Sekalaisia kommentteja Mestiksestä

  • 1 097 706
  • 6 012

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Savonlinnassa tai siis muualla on tietääkseni aika iso joukko ihmisiä jotka ostavat kausikortin jostain intokiinasta asti vain kannatusmielessä.

E: lisään nyt vielä että itse olen hankkinut ensi kaudeksi 4 kausikorttia.
 
Viimeksi muokattu:

Laiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Nyslott Devils
Murkulan linjoilla, kerran SaPKolainen aina SaPKolainen sarjatasoon katsomatta.
Minun ei ole vaikea uskoa SaPKo:n ensi kauden menestykseen. Nyt ollaan kiinni kotiedussa ja päävalmentajana jatkaa mies, jonka tiedetään olevan erinomainen tekemään lupauksista pelimiehiä. Muutama vuosi sitten tästä tilanteesta näki vain unia.
Haastetta voi tulla taloudesta. Tämä kausi voi olla kallis, runsaiden loukkaantumisten takia.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Joo samalla linjalla mennään. Itse asun Vantaalla, mutta ostin kausikorttikampanjasta kausikortin. Olen päässyt tällä kaudella vasta kahteen kotipeliin, joten melko kalliiksihan se tuli, mutta kannatusmielessä tätä tehdään!
 
Ostin myös kausikortin, kun täältä Porvoosta ei ole kuin hiukan yli 300 km peliin matkaa. Minulla tosin kausikortin osto kannatti. On tullut aika monta peliä nähtyä ja tulevana perjantaina vielä yksi herkkupala.
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
No minä olen myös kausikortin ja playoff kortin haltija, mutta tällä kaudella Turussa käynyt pelejä katsomassa vain muutaman. Viimekaudella onnistuin hieman paremmin. Vieraspelejä onnistuu näkemään hieman enemmän, kun etäisyydet pienemmät. Suurin osa peleistä tulee seurattua sitten eri laitteilla.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On kyllä vissiin melkoiset jännäkakat nyt kaikilla Mestis-kannattajilla parhaillaan, kun viimeisimmän vuoriokauden sisään tainnut tulla ainoastaan yksi viesti koko keskustelupalstalle...

Tänään ratkennee jo joidenkin sijojen osalta.
 

waitsneik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yläsarjasta alasarjaan
On kyllä vissiin melkoiset jännäkakat nyt kaikilla Mestis-kannattajilla parhaillaan, .

Kyllä, kohta on Heikki housussa. Apuva apuva aaaaaaapuva. Mut jätetään nämä siihen ekaan ja vikaan viiteen minuuttiin, jos peli ei ole jo ratkennut selvästi ennen loppua. Sit jää vain masennus jos omat ottaa turpaan
 

Knap

Jäsen
Valittaahan voisi vaikka siitä, että Pasi Kouvalainen iski voiton Peliitoille... Vähän cheap shot kaivella tikulla vanhoja (etenkin kun omista arveluistani löytyisi paljon pahempiakin huteja), mutta on niin hyvä paikka ettei voi olla iskemättä:



Kouvalainen tällä hetkellä 11+10 ja olisi niillä tehoilla IPK:n kolmanneksi paras pistemies. Ja niukasti Vartiaisen (9+10) edellä.
Tämä tuli mieleen, Vartiaisen päästessä omalle tasolleen Toman aikana. Oma mutuni/kantani, mikä onkaan, oli siinä mielessä oikeassa, että on loukkaus pitää Kouvalaista Vartiaisen tasoisena pelimiehenä. Toki 10 pistettä ei ole paljoa mitään, mutta ihan hyvin silti, kun ottaa huomioon, milloin pääsi pelaamaan omilla vahvuuksillaan (Kouvalainenhan siitä pääsi nauttimaan koko kauden).
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä tuli mieleen, Vartiaisen päästessä omalle tasolleen Toman aikana. Oma mutuni/kantani, mikä onkaan, oli siinä mielessä oikeassa, että on loukkaus pitää Kouvalaista Vartiaisen tasoisena pelimiehenä. Toki 10 pistettä ei ole paljoa mitään, mutta ihan hyvin silti, kun ottaa huomioon, milloin pääsi pelaamaan omilla vahvuuksillaan (Kouvalainenhan siitä pääsi nauttimaan koko kauden).

Myönnetään. Vartiaisen tehopotentiaali on selvästi parempi kuin Kouvalaisella. Toisaalta: olisi se saattanut Kouvalainenkin tehdä jonkin verran enempi pisteitä, jos olisi pelannut loppukauden IPK:n mukana... Nyt kuitenkin pelasi koko kauden tasaisesti häntäpään jengissä ja teki heille arvokkaita maaleja valmentajasta tai pelikavereiden tasosta suuremmin riippumatta. Itse olen usein vertailuissani korostanut sitä, että kokeneen pelimiehen taso on usein aika luotettavasti tiedossa. Sen sijaan uusi potentiaalinen kaveri voi todellisuudessa olla mitä tahansa tuhnusta tähteen (mitä tavallaan myös Vartiaisen alkukausi vs loppukausi alleviivaa).
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knap

Knap

Jäsen
Elitestä on muuten turha koittaa enää väijyä Mestiksen vapaita pelaajia esim. tänä kesänä. Ovat sen rajanneet niin, että pitää olla premium sitä varten. Helppohan tuo on kiertää, kun katsoo vaan jokaisen pelaajan viime kauden joukkueen ja vetelee nimet yli, ketkä sopparin ovat tehneet, mutta työlästä, työlästä.

Ehkä tässä voisi vaikka ketjun iskeä tulille tätä varten jossain vaiheessa, niin jokaisen fantasiarosteri hahmotelmien teko helpottuu edes vähän.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko kellään tietoa, mikä on Mestiksen pudotuspelien suurinumeroisin voitto kautta aikain? Tuli vaan tuosta Ketterä-Jokipojat -pelistä mieleen, kun se on parhaillaan tilanteessa 7-0 ja vielä yksi erä jäljellä...

Itse löysin tällaiset tulokset:

2007-2008 puolivälierissä TuTo murskasi SaPKon 9-0. Hokki-Jokipojat päättyi puolestaan 10-2.
2011-2012 puolivälierissä Sport-TuTo 9-0.
2012-2013 puolivälierissä LeKi-Jukurit 4-11. Välierissä KooKoo-TuTo 10-1.

Löytyykö vielä kovempia lukemia, vai onko 9 maalin ero suurin, 11 maalia ennätys ja 15 yhteismaalia maalirikkain peli?
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Kuten tiedetään, Ketterä meni jatkoon ja SaPKo putosi. Milloinkahan viimeksi näistä taistelevista veljistä Ketterä on sijoittunut SaPKo edelle millään tasolla? Täytyykö oikeasti mennä kauteen 1990-91, jolloin Ketterä pelasi vielä ykkösdivisioonaa (putosi) ja SaPKo kakkosessa?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kuten tiedetään, Ketterä meni jatkoon ja SaPKo putosi. Milloinkahan viimeksi näistä taistelevista veljistä Ketterä on sijoittunut SaPKo edelle millään tasolla? Täytyykö oikeasti mennä kauteen 1990-91, jolloin Ketterä pelasi vielä ykkösdivisioonaa (putosi) ja SaPKo kakkosessa?

Suomi-sarjassa 2004-2005 kaudella Ketterä oli ainakin SaPKon edellä lopullisissa sijoituksissa.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Olipa paska ja rokifanit leimaava kirjoitus tuo ”näkemys”. Populismia sanon ma.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olipa paska ja rokifanit leimaava kirjoitus tuo ”näkemys”. Populismia sanon ma.

Niin, saattoihan se olla niinkin, että LeKiltä oli jäänyt bussivuokrat maksamatta ja bussifirmalta rengaslukot lopussa.
 

Katto

Jäsen
Olipa paska ja rokifanit leimaava kirjoitus tuo ”näkemys”. Populismia sanon ma.

No mitä vittua, oisko ne Rokifanit pitänyt susta jotenkin palkita. Meni ihan koodin mukaan? Ikuinen porttari vaan jos jää kiinni, mutta tuskinpa saadaan. Tuo juttuhan oli ihan hyvä ja totta.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
No mitä vittua, oisko ne Rokifanit pitänyt susta jotenkin palkita. Meni ihan koodin mukaan? Ikuinen porttari vaan jos jää kiinni, mutta tuskinpa saadaan. Tuo juttuhan oli ihan hyvä ja totta.
Jos sun mielestä kaikille rokifaneille porttikielto niin siitä vaan.
 

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olipa paska ja rokifanit leimaava kirjoitus tuo ”näkemys”. Populismia sanon ma.

Mitä populismia tuossa kirjoituksessa on?
Ja tuollaisenko tempun jälkeen Roki-faneja ei saa leimata?
Tottakai suurin osa Roki-faneista on fiksuja, mutta muutaman hölmöily leimaa kaikki muutkin, joten kärsikää nyt yhdessä vaan tästä neronleimauksesta.
Fiksuinta olisi jos fiksut fanit keräisivät kolehdin ja maksaisivat hölmöilyn viulut, näin siitä leimasta pääsette eroon.
 

Katto

Jäsen
Jos sun mielestä kaikille rokifaneille porttikielto niin siitä vaan.

No ymmärsit varmaan että tarkoitin tekijöitä. Luulen että kyseessä oli jotkut Rokin kannattajat. Joku oli suivaantunut tappiosta lapsellisella tavalla. Luulen ettei kyseessä ollut kukaan himorenkaanpuhkoja, joka tulee peliin vaan että saa puhkoa renkaita. Ja tuskin ne myöskään Lekin kannattajia oli.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Se on muuten niin että tänäkin vuonna pelaa Mestis finaalissa puhdas farmi. Ei sillä että itseäni enää kiinnostaa kun omat tippui, mutta kunhan huomioin.
 

JusuPlus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa HT, Kiekko-Espoo
Se on muuten niin että tänäkin vuonna pelaa Mestis finaalissa puhdas farmi. Ei sillä että itseäni enää kiinnostaa kun omat tippui, mutta kunhan huomioin.

Esim. SaPKolla oli eilen enemmän liigalainoja, kun KeuPalla. Ei sillä että itseäni kiinnostaa, mutta kunhan huomioin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös