siitä F:stä voi olla montaa mieltä, mutta täysi kopiohan se on. Ei mitään omaperäistä, seuraan littyvää tai itse keksittyä. Hyi.

ipaz

Jäsen
Nykyisestä logosta voisi jättää sen F-kirjaimen jossa on kuin mailan lavat ja antaa sille vähän väriä. Sellainen olisi hieno ja yksinkertainen logo, sekä vielä perinteikäs kun tuo taisi olla jo 70-luvulla käytössä.

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, Jokerit
Nykyinen logo on FPS:n seurahistorian ensimmäinen, missä on vihreää väriä ja muutenkin juuri täydellinen, oikea sekä tunnistettava tälle Seuralle. Perinnettä on siinäkin, että nykylogolla ensimmäistä kautta pelattaessa FPS pääsi liigakarsintaan. Monen mielestä voi olla vieläkin kovempi saavutus nousta pikkukaupungista Suomen 15. parhaaksi joukkueeksi vuonna 1996 kuin 9. parhaaksi joukkueeksi v. 1976.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy