Sega MegaDrive 16-Bit...

• 1 210
  • 8

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
Onko täällä muitaku minä,jotka pelas joskus 90-luvun alkupuolella tätä masiinaa intensiivisesti.Mä sain Segan joskus 1992 ja sitä tuli kyllä tahkottua monta vuotta.Suosikkipelejä oli monia,maininnanarvosia on ehkä Sonic The Hedghehogit,NHL:ät ja Super Monaco GP.Nythän pelit saa netistä emulaattoreineen päivineen,mutta on mulla laatikossa pölyttynyt Sega-konekin.Toki pelasin myös Commodore 64:sta,muta sitä en omistanut.Mutta silläkin oli legendaarisia pelejä...

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tottakai tuo laite minultakin löytyi ja NHL:ää tuli silläkin tahkottua perkeleesti, mutta harmillistä, että menin antamaan tuon laitteen vaihdossa aikoinaan, kun hommasin PlayStationin.

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joo kyllä löytyi Megadrive hyllystä. Nyt kun rupeaa muistelemaan niin en edes muista mihin sen hävitin. :( Varmaan myin jollekulle.

NHL95 ja -96:sta tuli pelattua eniten. Myös FIFA International Soccer tuli tutuksi, kuten myös Road Rash 2 ja Sonic II. Sonic on edelleen paras tasohyppely mitä olen pelannut, vauhti oli siinä välillä hirvittävä.

Varmasti muita loppuunpelattuja pelejä unohtui mutta kun niitä ei koskaan muista ennenkuin joku muu mainitsee...

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Ea hockey oli huippu peli , siis peli missä oli maajoukkueet.. Jessus niitä lämäreitä ja jäähyjen määriä! :)

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mul oli EA Hockey.Nimiähän pelissä ei ollut,mutta maajoukkueita kyllä pirusti.Legendaarinen peli...

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikä oli tämän F1 pelin nimi Megadrivellä, jossa aloitettiin aivan surkeassa tiimissä ja menestyksen kautta päästiin sitten etenemään? Vieläkään nähnyt millään muulla koneella vastaavaa. Sitä tuli silmät veriseksi asti naputeltua...

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eikös se ollut juuri tuo Super Monaco GP (vai oliko kakkososa)? Tai sitten muistan väärin, mutta ainakin olen vastaavanlaisen pelin Megadrivelle omistanut. Ja montaa formulapeliä minulla ei ollut.

Monte-Cristo: eipä keskustellakaan, sillä en ole SMB3:sta pelannut :)

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Super Monaco GP:ssä alotettiin keskitason tallilla ja jos menestyi pääsi pikkuhiljaa eteenpäin,lopulta Madonnalle (McLaren).Jos taas mokasi täysin oli kohtalona lopulta Zeroforce :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy